Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: مسابقات انتخابی درون اردویی در اوزان باقی مانده هفته آینده برگزار خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلام‌رضا محمدی در خصوص اعلام زمان مسابقات قهرمانی جهانی در صربستان اظهار داشت: اتحادیه جهانی کشتی 10 روز پیش اعلام کرد که قرار است رقابت‌های جهانی کشتی در رده ی سنی بزرگسالان روزهای 22 تا 30 آذرماه در شهر بلگراد کشور صربستان برگزار شود، برهمین اساس با توجه به شرایطی که در تمام دنیا حاکم است ولی برگزاری یا عدم برگزاری این مسابقات روز 15 آبان ماه از سوی اتحادیه جهانی مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در مورد برگزاری مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی کشتی آزاد نیز گفت: با توجه به زمان کم و وجود و مدعیان زیاد در اکثر اوزان و شرایط در اوزان دهگانه کاملا متفاوت است. کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد کتباً برگزاری رقابتهای انتخابی را از علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی خواستار شدند. امروز صبح قرار بود مسابقات انتخابی را در اوزان 65، 74 و 79 کیلوگرم برگزار شود که تکلیف نفرات برتر دو وزن 65 و 79 مشخص شد. ولی به خاطر ابتلای یکی از کشتی گیران دسته 74 کیلوگرم به کرونا، این مسابقه انتخابی با یک هفته تاخیر با حضور 5 یا 6 کشتی‌گیر انجام می‌شود. همچنین این احتمال وجود دارد که مسابقات 7 وزن باقی مانده (57، 61، 70، 74، 86، 92، 97 و 125 کیلوگرم) در اواخر هفته آینده برگزار شود.

محمدی با اشاره به اینکه برگزاری لیگ کشتی به کشتی گیران کمک کرد، یادآور شد: علیرضا دبیر و همکارانش در فدراسیون کشتی با مشکلات زیاد لیگ را برگزار کردند. در حدود 8 ماه کشتی گیران از مسابقه رسمی به دور بودند و ملی‌پوشان طراز اول بیشتر از این مدت کشتی نگرفته بودند و از وضعیت طبیعی و نرمال به دور بودند. لیگ کشتی به ما و کشتی‌گیران کمک کرد تا به شرایط ایده‌آل برسند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد که با شبکه خبر صحبت می‌کرد، در مورد مراحل مختلف اردوها خاطرنشان ساخت: 4 اردو دیگر خواهیم داشت که تمرینات پرفشار را باید انجام بدهیم ولی زمان زیادی نداریم و آمادگی نفرات را به شرایط نسبی برسانیم. 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم ملی کشتی آزاد کشتی گیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۸۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات انتخابی تیم ووشو بزرگسالان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مسابقات انتخابی تیم ووشو رده سنی بزرگسالان استان، در دو بخش تالو و ساندا در محل خانه ووشو برگزار شد.
نفرات برتر با تایید کمیته فنی مجوز حضور در تیم استان را کسب کردند.
اسامی دعوت شدگان به تیم ووشو بخش ساندا ابراهیم نادری، محمد جعفری، احمد رحیمی، محمد رحیمی، محمد حسین شاهوردی، محمد صادق حیدری هستند.
عرفان صفر پور، رضا ترابیان و کامران توکلی اسامی دعوت شدگان تیم ووشو بخش تالو بزرگسالان استان هستند.

دیگر خبرها

  • یک مصاحبه قدیمی در مورد قاتل جادوگر آمریکایی؛ دیوید تیلور را می‌برم و به المپیک می‌روم!
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • معافیت ۲ قهرمان نامدار روسیه از شرکت در مسابقه انتخابی
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران
  • حضور ۴ ووشوکار مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی
  • بین یزدانی و قاسمپور انتخابی برگزار شود
  • شکست تیلور به نفع ایران شد/بین یزدانی وقاسمپور انتخابی برگزار شود
  • برگزاری مسابقات انتخابی تیم ووشو بزرگسالان