Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ۱۷۰هزار واحد مسکونی برای فرهنگیان فاقد مسکن بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت مسکن و شهرسازی در قالب طرح اقدام ملی برای تأمین مسکن، اظهار کرد: اولویت اجرای این طرح با زنان سرپرست خانواده، زوجین فرهنگی بوده است که پس از اعلام فراخوان، ۳۱۰هزار فرهنگی در سامانه ثبت نام کردند که ۷۵ هزار نفر از ثبت‌نام کنندگان توسط وزارت مسکن و شهرسازی واجد شرایط تشخیص داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فاز اول عملیات خشت‌گذاری ۱۳ هزار واحد مسکونی فرهنگیان در اردیبهشت سال جاری با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد و امروز نیز عملیات خشت‌گذاری ۳۰ هزار واحد مسکونی در ۱۸ استان و ۶۶ شهر آغاز می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در این طرح، تأمین مالی برای حمایت از فرهنگیان در نظر گرفته‌ایم، گفت: با همکاری بانک ملی ایران ۴ هزار میلیارد تومان با سود ۱۲درصد در اختیار فرهنگیان به عنوان آورده  فرهنگیان در نظر گرفته شده است.

صبح امروز آیین بهره برداری از پروژه اقدام ملی مسکن با حضور رئیس جمهور و وزرای آموزش و پرورش و مسکن و شهرسازی و به طور ویدیو کنفرانس برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش و پرورش مسکن رئیس جمهور فرهنگیان محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش خشت گذاری فرهنگیان فاقد مسکن هزار واحد مسکونی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۷۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛فرماندار شهرستان اردل گفت: همچنین کلنگ عملیات اجرایی طرح هادی روستای آلیکوه به زمین زده و یک واحد مسکونی روستایی به نمایندگی از همه متقاضیان ۲۰۰ واحد مسکونی افتتاح شد.
شکوهی افزود: برای احداث هر ساختمان ۱۶۰ مترمربع زمین اختصاص داده شده است و متقاضیان این طرح‌ها تأیید نهایی دارند.
وی گفت: هم‌اکنون روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر اردل همزمان در پنج مکان مسکونی در حال اجرا است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود
  • ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • توضیحات وزارت راه و شهرسازی درباره یک گزارش
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر