Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@01:14:48 GMT

سیستم تراکتور برای لیگ بیستم چگونه است؟

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۸۲۶۷

سیستم تراکتور برای لیگ بیستم چگونه است؟

سرمربی تراکتور تفکر استفاده از سه دفاع را دارد و ممکن است در لیگ برتر تیمش را به بازی‌ها بفرستد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استراماچونی یکی از معدود مربیانی بود که سال گذشته به استفاده از سیستم استفاده از سه دفاع روی آورد؛ سیستمی که با موفقیت همراه بود و موجب شد استقلال نتیجه بگیرد. حالا علیرضا منصوریان به دنبال این است که سیستم دفاعی استراماچونی را در تبریز پیاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تا به اینجا دو بازی تدارکاتی همراه با تراکتور تجربه کرده که یک برد برابر نود ارومیه و یک مساوی مقابل ماشین‌سازی به همراه داشته است.

 

سرمربی تراکتور در این دو دیدار دقایقی از بازی را به سیستم سه دفاع اختصاص داده تا ناحیه دفاعی تیمش را محک بزند. او پیش از این تنها وفا هخامنش و محمدرضا خانزاده را به‌عنوان دفاع میانی در اختیار داشت که تقریبا دستش را بسته نگه داشته بود.

اما حالا با جذب هادی محمدی، این فرصت برای منصوریان پیش آمده که همزمان از خانزاده، محمدی و هخامنش در ترکیب استفاده کرده و میثم تیموری و مهدی تیکدری را در یک خط جلوتر به کار بگیرد؛ همانند نقش وریا غفوری و میلیچ در استقلالِ مدل استرا که با موفقیت همراه بود. اکنون منصوریان نیز احتمالا این سیستم را تقلب کند و در بازی‌های لیگ برتر آن را به کار بگیرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: منصوریان تراکتور تراکتور سرمربی تراکتور منصوریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۸۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیابی‌نیا: در جام حذفی شگفتی‌ساز می‌شویم

به گزارش ورزش سه، هافبک باتجربه ذوب آهن پس از پیروزی مقابل آلومینیوم در میکسدزون ورزشگاه حاضر شد و به گفتگو با خبرنگاران پرداخت و ضمن خوشحالی از پیروزی این تیم نسبت به آینده خوشبینانه صحبت کرد.

ویدئو: 330639

کامیابی‌نیا درباره شرایط فنی بازی با آلومینیوم گفت: بازی با فکر و هوشمندانه‌ای انجام دادیم و توانستیم سه امتیاز مسابقه را به دست آوریم، نیمه اول هر دو تیم با احتیاط بازی می‌کردند و در نیمه دوم با صحبت‌هایی که سرمربی تیم با ما داشت توانستیم به بازی برگردیم و توانستیم تمام دستورات تاکتیکی را انجام دهیم و در دقایق پایانی گل بزنیم و سه امتیاز را به دست آوریم.

کامیابی‌نیا نسبت به شرایط داوری این مسابقه اظهار نظر کرد و گفت: استادیوم خلوت است و این روی داوران تاثیر دارد، امروز داور مسابقه خوب قضاوت کرد و به او تبریک می‌گویم، امیدوارم داورها در بازی‌های بعدی مسلط باشند و هر تیمی که زحمت می‌کشد بتواند موفق باشد.

کامیابی‌نیا درباره دیدار حساس با تراکتور در جام حذفی گفت: باید خیلی خوب ریکاوری کنیم، تا فردا بردمان را جشن بگیریم و بعد از آن آماده مسابقه با تراکتور شویم و با تمرکز کامل به بازی با تراکتور برسیم، فکر می‌کنم بتوانیم در جام حذفی شگفتی‌ساز باشیم.

دیگر خبرها

  • خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها
  • چرا لپ تاپ‌های گیمینگ از سیستم‌های گیمینگ جذاب‌تر هستند
  • حضور ۵ بانوی ووشو کار سپاهانی در رقابت‌های جام جهانی
  • کنایه رئیس سابق یووه‌ به قهرمانی بیستم اینتر (عکس)
  • سقوط فولاد بعد از نکونام
  • کامیابی‌نیا: در جام حذفی شگفتی‌ساز می‌شویم
  • خبر بد برای نکونام و استقلال قبل از بازی با تراکتور
  • بازی تراکتور رسماً ۳-۰ شد
  • رسمی: بازی تراکتور سه هیچ شد
  • مدافع استقلال به دیدار تراکتور می‌رسد؟