Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@05:48:24 GMT

الحریری: دولت غیر حزبی تشکیل می‌دهم

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۸۰۸۶

الحریری: دولت غیر حزبی تشکیل می‌دهم

منابع لبنانی از شنیده شدن صدای تیراندازی در شهر طرابلس در پی مامور شدن سعدالحریری برای تشکیل دولت جدید خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری رسمی لبنان، در پی مامور شدن سعدالحریری برای تشکیل دولت جدید ، صدای تیراندازی در طرابلس در شمال لبنان شنیده شده است. طرفداران حریری در این شهر اقدام به تیراندازی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: سعدالحریری مامور تشکیل دولت جدید لبنان شد

حریری که پس از پایان رایزنی های پارلمانی توانست ۶۴ رای برای تصدی نخست وزیری کسب کند، اظهار داشت برای تشکیل دولت متخصصان غیر حزبی که اصلاحات وارده در ابتکار فرانسه را  اجرا کند، تلاش می‌کنم.

وی افزود من مصمم هستم به وعده توقف فروپاشی که اقتصاد و جامعه و  امنیت ما را تهدید می کند و بازسازی خرابی های ناشی از انفجار  اسکله عمل کنم و به سرعت دولت را تشکیل دهم.

از سوی دیگر نبیه بری رئیس پارلمان لبنان از فضای خوش بینانه حاکم میان میشل عون رئیس جمهور و سعدالحریری و میان دو جریان عمده سیاسی یعنی المستقبل به رهبری حریری و جریان ملی آزاد به رهبری جبران باسیل(داماد میشل عون) خبر داد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ لبنان سعد الحریری شهر طرابلس میشل عون پارلمان لبنان فرانسه تشکیل دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۸۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی توپ ساخت یک میلیون مسکن را به زمین دولت های قبل انداخت /در غرب همجنس بازی تبلیغ می شود تا نسر بشر قطع شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدابراهیم رئیسی در جشن واگذاری ۲ هزار ۵۸ واحد مسکونی و یک هزار و ۱۵۸ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت استان سمنان اظهار داشت: خانواده در فرهنگ دینی ایران محور است و باید برای تشکیل خانواده تلاش شود چرا که غرب به دنبال این است که در ایران خانواده‌ای تشکیل نشود و بر این موضوع بسیار هم تمرکز کرده‌اند.

وی از بحران خانواده به تهدید بزرگ بشر نام برد و افزود: در غرب به دنبال این هستند که نسل بشر را قطع کنند و تبلیغ همجنس‌بازی را در دستور کار دارند، لذا تشکیل خانواده را باید به طور جد در دستور کار قرار دهیم.

رئیسی با بیان اینکه بر وعده خود برای ساخت مسکن پایبندم و این مهم را به سرانجام خواهیم رساند، تصریح کرد: امروز در کشور نهضت تولید مسکن در جای جای کشور آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در سالیان قبل باید سالی یک میلیون واحد مسکونی ساخته می‌شد، اما انجام نشد، ادامه داد: با شروع به کار دولت این مهم را در دستور کار قرار دادیم و اگر هر شهری بروید ساخت نهضت ملی در حال انجام است.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896878

دیگر خبرها

  • رئیسی توپ ساخت یک میلیون مسکن را به زمین دولت های قبل انداخت /در غرب همجنس بازی تبلیغ می شود تا نسر بشر قطع شود
  • از هزینه شدن جایگاه رهبری در امور حزبی ممانعت شود
  • رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان 
  • ضرورت تشکیل وزارت بازرگانی برای تنظیم بازار
  • بهادری جهرمی: نظارت‌ مرثر بر بازار نیازمند تمرکز نظارت است
  • گلایه سخنگوی دولت از بررسی نشدن لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس
  • گلایه سخنگوی دولت از عدم بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس
  • گلایه بهادری‌جهرمی از عدم بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس
  • لایحه تشکیل وزارت بازرگانی از دستور کار مجلس خارج شده است!
  • مسئولان به قانون جوانی جمعیت باید در عمل معتقد باشند