Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی که صبح امروز (پنجشنبه) مهمان رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه بود، طی سخنانی در جمع معاونان و مدیران این سازمان با اشاره به اثرگذاری سپاه و تولید قدرت، عزت و اقتدار برای نظام جمهوری اسلامی و جهان اسلام اظهار داشت: نقش سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان حفاظت اطلاعات سپاه که مسئولیت صیانت و پاسداری از این منبع عظیم عزت و قدرت را بر عهده دارد، اهمیت مضاعف داشته و حساس‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس قوه قضائیه خاطر نشان کرد که انجام رسالت سپاه که عبارت از پاسداری از نظام انقلاب اسلامی است، با نقش صیانتی و حفاظتی سربازان گمنام در سازمان حفاظت اطلاعات این نهاد مقدس محقق خواهد شد.

رئیسی در ادامه به تبیین توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: امروز دشمن در صدد ایجاد یأس و ناامیدی در درون نظام است، اما هر زمانی که دشمنان در برابر این نظام الهی دست به اقدامی زده‌اند، با شکست مواجه و کاملاً علیه خودشان شده و این خواست و عنایت الهی و حضرت، ولی عصر (عج) به این ملت و مردم بوده است.

رئیس قوه قضائیه افزود: دشمن برای ایجاد عملیات روانی و تضعیف نظام با حربه‌های سیاسی و فرهنگی و تحریم اقتصادی با تمام توان ورود کرد، اما ایستادگی ملت در برابر همه این توطئه‌ها، نقشه‌های شوم آن‌ها را خنثی کرد.

رئیسی با بیان اینکه با اطلاع از وضعیت کشور می‌گویم که ایران دارای منابع و پتانسیل‌های بسیار غنی و ارزشمند است، تصریح کرد که به پشتوانه جوانان می‌توان وضعیت کشور را در عرصه‌های اقتصادی، کشاورزی، صنعتی و تولیدی و معیشت مردم متحول کرد.

رئیس دستگاه قضا در پایان سخنانش تأکید کرد: همه ما به عنوان سرباز در خدمت نظام و ملت خواهیم بود و خداوند متعال نیز انشاالله نصرت و عنایت خودش را بر این ملت تفضل خواهد کرد.

در ابتدای این مراسم که به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل میدان صبحگاه ستاد سازمان حفاظت اطلاعات سپاه برگزار شد، سردار کاظمی رئیس این سازمان با ارائه گزارشی از اقدامات و عملکرد این مجموعه در حوزه مأموریت‌های حفاظتی سپاه، به فضای همدلی و همکاری دستگاه قضائی با سازمان حفاظت اطلاعات سپاه اشاره و خاطر نشان کرد این سازمان با رعایت موازین شرعی و قانونی و با بهره مندی از مجموعه‌های صیانتی و نظارتی داخلی بر اساس منویات فرماندهی معظم کل قوا، موجب حسن اعتماد دستگاه قضائی به اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی این سازمان شده است.

آیت‌الله رئیسی همچنین با حضور در مقابل یادمان شهدا در ستاد سازمان حفاظت اطلاعات سپاه و قرائت فاتحه، نسبت به مقام شامخ شهدای جنگ تحمیلی و مدافعان حرم و جبهه مقاومت ادای احترام کرد و از خانواده‌های معظم شهدای سازمان که در این مراسم حاضر بودند، تجلیل به عمل آورد.

منبع: ایسنا 
انتهای پیام/

کد خبر: 1078103 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی سپاه پاسداران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سید ابراهیم رئیسی سپاه پاسداران سازمان حفاظت اطلاعات سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۸۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است

رئیس شورای استان خراسان رضوی گفت: رویکرد مردم‌‎محور در دستور کار نظام شورایی کشور است تا  این ارتباط تنگاتنگ بیش از پیش تقویت شود و  به طور خاص، ساختارهای مختلف شورای اسلامی استان در خدمت مردم باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی و به نقل از روابط‌عمومی شورای استان، در بیست‌ودومین جلسه شورای اسلامی استان، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هفته کار و کارگر اظهار کرد: گروه‌های مختلف جامعه شایسته خدمت صادقانه هستند و نظام شورایی در کشور را با حضور نمایندگانی از گروه‌های مختلف مردم، می‌توان چکیده جامعه دانست.

وی افزود: رویکرد مردم‌‎محور در دستور کار نظام شورایی کشور است تا این ارتباط تنگاتنگ بیش از پیش تقویت شود و به‌طور خاص، ساختارهای مختلف شورای اسلامی استان در خدمت مردم باشند.

رئیس شورای استان گفت: همکاری نزدیک و تعامل مستقیم شورای اسلامی استان با شوراهای اداری، کمیته امور زیربنایی و هیئت‌های حل اختلاف استان توانسته است دستاوردهای ملموسی در شکل‎‌گیری یک پایگاه اجتماعی برای مصوبات شورای استان داشته باشد و به همین دلیل است که همه باید خود را مسئول پاسخگویی به مردم بدانیم تا مطالبات عمومی، روح حاکم بر مصوبات شورای استان باشد.

کد خبر 747385

دیگر خبرها

  • لاپید: نتانیاهو باید استعفا دهد
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد
  • تجهیز محیط بانان با به‌روزترین فناوری‌های دنیا
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد؛ راه‌اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد: راه اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • پیگیری حقوق بیماران با راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • رونمایی از سامانه جامع انتظامی سازمان نظام پزشکی
  • گلایه رئیس سازمان نظام پرستاری از سهم اندک نیروی انسانی در آزمون استخدامی / ۱۰۰ هزار پرستار کم داریم
  • سپاه، نهادی مردمی و مرتبط با مردم است