Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرزاد رستمی مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن با اشاره به آغاز عملیات ساخت ۷۹۸ واحد مسکونی در اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان بیان کرد: برای اجرای این طرح معادل ۳ هزار و ۳۲۰ واحد مسکونی زمین برای ساخت در قالب ۶ گروه به متقاضیان واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: اجرای طرح اقدام ملی مسکن استان بوشهر به صورت گروهی، واگذار به اقشار، مشارکتی، تبدیل مسکن مهر به طرح اقدام ملی مسکن، واگذار به بنیاد مسکن و ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر بیان کرد: در اجرای طرح اقدام ملی مسکن استان بوشهر ساخت ۸۰ واحد در برازجان، ۴۸ واحد در دیلم، ۱۴۴ واحد در خورموج، ۳۹۴ واحد در عالی‌شهر، ۵۶ واحد در دیر و ۷۶ واحد در شهر بنک کنگان آغاز شد.

رستمی از افتتاح ۶۲۴ واحد مسکن مهر در استان بوشهر خبر داد و عنوان کرد: در این مراسم ۸۸ واحد مسکن مهر در برازجان، ۲۴۳ واحد در گناوه، ۶۵ واحد در عالی‌شهر، و ۲۲۸ واحد در بوشهر افتتاح و به متقاضیان واگذار شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید عالیشهر نیز در این آیین بیان کرد: از مجموعه ۷۹۸ سهمیه استان در طرح ملی اقدام مسکن عملیات اجرایی ۳۹۴ واحد آن در عالیشهر آغاز شد.

علی مقاتلی افزود: از مجموع ۲۰۰ هزار سهمیه شهر‌های جدید در طرح ملی اقدام مسکن سهم عالیشهر در مرحله نخست ۲ هزار و ۲۵۰ واحد است.

او عنوان کرد: برنامه اجرا هزار و ۵۰۰ واحد این طرح در سال ۹۹ عملیاتی می‎‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید عالیشهر افزود: کل متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در استان بوشهر برای شهر جدید عالیشهر ۳ هزارو ۳۸۳ نفر بود که با پایش صورت گرفته تاکنون ۲۸۹ نفر واجد شرایط شناسایی شدند.

مقاتلی ادامه داد: در این زمینه اکنون عملیات اجرایی ۱۸۰ واحد مسکونی در قالب هفت طرح آغاز شده و اجرا عملیات ۲۱۴ واحد نیز در قالب واگذاری زمین با تعهد ساخت به سرمایه‏ گذار واگذر شده است.

بیشتر بخوانید

افتتاح مسکن مهر و آغاز ساخت واحدهای مسکونی طرح اقدام مسکن در بوشهر

او بیان کرد: از این شمار افراد واجد شرایط تاکنون ۸۶ نفر با ارائه مدارک مورد نیاز، آورده اولیه خود نیز پرداخت کردند.

مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید عالیشهر ادامه داد: انتظار است سایر متقاضیان نیز با تحویل مدارک موردنیاز و آورده اولیه در موعد مقرر به روند اجرا طرح‌ها کمک کنند.

مقاتلی گفت: در شهر جدید عالیشهر براساس تفاهم‌نامه‌‏های صورت گرفته در سطح ملی سهم هر کدام از مجموعه‎های نیرو‌های مسلح، آموزش و پرورش و تعاونی‎های کارگری زیرمجموعه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ترتیب ۶۰۰، ۶۱۰ و ۵۰۰ واحد مسکونی از طرح ملی اقدام مسکن در عالیشهر است.

او بیان کرد: از محل نام نویسی شهروندان در سامانه طرح اقدام ملی نیز هزار و ۵۰۰ واحد احداث می ‏شود که مجموع آن طی امسال و سال آینده عملیاتی می‌شوند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن مهر شهر عالیشهر رفاه اجتماعی طرح ملی اجرای طرح اقدام ملی مسکن واحد مسکونی استان بوشهر اقدام مسکن مسکن مهر آغاز شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۷۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم

حجت الاسلام مظفری، رئیس کل دادگستری استان قم در  مراسم کلنگ زنی ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم با اشاره به تلاش دولت و تاکید رئیس جمهور برای حل مشکل مسکن قشر‌های مختلف مردم، بر لزوم حمایت شرکت‌های تعاونی در دستگاه‌های مختلف استان در بخش مسکن به صورت ویژه تاکید کرد.

وی افزود: دادگستری استان در چهارچوب قانونی و در راستای تحقق سیاست‌های دولت در امر مسکن سازی همه حمایت و تلاش خود را به کار می‌گیرد.

واحد‌های مسکونی عقیق واقع در منطقه پردیسان جنب مجتمع فرهنگی شهید ربانی در زمینی به مساحت ۱۶۰۰۰ متر مربع در دو بخش مسکونی و تجاری ساخته خواهد شد.

سالن ورزشی، کتابخانه و مهد کودک از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای این مجموعه است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد
  • آغاز ساخت ۳۵۰۰ مسکن سازمان انرژی اتمی در بوشهر +تصویر