Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران پردیس در نشست خبری امروز خود با بیان اینکه واحد رفع نقص را در فاز‌های مختلف برای رسیدگی به مشکلات متقاضیان در فاز‌های مختلف ایجاد کرده‌ایم گفت: در یکی دو هفته گذشته به تمامی مشکلات در حوزه پیمانکاری رسیدگی کرده‌ایم و اگر مشکلی هم در تحویل واحد‌ها وجود داشته باشد رسیدگی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

بهره برداری از ۱۴ هزار واحد مسکن مهر در پردیس

او با بیان اینکه پیگیری‌های مشکلات متقاضیان را در دستور کار خود قرار داده‌ایم گفت: در صورتی که مالکان از پیمانکاران خود برای ساخت این واحد‌ها راضی نباشند خلع ید می‌شوند و پیمانکاران موظف هستند که تمامی نواقص واحد‌های مسکن مهر را رفع کنند.

هدایت همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره جلوگیری از حضور  دلالان در شهر پردیس گفت: پرونده حضور دلالان بسیار قطور‌تر است چرا که در پردیس به دلیل افزایش قیمت در شهر تهران میزان متقاضیان بیشتر شده و با توجه به انبوه تولید مسکن در پردیس دلالان در این شهر نسبت به سایر شهر‌ها حضور پر رنگ تری دارند.

مدیر عامل شرکت عمران پردیس اظهار کرد: با تدابیر شورای تامین، حضور دلالان را در پردیس ساماندهی خواهیم کرد و به همین دلیل مجوز حضور بنگاه‌ها در فاز‌های مختلف را کاهش داده‌ایم و در چند ماه گذشته هیچ مجوزی صادر نکرده‌ایم.

او ادامه داد: تعهد و کثرت دلالان در پردیس در مقایسه با سایر شهر‌ها بیشتر است و به همین دلیل محدودیت‌هایی را در تاسیس بنگاه‌ها ایجاد کرده‌ایم و در چند ماه گذشته مجوز بنگاه داری را صادر نکرده‌ایم تا بتوانیم از این طریق آن‌ها را ساماندهی کنیم.

این مقام مسئول بیان کرد: ایجاد چنین مشکلاتی به دلیل بحث‌های اقتصادی در کشور و افزایش سرمایه گذاری در این حوزه است.

او همچنین در مورد آخرین وضعیت مترو پردیس هم گفت: جلسات متعددی در مورد پروژه مترو با حضور معاون اول رئیس جمهور و مکاتباتی هم با نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه داشته‌ایم و مقرر شده که اجرای مترو در دستور کار و در اولویت قرار بگیرد. همچنین امیدواریم در هفته‌های آینده شاهد کلنگ زنی این مترو باشیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن ملی مسکن مهر شهر پردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۷۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، بازی پنجم مرحله نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال دسته یک حرفه‌ای آقایان ایران امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه بین تیم‌های گلنور اصفهان و مهگل البرز برگزار شد.    در این دیدار گلنور اصفهان موفق شد تیم مهگل البرز را با نتیجه ۹۷ بر ۸۸ شکست دهد. سری ۳ بر ۲ به سود تیم گلنور شد و این تیم به فینال رقابت‌های لیگ دسته یک حرفه‌ای آقایان صعود کند و مجوز حضور در فصل آینده لیگ برتر بسکتبال را به دست بیاورد.   شایان ذکر است، تیم آینده‌سازان تهران نیز پیش از این به فینال این دوره از رقابت‌ها صعود کرده و مجوز حضور در مسابقات لیگ برتر آقایان را به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • اصفهان موفق‌ترین استان در اجرای مأموریت ساماندهی اتباع خارجی است
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • پایان بارگذاری: پرسپوليس در انتظار خبر مهم
  • جلسه ساماندهی و طرد اتباع غیر مجاز در سمنان
  • رونق تولید در بخش کشاورزی معطل صدور مجوز
  • بساط دستفروشی از تئاتر شهر جمع می‌شود/ دستفروشان برای دریافت مجوز ثبت‌نام کنند
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • ١٠٠ هزار واحد صنفی در استان كرمان باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال