Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-25@09:42:00 GMT

مرگ کارگر جوان بر اثر سقوط از ساختمان

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۷۸۴۳

مرگ کارگر جوان بر اثر سقوط از ساختمان

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین و به نقل از خبرگزاری  خبرآنلاین از همدان ؛ دکتر ارتین کمالی در گفتگویی با اعلام اعلام این خبر افزود: روز گذشته یک کارگر ۳۰ ساله از طبقه چهارم یک ساختمان در حال ساخت سقوط کرد و جان باخت.  
فرد مذکور در حال نما کاری ساختمان بود که در اثر بی احتیاطی و رعایت نکردن نکات ایمنی سقوط و به بیمارستان منتقل می‌شود اما با وجود تلاش تیم کادر درمانی فرد مذکور فوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برخی از افراد پیش از بروز سانحه به علت بیماری از جمله سکته قلبی جان باخته سپس دچار سانحه کار می‌شوند که در معاینات پزشکی این موضوع رصد و مشخص می‌شود.
وی ریزش آوار، سقوط از بلندی، اصابت جسم سخت، سوختگی و کمبود اکسیژن را از مهمترین عوامل فوت ناشی از حوادث کار دانست و گفت: با رعایت نکات ایمنی می‌توان این حوادث را تا حد قابل توجهی کاهش داد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سقوط ساختمان کارگر جوان مدیر کل پزشکی قانونی همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۷۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

اسداله کارگر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بررسی ها نشان می دهد که قیمت میوه و صیفی نسبت به هفته گذشته از ثبات نسبی برخوردار است.

او قیمت هرکیلو کیوی را ۳۰ تا ۸۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: نرخ کنونی هرکیلو پرتقال تامسون شمال ۱۰ تا ۳۵ هزار تومان، پرتقال خونی شمال ۱۰ تا ۳۵ هزار تومان، پرتقال رسمی شمال ۱۰ تا ۳۰ هزار تومان، پرتقال ناول جنوب ۲۵ تا ۵۰ هزار تومان، لیمو شیرین  ۲۵ تا ۵۰ هزار تومان، سیب لبنانی زرد ۲۰ تا ۶۰ هزار تومان، سیب لبنانی قرمز ۱۵ تا ۵۰ هزار تومان و نارنگی تخم پاکستانی ۳۰ تا ۶۰ هزار تومان است.

کارگر از کاهش قیمت میوه های وارداتی خبر داد و گفت: هم اکنون هرکیلو موز اکوادور ۷۲ تا ۸۰ هزار تومان، موز فیلیپین  ۶۵ تا ۷۵ هزار تومان، موز هندی  ۵۸ تا ۶۷ هزار تومان و هر کارتن آناناس  یک میلیون تومان تا یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی با اشاره به عللنوسان قیمت پیاز در بازار افزود: امسال پیاز کمتری در مقایسه با سال‌های قبل کاشته شد و در نتیجه به بازار پیاز کمتری عرضه شده است. 

او با بیان اینکه در شرایط کنونی پیاز مورد نیاز از جنوب کشور تامین می شود، گفت: با گرمتر شدن هوا و به دست آمدن پیازهای دور شهری و مدیریت صادرات قیمت‌ها به تعادل می‌رسد.

کارگر قیمت کنونی هرکیلو پیاز در میدان مرکزی را ۱۴ تا ۲۸ هزارتومان اعلام کرد و گفت: در مغازه های خرده فروشی با احتساب حداکثر ۳۵ درصد سود باید عرضه شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰ درصدی میزان حوادث ناشی از کار در سیستان و بلوچستان
  • فعالیت ۴۰۰ مسئول ایمنی در سیستان و بلوچستان
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • ایمنی لیفتراک چیست و چه نکاتی را باید رعایت کرد؟
  • قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود
  • مرگ ۲۵ کارگر در اثر حوادث کار در همدان
  • دستگاه کارتن‌سازی جان یک کارگر را گرفت
  • ارتقای رفاه کارگران با اصلاح چند ماده قانونی و اجرای برنامه‌های ایمنی
  • ۴ پرونده روی میز بازپرس جنایی | از جزییات مرگ مرموز مجرمی با پابند الکترونیکی تا سقوط یک کوهنورد جوان