Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان،جلسه‌ای  پیش از ظهر امروز  به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری و اعضای کارگروه‌های مربوطه به منظور هماهنگی‌های لازم جهت گرامی داشت هفته وحدت، یوم‌الله ۱۳ آبان و همچنین ۲۵ آبان روز حماسه مردم اصفهان برگزار شد.

در این جلسه، حیدر قاسمی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری ضمن گرامی داشت ایام‌الله آبان ماه و ضرورت پرداختن به مناسب‌های پیش رو با شکلی نو در شرایط گسترش ویروس کرونا اظهار کرد: قدرت ما متکی به مردم است و همان‌طور که رهبر انقلاب فرموده‌اند، بهترین راه مقابله با آمریکا خدمت‌رسانی به مردم است؛ پس در 13 آبان ماه که روز استکبارستیزی است هم باید خدمت به مردم را افزایش داد و هم باید با شیوه‌های صحیح خدمات انجام شده به مردم اطلاع رسانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی به گروه مخاطب ادامه داد: مخاطب قرار دادن نسل جوان، شبهه زدایی از ذهن آن‌ها در مورد شایعه افکنی‌های دشمن در مورد عملیات محرم، و توجه بیشتر به اقشاری که آگاهی کمتری نسبت به محتوای ایام‌الله آبان دارند، اهمیت ویژه‌ای دارد.

 قاسمی در ادامه صحبت‌های خود متمرکز نشدن فعالیت‌ها در شهر و توجه به کل استان را خواستار شد و تأکید کرد: در نهایت از همه دستگاه‌های حاضر در جلسه همکاری هرچه بیشتر با بخش‌های مختلف علوم پزشکی جهت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در همه اقدامات گرامی داشت ایام‌الله آبان ماه را خواستارم.

۱۳ تا ۲۵ آبان، فرصتی برای تبیین حقایق تاریخی

 در ادامه این جلسه محمدعلی احمدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان، با اشاره به مناسبت‌های ماه آبان از جمله هفته وحدت، ۱۳ آبان، ۲۵ آبان و تبعید حضرت امام خمینی (ره) اظهار کرد: مناسبت‌های آبان ماه جاری از جمله تبعید امام راحل، تسخیر لانه جاسوسی به دانشجویان پیرو خط و شهادت دانش آموزان به دست رژیم منحوس پهلوی و هفته وحدت سبب شد با مصوبه مجلس و تأیید شورای نگهبان روز ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامیده شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره مناسبت ۲۵ آبان و تشییع ۳۷۰ شهید عملیات محرم ادامه داد: جلسه امروز به منظور هماهنگی، برنامه‌ریزی و اخذ نظرات کارشناسان و همچنین تشکیل جلسات فکری و هیأت‌های اندیشه‌ورز در شورای هماهنگی تبلیغات برگزار شد و در نهایت چند کارگروه برای ساختار مناسبت‌های پیش رو پرداخته شد.

وی با تشریح کارگروه‌های این مناسبت و بیان وظایف آن‌ها تصریح داشت: کارگروه تبلیغات و هماهنگی برنامه‌های محله محور بر عهده همکاران ما در شهرداری، کارگروه فضای مجازی و رسانه بر عهده همکاران ما در صدا و سیمای مرکز اصفهان، همچنین کارگروه تشکل‌های مردمی برعهده سازمان تبلیغات اسلامی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و سایر تشکل‌های مردمی از جمله هیئات مذهبی، کانون‌های فرهنگی، پایگاه‌های بسیج خواهد بود.

احمدی اضافه کرد: با توجه به آن که ۱۳ آبان ماه روز دانش آموز است، آموزش و پرورش متولی کارگروه دانش‌آموزی و فرهنگیان و بسیج دانشجویی با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها هم عهده‌دار کارگروه دانشجویی خواهند بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان افزود: با توجه به آنکه مراسمات پیش رو، مراسمات سلامت محور بوده و اجرا برنامه‌ها و احیاناً تجمعات بر محور رعایت شیوه‌نامه‌ای بهداشتی هستند، از همین رو همکاران ما در سپاه پاسداران مسؤولیت کارگروه سازماندهی و همچنین تبیین این سه مناسبت مهم، به ویژه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در کارگروه تبیین و بصیرت افزایی برعهده خواهند داشت.

به دنبال تبیین حقایق تاریخی

وی با بیان تبیین حقایق به عنوان هدف هماهنگی‌های صورت گرفته گفت: برآن هستیم تا با استفاده از بسترهای مختلفی از جمله فضای مجازی، رسانه، مسابقات، کلاسی‌های آموزش، شبکه شاد دانش‌آموزی، ائمه جماعات به چرایی مباحثی همچون تبعید حضرت اما خمینی (ره)، شهادت دانش آموزان به دست رژیم پهلوی، تسخیر لانه جاسوسی، لزوم استکبارستیزی و همچنین بیان هزینه و فایده‌های مقاومت و استکبارستیزی بپردازیم که در این راستا اسناد مختلفی همچون اسناد به دست آمده از لانه جاسوسی مطرح است.

احمدی ادامه داد: برنامه‌های محله محور در مرکز استان و همچنین شهرستان‌های مختلف باهمت پایگاه‌های بسیج، کانون‌های فرهنگی، مناطق شهرداری و فرهنگسراها و همچنین هیئات مذهبی برنامه‌های شادی به مناسبت هفته وحدت و برنامه‌ای بصیرت افزایی به مناسبت ۱۳ و ۲۵ آبان برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان بیان داشت: به منظور استفاده از ظرفیت و فرصت ۲۵ آبان به عنوان تکریم خانواده‌های شهدا و تجلیل از شهدا و ترویج فرهنگ ایثار شهادت بسترها و زمینه‌هایی در فضای مجازی، سیرهای نمایشگاهی و برنامه‌های تبیینی فراهم و تولیدات مختلف فرهنگی هنری را خواهیم داشت.

«چند قطره آبان» مستندی از هنرمندان اصفهان

احمدی با اشاره به رونمایی و اکران اختصاصی مستند «چند قطره آبان»، ساخته هنرمندان اصفهانی در روز جمعه 23 آبان ماه جاری خاطرنشان کرد: مستند «چند قطره آبان»، در سه بخش طراحی و ساخته خواهد شد که نخستین قسمت آن آماده و اکران خواهد شد، برای ساخت این مستند یک هم‌افزایی بین نهادهای مختلف فرهنگی اصفهان اتفاق افتاد که درنهایت منجر به ساخت این اثر شد.

وی تأکید کرد: حرکت‌های ورزشی و تجمعات به منظور حضور در گلستان شهدا برنامه‌ریزی خواهد و در ارتباط با برنامه‌های بزرگداشت روز ۱۳ آبان هماهنگی‌های لازم با ستاد ملی مقابله با کرونا در استان اصفهان انجام خواهد گرفت.

احمدی یادآور شد: یکی از کارهایی که آموزش و پرورش به مناسبت ۱۳ آبان برنامه‌ریزی خواهد کرد، برگزاری یک کلاس درسی ویژه در روز ۱۲ آبان با استفاده از کارشناسان سیاسی و فرهنگی به منظور بزرگداشت این روز و همچنین مسابقات مختلف فرهنگی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: یک جشنواره‌ای را همکاران ما در شهرداری برنامه‌ریزی کرده‌اند که از ۱۳ تا ۲۵ آبان با محوریت دانش آموزان اجرا و در اردیبهشت ماه هم به مناسبت هفته اصفهان جوایز این جشنواره به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۶/ج۳۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان فضای مجازی دانش آموزان آموزش 13 آبان هفته وحدت رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان حیدر قاسمی معاون سیاسی و امنیتی استانداری 25 ابان روز حماسه مردم اصفهان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان همکاران ما برنامه ریزی تبیین حقایق فضای مجازی برنامه ها هفته وحدت آبان ماه خواهد شد ۲۵ آبان ۱۳ آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۸۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ تجلیل از کارگران در جامعه تبیین شود

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد پیشکاری پیش از ظهر پنج شنبه در اولین جلسه شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت کار در استان در سال‌جاری با موضوع گرامیداشت هفته کار و کارگر، اظهار کرد: در سال گذشته با همکاری و همیاری ادارات تابعه وزارت کار در استان و همچنین تشکلات کارگری و کارفرمایی موفقیت‌هایی در حوزه‌های مختلف کسب شده که نشان از تعامل این ادارات با شرکای اجتماعی خود دارد.

وی، به وظایفی که هر کدام از ادارات و تشکل‌ها در قبال شعار سال مد نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دارند پرداخت و افزود: انتظار می‌رود تشکل‌ها در راستای تحقق شعار سال قدم برداشته و هر آنچه که در توان دارند برای محقق کردن جهش تولید با مشارکت مردم انجام دهند تا الگویی مناسب برای آحاد مختلف جامعه شکل بگیرد و فرهنگ مشارکت مردمی را در جامعه تبیین کنند.

پیشکاری با بیان اینکه فرهنگ‌سازی تجلیل از کارگران باید در جامعه تبیین شود، اظهار داشت: خدمت به جامعه شریف کارگران موجب افتخار است و دارای اجر معنوی و اخروی است و ما باید به این خدمتگزاری افتخار کنیم.

وی با بیان اینکه آموزه‌های دینی ما به ما آموخته که کارگران را مورد تکریم و احترام قرار دهیم، اظهار کرد: جامعه مرهون تلاش و همت تمامی کارگران است و باید ادارات دولتی و بخش خصوصی در هفته کارگر حضور پر رنگ داشته و خدمات این قشر زحمتکش به سمع و نظر مردم برسد.

‌مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی کردستان ضمن تشریح برنامه‌های پیشنهادی گرامیداشت هفته کارگر، گفت: تجلیل از خانواده شهدای کارگر و غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا، اعزام کارگران برای دیدار با مقام معظم رهبری، انعکاس دستاوردهای دولت در زمینه خدمت رسانی به جامعه کارگران و کارفرمایان، دیدار تشکلات کارگری استان با نماینده ولی فقیه و استاندار، دیدار با کارگران آسیب دیده، حضور در نماز جمعه و برپایی میز خدمت، حضور در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، نشست خبری و تجلیل از کارگران، ورزشکاران و کارفرمایان نمونه، از جمله برنامه‌های پیشنهادی قابل اجرا در این هفته است.

‌گفتنی است؛ در این نشست هر یک از مدیران ادارات تابعه وزارت کار در استان و نمایندگان تشکلات کارگری و کارفرمایی به ارائه دیدگاه‌های خود در خصوص تدوین برنامه‌های هفته کارگر پرداختند و بر همکاری و تعامل همه جانبه با دبیرخانه کمیته گرامیداشت هفته کارگر در استان اعلام آمادگی همه جانبه کردند.

کد خبر 6081786

دیگر خبرها

  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • کاهش بیش از ۳۰ درصدی سرقت در ایام نوروز در قزوین
  • دستگاه‌ها نقش خود را در تحقق شعار سال تعریف کنند
  • فرهنگ تجلیل از کارگران در جامعه تبیین شود
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه
  • رفع مشکل ترافیکی ساکنان همجوار پایانه مسافربری جی از ابتدای اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تشکیل مجلس مشورتی بانوان، فرصتی برای مشارکت گسترده‌تر زنان در جامعه
  • احصای ۶ درخواست در نخستین جلسه کارگروه اقتصادی استانداری تهران
  • مستندی درباره پدر موشکی ایران
  • نمایشگاه تصاویر تاریخی بهشت بقیع/ آخرین عکس نویافته از بقیع در قم به نمایش در می‌آید