Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-23@21:40:54 GMT

کوتاه درباره جنگنده جی20+عکس

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۸۱۹۲

کوتاه درباره جنگنده جی20+عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از کانال دانشنامه دفاعی، کشور چین با ساخت هواپیمای جنگنده جی20 ساخت شرکت چنگدو چین، بعد از آمریکا و روسیه سومین کشور دارای جنگنده نسل پنجم در جهان می باشد که البته یک مدل آن را به نام جی20بی وارد تولید انبوه کرده است.   جنگنده جی20
تعداد محدودی جنگنده جی20 اِی، در حدود 50 فروند تاکنون تولید شده است و به نظر می رسد برای پاسخ به نیاز نیروی هوایی چین تعدادی بین 100 تا 200 فروند از نمونه جدید باید تولید شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  جنگنده جی20
در حال حاضر این جنگنده چینی از موتور روسی AL_31F و نمونه داخلی آن (WS_10) بر پایه نمونه روسی، استفاده می کند.  البته قرار است این موتورها در نهایت با موتور ساخت داخل چین با نام WS_15 جایگزین شوند.   جنگنده جی31
به نظر می رسد به دلیل جثه بزرگ هواپیمای جی20  امکان به کارگیری این هواپیما در ناوهای هواپیمابر چینی وجود نداشته باشد و احتمل دارد نیروی دریایی چین قصد به کارگیری دیگر هواپیمای نسل پنجم چینی یعنی جی31 ساخت شرکت شنیانگ را به خدمت بگیرد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: جنگنده موتور چین روسیه جنگنده جی20

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۸۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند تولید هواپیمای ترابری غول پیکر «ایلیوشین ایل-۷۶» (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مراحل تولید ساعت‌های لوکس در کارخانه (فیلم) فرایند تولید چاقوی حرفه‌ای سرآشپز‌ در کارخانه چینی (فیلم) نحوه تولید خودرو در کارخانه BMW در شهر مونیخ آلمان (فیلم)

دیگر خبرها

  • فرآیند تولید هواپیمای ترابری غول پیکر «ایلیوشین ایل-۷۶» (فیلم)
  • اولین نبرد هوایی یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • اولین نبرد هوایی بین یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • عملیات ساخت جنگنده‌های فوق پیشرفته سوخو ۵۷ در روسیه (فیلم)
  • چین F_۲۲ آمریکا را فلج کرد! آیا فناوری جدید در اختیار ایران قرار می‌گیرد؟
  • فرآیند تولید موتور‌های فوق پیشرفته جنگنده F-۳۵ در کارخانه آمریکایی (فیلم)
  • واگن مترو از چین نیامد؛ بین شهرداری و وزارت کشور دعوا شد
  • نزدیک شدن جنگنده‌های چینی به ۷۰ کیلومتری تایوان
  • آخرین مصوبات شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی
  • صدور پروانه ساخت برای ۴ فیلم کوتاه