Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا مشایخی روز پنجشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار میانه، بر اعمال دقیق کنترل و نظارت، تشدید بازرسی ها، بستن راه سودجویی برای دلالان و سودجویان در بحث ماسک و الکل با توجه به وفور تولید آنها در شهرستان، کنترل بیشتر در بحث بذر، کود شیمیایی تاکید کرد و گفت: سهم شهرستان از روغن نباتی به جهت تنظیم بازار پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برقراری گشت ویژه برای کنترل نانوایی ها را ضروری دانست و خواستار در نظر گرفتن وسعت و جمعیت شهرستان در سیستم خرید گندم از سال آتی برای رفع کمبود ها در این زمینه شد.

فرماندار میانه استفاده از برچسب قیمت کالا و یکسان سازی قیمتها را از دیگر نیازهای شهرستان و هدف ستاد تنظیم بازار برشمرد .

فرماندار ویژه میانه بر تشدید کنترل بهداشتی واحدهای صنفی تاکید کرد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه امروز همچنین در نشست ستاد مقابله با کرونا با بیان اینکه انتظارات شهرستان در مقابله با شیوع ویروس کرونا برآورده نشده است از مسوولان اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف شهرستان خواست تا در برخورد با کسبه و اصناف متخلف با جدیت عمل کنند و نسبت به پلمب واحدهای متخلف و سهل انگار اقدام کنند.

وی با بیان اینکه نظارت و کنترل نباید محدود به زمان و ساعت اداری باشد از اعضای ستاد و تمامی ادارات خواست تا به صورت میدانی وارد عمل شده و نظارت و کنترل ها را تشدید کنند.

محمدرضا مشایخی در جلسه ستاد مقابله با شیوع کرونا

وی با تاکید بر ایجاد حساسیت هر چه بیشتر در بین مردم در مورد این بیماری گفت: غیر حضوری بودن مدارس در آبان ماه نیز ادامه خواهد یافت و آموزش گروهی در آموزشگاهها تعطیل بوده و آموزش انفرادی با رعایت پروتکل ها برقرار خواهد بود.

مشایخی غیر حضوری شدن کلاس های آموزشی فنی و حرفه ای ، عدم حضور در کتابخانه ها، محدودیت برگزاری مراسم در گلزار ها، غیر حضوری شدن دوره های مربوطه در ادارات، لزوم سوخت گیری در جایگاه های سوخت از سوی متصدیان جایگاه و در صورت عدم رعایت برخورد شدید با آنها، رسیدگی به وضعیت اسفبار میدان تره بار با نظارت شبکه بهداشت و شهرداری، رسیدگی به وضعیت مرکز شماره گذاری خودرو، کاهش تجمع در بانک با افزایش سقف برداشت از خودپردازها را از اقداماتی برشمرد که باید به جد اجرا شود.

وی با تاکید بر لزوم نظارت هر چه بیشتر بر فعالیت تاکسی ها، ناوگان حمل و نقل عمومی، عدم اتراق در مراکز عمومی، بوستانها، نظارت بر تعطلیلی تالارها، بیرون بر بودن غذا در فست فودها و رستورانها، تعطیلی باشگاهها را خواستار شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا آذربایجان شرقی میانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان شرقی میانه ویروس کرونا آذربایجان شرقی میانه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۸۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات ستاد بحران سراوان برای مقابله با سیلاب احتمالی اتخاذ شد

 سعید تجلیلی فرماندار سراوان  با اشاره به برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران استان به ریاست استاندار بیان کرد: جلسه ستاد مدیریت بحران نیز در شهرستان برگزار و پیش‌بینی و تمهیدات لازم صورت گرفت و وظایف مربوطه به ادارات ابلاغ شده است.

وی افزود: ماشین‌آلات سنگین از طریق بخش خصوصی برای امدادرسانی تأمین شده و از مسیل‌ها و مسیر آب بازدید به‌عمل‌آمده است.

فرماندار سراوان ادامه داد: در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان مباحثی پیرامون سد شمس‌آباد، سد گشت و بم پشت مطرح شد؛ نگرانی دراین‌خصوص وجود داشت؛ اما رئیس اداره امور آب شهرستان این اطمینان را داد که مشکلی در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

تجلیلی تصریح کرد: در حال حاضر آب از دریچه‌های سد در حال تخلیه و مقداری نیز در حال سرریز است و مشکل و نگرانی خاصی در این زمینه وجود ندارد و اوضاع مدیریت خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار و مسیر دج‌ها مسدود است
  • بازدید مشترک و پایش مرکز معاینه فنی خودروهای سبک شهرستان چایپاره
  • ثبت برنامه ماهانه واحدهای تولیدی الزامی شد
  • ثبت برنامه ماهانه واحد‌های تولیدی در سامانه جامع تجارت الزامی شد
  • ثبت برنامه ماهانه واحدهای تولیدی در سامانه جامع تجارت الزامی شد
  • تمهیدات ستاد بحران سراوان برای مقابله با سیلاب احتمالی اتخاذ شد
  • تاکید رئیس‌جمهور بر اجرای دقیق قانون ساماندهی تجارت مرزی برای جلوگیری از قاچاق
  • اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی به همت دامپزشکی شهرستان اشکذر
  • تاکید رئیسی بر اجرای دقیق قانون ساماندهی و نظارت بر کولبران