Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه دامغان، پای کارآمدن همه مردم و تغییر رویکرد مسئولان به سمت اقتصاد مقاومتی را نسخه نجات بخش دانست و گفت: تبعیت هوشمندانه و تحلیل بصیرانه منویات رهبری راهبرد سعادت کشور است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دامغان ، سرهنگ پاسدار محمدحسین تقی‌پور در آئین تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید حوزه مقاومت بسیج الهادی سپاه ناحیه دامغان که در محل حسینیه شهدای گمنام برگزارشد، با اشاره به اینکه سپاه و بسیج همواره پیشگام لبیک گفتن به منویات و رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب هستند، اظهار داشت: درماه های اخیر با اجرای طرح تحول در پایگاه های مقاومت بسیج براساس دغدغه های راهگشای رهبر فرزانه انقلاب، نگاه تیزبینانه و تولید برنامه های هدفمند مبتنی بر مقتضیات شهر، محله و منطقه از سوی فرماندهان بصیر حوزه ها و پایگاه های مقاومت شاهد اجرای مدل راهبردی قرارگاه های محله ای مسجد محور بوده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه دامغان اضافه کرد: امروز اگر می خواهیم گفتمان بسیج در عرصه های مختلف نقش آفرین باشد، باید مدل قرارگاه های محله ای مسجد محور اساس برنامه ها قرار گیرد ، برنامه های بسیج از محدوده چهار دیواری پایگاه مقاومت و اعضای پایگاه فراتر رود و تمامی توانمندی ها، ظرفیت ها و برنامه ها در این مسیر ریل گذاری شود.

وی حاکم شدن عزم، اندیشه و تفکر بسیج در همه عرصه ها را مشکل گشا و سبب اقتدار روزافزون جامعه اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: همانگونه که سردار سلامی اخیراً در سخنان خود بیان کردند، امروز حضور بسیج در میدان های مختلف فرهنگی، اعتقادی، اجتماعی و اقتصادی، حتی از دوران دفاع مقدس نیز ضروری تر است؛ می توان به قوت گفت راه نجات کشور اشاعه روحیه انقلابی و تفکر بسیجی در قول و عمل است.

سمنان| تجربیات دفاع مقدس سرمایه الهی برای درخشش کشور در گام دوم انقلاب است سپاه استان سمنان و ناحیه دامغان از روحانی مجاهد سنگر جبهه و جمعه تجلیل کردند هفتمین جشنواره ملی "پسته ایران" در دامغان آغاز به کار کرد

تقی پور با بیان اینکه همه دنیای کفر امروز در عرصه جنگ اقتصادی و روانی و هجمه فرهنگی و اعتقادی با استفاده از فضای مجازی بر علیه کشور، ملت و انقلاب ما متحد شده اند، افزود: بی تردید این دولت با این روحیه و تفکر نمی تواند مشکلات کشور را حل کند، رئیس جمهور بعدی نیز اگر با رأی بصیرانه مردم فردی انقلابی انتخاب شود، نمی تواند این همه خرابی و عقب افتادگی در عرصه های مختلف را جبران کند، مردم باید پای کار بیایند، تنها نسخه نجات بخش اقتصاد مقاومتی است.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان اظهار داشت: همانگونه که در منویات رهبرمعظم انقلاب آمده است، هرکس که نظام مقدس جمهوری اسلامی را دوست دارد، به آرمان‌های انقلاب اعتقاد دارد و در مسیر خدمت به مردم حرکت می کند، یک بسیجی است؛ بسیج امروز در همه رده ها باید با اجرای طرح هایی همچون قرارگاه‌های محله ای مسجد محور، زمینه را برای حاکم کردن تفکر بسیجی فراهم سازد و با نیاز سنجی صحیح در قالب نظام مردم سالاری دینی همه توانمندی‌ها را در مسیر حل مشکلات مردم و کشور پای کار آورد.

گفتنی است در این مراسم از مدیریت موفق سرهنگ پاسدار محمد مناجاتی در مدت سه سال تصدی پست فرماندهی حوزه مقاومت بسیج الهادی(ع) شهرستان دامغان قدردانی و سرهنگ پاسدار محمد خانمحمدی باحکم فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان به عنوان فرمانده جدید این حوزه مقاومت منصوب و معرفی شد.

انتهای پیام/362/ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه ناحیه دامغان فرمانده سپاه برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۷۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولیّ‌فقیه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ نماینده ولیّ‌فقیه در استان مرکزی با صدور بیانیه‌ای از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

در بیانیه آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی آمده است: در پی عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در بمباران کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رسانیدن سردار زاهدی و جمعی از همرزمانش موجی از خشم و نفرت از رژیم کودک کش اسرائیل به راه افتاد و همه کشور در اوج وحدت و انسجام خواستار گرفتن انتقام سخت از این جنایت شدند.

پاسخ کوبنده به اقدام تروریستی و جنایتکارانه اسرائیل غاصب حق مسلم و انتظار مشروع امت اسلام و آزادگان جهان و تحقق وعده نظام اسلامی بود که گوشه‌ای از آلام مردم مسلمان و آزاده منطقه را التیام بخشید. متجاوزان و جنایتکاران تروریست بدانند که امنیت و صیانت از نظام اسلامی و ملت غیور ایران، خط قرمز آحاد ملت به خصوص نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده و با تمام قدرت و ظرفیت، با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی و آمادگی کامل و روحیه‌ای مضاعف در پاسداری از آرمان‌ها و اهداف نظام ایستاده‌ایم.

جبهه مقاومت امروز با قدرت‌تر از گذشته در مسیر اهداف والای خود که آزادسازی قدس شریف از چنگال صهیونیزم است تلاش می‌کند و فرماندهان این جبهه با عظمت دوشادوش مردم جان خود را در طبق اخلاص قرارداده و برای تحقق آرمان‌های خود تلاش می‌کنند و نمونه بارز این مهم هم شهادت سه فرزند و سه نوه اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس است که در روز‌های گذشته توسط صهیونیست‌ها به شهادت رسیدند.

مقاومت و ایستادگی قابل تقدیر رزمندگان و مجاهدان فلسطینی، نوید فردایی روشن و پیروزی حتمی و قریب الوقوع را می‌دهد. آری به فرموده امام حی و حاضر محور مقاومت اسلامی، حضرت امام خامنه‌ای حفظه الله، رژیم غاصب رفتنی است و امروز نهضت فلسطین از همیشه پرقدرت‌تر و بانشاط‌تر از گذشته است و این سرطان به فضل الهی به دست مردم فلسطین و نیرو‌های مقاومت در کل منطقه ریشه کن خواهد شد.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای سرافراز انقلاب اسلامی بویژه روح جاودانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که جایش در میان ملت ما و منطقه خالی است و سردار شهید زاهدی و همرزمانش، از برادران جان‌برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به علت موشک‌باران معنی‌دار پایگاه‌های نظامی اسرائیل غاصب و برآورده کردن خواسته عموم مردم عزیز کشورمان مبنی بر گرفتن انتقام سخت از رژیم کودک‌کش صهیونیستی تقدیر و تشکر نموده و پیروزی قطعی جبهه مقاومت و نابودی کامل اسرائیل جنایت‌کار را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

دیگر خبرها

  • حمله سپاه علیه رژیم صهیونیستی کاملاً مشروع بود
  • هرگونه خطای دولت غاصب قدس با پاسخ سخت مواجه خواهد شد/ موازنه قدرت به نفع جبهه مقاومت تغییر کرد
  • عملیات سپاه، روح تازه‌ای در کالبد جبهه مقاومت دمید
  • رمز پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی روحیه جهادی است
  • مجلس خبرگان رهبری: وعده صادق روح تازه‌ای در جبهه مقاومت دمید
  • عملیات سپاه پاسداران امید را در دل مقاومت و مردم مظلوم غزه آفرید
  • بسیج سازندگی روزنه امید مردم برای حل مشکلات است
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه استکبار را به هم ریخت
  • قدردانی نماینده ولیّ‌فقیه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • حمله نظامی اسرائیل به رفح فعلاً متوقف شده تا ببینند ایران چگونه پاسخ خواهد داد