Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@22:46:33 GMT

خسرو حیدری، گزینه دستیاری اسکوچیچ در تیم ملی

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۸۲۷۷

خسرو حیدری، گزینه دستیاری اسکوچیچ در تیم ملی

خسرو حیدری یکی از گزینه های اصلی حضور در کادرفنی تیم ملی است.

به گزارش "ورزش سه"، خسرو حیدری که سابقه سالها حضور در فوتبال را دارد و چند سال هم کاپیتان استقلال بود، این روزها در کلاس های مربیگری شرکت می کند و قصد دارد در این عرصه فعالیت های فوتبالی اش را ادامه بدهد.


حیدری که صحبت هایی درباره حضورش در کادرفنی استقلال هم بود، به تازگی به عنوان مشاور فنی وحید فاضلی در نساجی مازندران منصوب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری و فاضلی ظاهرا دوستی دیرینه و نزدیکی با هم دارند وحالا سرمربی جوان نساجی اعلام کرد که خسرو گزینه اصلی حضور در کادرفنی تیم ملی است.


فاضلی در این باره به خبرنگار "ورزش سه" گفت: « خسرو حیدری دوست 20 ساله من در فوتبال است. او خودش هم شاید راضی نباشد اما باید بگویم که احتمالا به زودی به کادرفنی تیم ملی اضافه خواهد شد. با این حال چه به تیم ملی برود و چه نرود به عنوان مشاور فنی در کنارمن خواهد بود و از تجاربش استفاده می کنم.»


گفتنی است؛ بعد از انصراف کریم باقری از حضور در کادرفنی تیم ملی در حال حاضر وحید هاشمیان تنها دستیار ایرانی دراگان اسکوچیچ است و با اضافه شدن خسرو حیدری تعداد مربیان ایرانی کادر به دو نفر می رسد. باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی می افتد و آیا کاپیتان سابق استقلال راهی به کادرفنی تیم ملی پیدا می کند یا خیر.

تیم ملی ایران خسرو حیدری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران خسرو حیدری کادرفنی تیم ملی خسرو حیدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۸۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود

مدیرعامل تراکتور درباره آخرین اقدامات این باشگاه برای انتخاب جانشین پاکو خمس توضیح داد.

به گزارش مشرق، هوشنگ نصیرزاده درباره انتخاب سرمربی جدید تراکتور اظهار کرد: ما سه گزینه برای انتخاب سرمربی داریم که گزینه داخلی‌ماه یحیی گل‌محمدی است. دو گزینه دیگر هم بردیف و کلمن بودند که حضور کلمن منتفی شد. بردیف هم حالا حالاها نمی‌تواند بیاید. نمی‌دانم چه کسی کلینزمن را مطرح کرد.

او ادامه داد: ما زمان برای انتخاب سرمربی نداریم چرا که به یک باره مجبور به این کار شدیم. مربیان یک دفعه بحث پایان قراردادشان را مطرح کردند و خمس بد موقع رفت. انتخاب سرمربی سخت است و علاوه بر آن فردی که انتخاب می‌شود باید با بازیکنان سازگار و با فضای هواداران و تبریز هم آشنا باشد.

او با ابراز امیدواری برای حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور گفت: مشکل یحیی با کمک خودش حل می‌شود.

مدیرعامل تراکتور در واکنش به اخباری مبنی بر این که برخی بازیکنان این تیم با حضور گل‌محمدی مخالف هستند، بیان کرد: این هم مثل قضیه کیلنزمن دروغ است.

مدیرعامل تراکتور درباره منتفی شدن حضور زنان تماشاگر در ورزشگاه یادگارامام (ره) عنوان کرد: این اتفاق یک تصمیم فرا فوتبالی بود. مجدداً زیر ساخت‌ها را مشاهده کردند و بعد از آن، دستوراتی به شهرداری و سازمان مسکن شهرداری دادند که مواردی مانند جداسازی گیت‌ها انجام شود تا شرایط به بهترین شکل مهیای حضور بانوان باشد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • واکنش رسمی تراکتور به جذب گل‌محمدی
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود
  • نصیرزاده: کلینزمن گزینه تراکتور نیست/ در حال برطرف کردن موانع برای حضور گل محمدی هستیم
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • جلالی و فرصت شکستن رکورد 15 ساله!
  • دستیار درستکار به کادرفنی تیم ملی برگشت
  • ظهور یاغی جدید در فوتبال اسپانیا؛ مورینیو گزینه بارسلونا شد
  • تنها دو پیروزی تا رسیدن تارتار به رکورد اسکوچیچ در ملوان