Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در پی درگذشت مهدی اختباری تصویربردار صدا و سیمای مرکز خوزستان پیامی صادر کرد و وداع این هنرمند را به خانواده بزرگ خبر و رسانه را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بقاء مختص ذات پاک الهی است

ضایعه هجرت ابدی هنرمند ارجمند خوزستانی مهدی اختباری به خانواده گرامی او و جامعه فرهنگی استان و به ویژه مجموعه صداوسیمای مرکز خوزستان تسلیت عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش صادقانه، توام با خلاقیت و حضوری مستمر در ثبت و ضبط رویداد‌های استان خوزستان در مقام تصویربردار صداوسیمای مرکز خوزستان از جمله خدمات ماندگار آن هنرمند فقید در وادی مهم اطلاع رسانی بود که به گونه‌ای درخشان در خاطره‌ها خواهد ماند.

از درگاه خداوند متعال برای روح آن هنرمند تازه سفر کرده، رحمت و مغفرت و برای خانواده، بازماندگان و همکاران محترم ایشان صبر و شکیبایی خواستارم.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصویربردار صدا و سیما صدا و سیمای خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۷۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ظرفیت‌های ِصداوسیمای کرمان برای اجرایِ طرحِ مولدسازی

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان قائم مقام رسانه ملی در امور اقتصادی  درسفر به کرمان از برخی از اموال ، دارایی‌ها و ظرفیت‌های صدا و سیمای مرکز کرمان از جمله ساختمان جدید در حال احداث این مرکز بازدید کرد.
حسین رضی گفت در این سفر ظرفیت‌های اقتصادی و امکاناتی که در استان کرمان در اختیار صدا و سیما است بررسی می‌شود تا در طرح مولدسازی  استفاده  شود.
وی افزود در تلاشیم تا ظرفیت‌های بالقوه را به بهره‌برداری برسانیم تا از این محل شبکه استانی توسعه یابد و از منابع استفاده بهینه شود..
قائم مقام سازمان صدا و سیما در امور اقتصادی در ادامه در باره ساختمان جدید صدا و سیمای مرکز کرمان گفت با توجه به هزینه‌هایی که تاکنون در این سایت ۱۴ هکتاری انجام شده باید سرعت انجام کار افرایش یابد که این موضوع از محل منابع استانی، سازمان برنامه بودجه و سازمان صدا و سیما با پیگیری متولیان قابل انجام است.
رضی در این روز از برخی از دارایی‌های صدا و سیمای مرکز کرمان هم بازدید کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی پنجم اردیبهشت
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • بررسی ظرفیت‌های ِصداوسیمای کرمان برای اجرایِ طرحِ مولدسازی
  • درگذشت استاد کاظم نجفی هنرمند پیشکسوت صنایع‌دستی
  • درگذشت پیشکسوت صنعت چلنگری 
  • درگذشت هنرمند پیشکسوت صنایع دستی مازندران