Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

صمد مرفاوی در گفت‌وگوی تفصیلی که داشت درباره آخرین وضعیت استقلال پس از دیدار با نفت مسجدسلیمان، تعویق لیگ برتر و وضعیت بازیکنان جدید و قدیمی و اوضاع دروازه‌بانی آبی‌پوشان حرف زد. 
* آقای مرفاوی! همه چیز بر وفق مراد است؟
به هر حال ما داریم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا با بازیکنانی که در اختیار داریم کار را جلو ببریم و وضعیت تیم را به حدی برسانیم که با قدرت به لیگ ورود کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
* این قول را می‌دهید که این بار برخلاف سه، چهار فصل گذشته استقلال لیگ را با قدرت استارت بزند؟
قطعاً چیزی غیر از این نیست. همه از استقلال چنین انتظاری دارند و بیش از همه خود ما هستیم که همگی استقلالی هستیم و دوست داریم روند چند ساله اخیر را تغییر دهیم تا در پایان لیگ افسوس این روزها را نخوریم. 
* دقیقاً!
بله! الان استقلال در این چند فصل اگر دوم و سوم جدول بوده فقط به خاطر امتیازات ابتدای فصل بوده که از دست داده است. همین 5، 6 بازی اول خیلی مهم هستند و نقش تعیین‌کننده‌ای در نتیجه‌گیری نهایی تیم دارند. 
* با این حساب این تعویق یک هفته‌ای به سود شما شد؟

به هر حال ما تقریباً برای ورود به لیگ برتر آماده بودیم ولی این فرصت باعث می‌شود با انجام بازی‌های تدارکاتی شرایط تاکتیکی و هماهنگی بین بازیکنان جدید و قدیم را بیشتر کنیم. البته این را باید بگویم که به خاطر کرونا و شدت گرفتن دوباره این بیماری بود که ما اصلاً راضی به این وضعیت نیستیم و آرزو می‌کنیم در این مدت کسی بیمار نشود و از شنیدن خبر فوت هموطنان‌مان به شدت ناراحت می‌شویم. ان‌شاءا... که این وقفه 6 روزه تأثیری در کاهش این بیماری داشته باشد. 
* از بازیکنان جدید تیم رضایت دارید؟
به هر حال همه جزو نفرات خوب لیگ فصل قبل بودند ولی جدا از وضعیت فنی آنها باید خودشان را با شرایط بازی در تیمی به بزرگی استقلال هماهنگ کنند. 
* بیشتر توضیح می‌دهید؟

باید بدانند در چه تیمی بازی می‌کنند. باشگاه استقلال با دیگر تیم‌ها متفاوت است و باید دو برابر تلاش کنند، بیشتر وقت بگذارند و در نهایت سعی کنند با تمرکز بیشتر روی کارهایشان از حواشی فوتبالی دور بمانند. 
* بازی با نفت مسجدسلیمان چطور بود؟
ما از این بازی دنبال برد و باخت نبودیم گرچه برد در دیدارهای دوستانه باعث بالا رفتن روحیه تیمی می‌شود ولی در مجموع قصدمان دیدن سبک بازی تیم و نفرات‌مان بود. 
* برداشت‌تان چیست؟
بازیکنان از نظر بدنی در وضعیت نسبتاً خوبی بودند و کارهای تاکتیکی که از آنها خواسته بودیم را به درستی و با دقت انجام دادند. 
* علی کریمی چه شد؟ در تیم می‌ماند؟

ان‌شاءا... شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که این اتفاق در نهایت رخ بدهد چون علی کریمی جزو بازیکنان تأثیرگذار فصل قبل استقلال بود. در این مدت هم باشگاه درصدد بوده تا این اتفاق رخ بدهد. همه اینها به مدیریت باشگاه برمی‌گردد. 
* پورحمیدی هم که تمدید کرد! نظرتان درباره نفرات پستن دروازه‌بانی چیست؟
از دیرباز که منصور رشیدی و زنده‌یاد ناصر حجازی در این تیم بازی می‌کردند همواره دو دروازه‌بان سطح اول و یک دروازه‌بان سوم خوب در استقلال کنار هم بودند و شاید تنها، فصل قبل بود که این قاعده اجرا نشد. حالا با حضور مظاهری، حسینی و پورحمیدی خیال کادر فنی هم از این بابت راحت است و با قدرت بیشتر راهی مسابقات می‌شویم. 
* برای بازی با مس رفسنجان دورخیز کرده‌اید؟
هنوز نه! البته تا حدودی از بازیکنان‌شان شناخت داریم ولی گروه آنالیز ما و علی شیخ‌الاسلامی به مرور درباره این تیم اطلاعاتی به دست می‌آورند و در اختیار کادر فنی قرار می‌دهند. 
* دیاباته و میلیچ برمی‌گردند؟
قطعاً اگر این بازیکنان در اختیار کادر فنی باشند وضعیت خیلی متفاوت خواهد بود. ما هم از باشگاه خواسته‌ایم مقدمات بازگشت آنها به استقلال فراهم شود و امیدواریم این اتفاق رخ دهد. البته تا جایی که خبر داریم باشگاه با جدیت دنبال این موضوع است. هرچند کرونا و پروازهای محدود شده در این مدت از اروپا به دیگر نقاط دنیا کار را تا حدی دشوار کرده است. 
* غیبت دیاباته و میلیچ در تمرینات گروهی چه لطمه‌ای به تیم می‌زند؟
قطعاً بودن آنها در کنار تیم خیلی مفیدتر است. این را هم خود آنها می‌دانند هم ما و هم کادر مدیریتی ولی باید دید شرایط پروازها به چه ترتیب می‌شود. 
*پس یعنی می‌آیند؟
به احتمال خیلی زیاد آنها را برای فصل بعد در اختیار خواهیم داشت. 
* با پنجره بسته چه می‌کنید؟
به هر حال اگر باز نشود به کار ما لطمه می‌زند ولی این را می‌دانیم که کادر مدیریتی باشگاه روی این موضوع از ما هم حساس‌تر هستند و این‌طور نیست که کسی در این زمینه کم‌کاری کند. امیدواریم هرچه زودتر این مشکل هم حل شود. 
 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر باشگاه استقلال علی کریمی استقلال صمد مرفاوی علی کریمی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۷۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در نشست با مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه کرمان گفت: تامین سوخت مردم، موضوع بسیار مهم و کلیدی است و نباید تصمیمات مدیران به گونه‌ای باشد که عرضه سوخت برای مردم سخت باشد و موجب نارضایتی در جامعه شود.  

وی افزود: طرح کدینگ کارت‌های سوخت، مزایای فراورانی از جمله: در بحث کنترل و کاهش قاچاق سوخت و جلوگیری از تخلفات برخی جایگاه داران سوخت دارد؛ اما نباید اجرای این طرح، خللی در عرضه سوخت به مردم ایجاد کند که موجب برخی نارضایتی‌ها برای شهروندان شود.

رییس شورای قضایی استان کرمان توجه به صنعت گردشگری و جذب مسافر در استان کرمان را مورد تاکید قرار داد و  بیان کرد: در تعطیلات عید سعید فطر و ابتدای سال، اجرای طرح کدینگ در استان کرمان مشکلاتی برای برخی مسافران در تامین سوخت خودروهایشان  به وجود آورده بود و باید اطلاع رسانی دقیق تری در این رابطه از سوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی به مسافران در خصوص استان‌هایی که طرح کدینگ در آن ها اجرا شده است، می‌شد.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان تاکید کرد: ۳ مقوله ترویج فرهنگ استفاده از سوخت، گسترش فرهنگ استفاده از گاز CNG و مبارزه بی امان با قاچاق سوخت باید در اولویت کار قرار گیرد.

وی افزود: شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی باید تقویت و گسترش جایگاه‌های CNG را در دستور کار خود قرار دهد و کمبود، تعطیلی و شلوغی جایگاه‌های عرضه سوخت گاز به هیچ وجه قابل قبول نیست.  

حجت الاسلام حمیدی بیان کرد: دستگاه قضایی برای حمایت از شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی موضوع مبارزه با قاچاق سازمان یافته سوخت را در دستور کار قرار داده است و اقدامات خوبی در این رابطه در استان کرمان صورت پذیرفته است.  

وی با بیان اینکه مردم نباید برای تامین سوخت خود در جایگاه‌ها معطل بمانند، افزود: رسیدگی به تخلفات برخی جایگاه داران سوخت در دستور کار دستگاه‌های متولی قرار دارد.

هوشنگ غلامی، مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه کرمان گفت: شرکت ملی پخش منطقه کرمان، تامین کننده سوخت چندین استان کشور از جمله استان‌های شرقی کشور است.  

وی از حمایت‌های دستگاه قضایی استان کرمان قدردانی کرد و بیان داشت:هم اکنون ۳۰۰ جایگاه عرضه سوخت فعال در استان کرمان  و ۴۰۰ نمایندگی فروش روستایی داریم که به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

غلامی تصریح کرد: ۸۰ جایگاه CNG نیز در سراسر استان کرمان در حال فعالیت می‌باشند.  

وی گفت: در زمینه مبارزه با قاچاق سوخت و متخلفین این حوزه نیازمند حمایت دستگاه قضایی استان کرمان هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • لیست غیرممکن اوسمار برای پنجره تابستانی!
  • پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است