Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا رضائی روز پنجشنبه در حاشیه آیین بهره‌برداری، واگذاری گروهی زمین و آغاز عملیات اجرایی واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی از طریق ویدیو کنفرانس با رییس جمهوری در جمع خبرنگاران بیان کرد: متقاضیان واجد شرایط طرح اقدام ملی مسکن در خوزستان ۲۸ هزار نفر هستند که از این تعداد تاکنون ۱۸ هزار نفر مدارک خود را بارگذاری کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: هم اکنون ۶ هزار نفر از این متقاضیان احراز هویت شده‌ و تعداد ۲ هزار و ۲۰۰ نفر آورده خود را به بانک‌ها به منظور آغاز عملیات اجرایی مسکن ملی پرداخت کرده‌اند.

رضایی با بیان اینکه زمین مورد نیاز ساخت ۲۲ هزار واحد مسکونی در خوزستان تخصیص داده شده، ادامه داد:تاکنون قرارداد ساخت برای پنج هزار واحد مسکونی منعقد و واگذار شده است.

وی افزود: تعداد ۲ هزار واحد مسکونی در خوزستان به صورت مشارکتی، و ۶ هزار واحد به شکل گروهی ساخته می‌شود که از این تعداد عملیات ساخت پنج هزار واحد مسکونی آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با بیان اینکه گام بعدی ساخت مسکن در خوزستان شامل هفت هزار واحد می‌شود، گفت: علاوه بر این زمین مورد نیاز برای ساخت ۲ هزار واحد مسکونی ویژه ایثارگران اختصاص یافته که به‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

رضایی همچنین به تعهدات استان خوزستان در قالب طرح مسکن مهر اشاره‌کرد و گفت: در آیینی که امروز با حضور رییس جمهوری و از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شد ۲ هزار و ۵۱۴ واحد مسکن مهر خوزستان به متقاضیان واگذار شد.

وی افزود: در آبادان ۱۹۴ واحد، امیدیه ۲۸ واحد، اهواز ۱۷۶ واحد، باغملک ۱۶۸ واحد، بندر امام ۱۶۴ واحد، ماهشهر ۹۵۵ واحد، بهبهان ۷۸ واحد، خرمشهر ۱۹۸ واحد، دزفول ۱۶۲ واحد، سوسنگرد ۱۱۴ واحد، شوش ۷۳ واحد، شوشتر ۱۷۱ واحد و مسجدسلیمان ۳۶ واحد به متقاضیان واگذار شد.

بر اساس این گزارش، امروز در ارتباط ویدیو کنفراس که با حضور رییس جمهوری برگزار شد تعداد ۴۰ هزار و ۱۸۰ واحد مسکن مهر در ۲۲ استان به متقاضیان واگذار شد و تعهدات هفت استان کشور در طرح مسکن مهر به اتمام رسید.

برچسب‌ها طرح اقدام ملی مسکن مسکن مهر خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن مسکن مهر خوزستان طرح اقدام ملی مسکن مسکن مهر خوزستان اخبار کنکور هزار واحد مسکونی اقدام ملی مسکن مهر ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۸۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم‌سازی بیش از پنج هزار واحد مسکونی در ایلام

                                                                          به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حبیب‌الله محبی اظهار داشت: مقاوم‌سازی و ساخت مسکن یکی از برنامه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که با ارائه تسهیلات ارزان قیمت و کمک بلاعوض باعث شده است بخش عمده‌ای از مشکلات مسکن در روستا‌ها حل شود.   وی با اشاره به اقدامات انجام شده این بنیاد در حوزه مسکن روستایی، افزود: در این بازه زمانی (۱۴۰۰ تا کنون) اعتباری معادل ۱۴هزار و ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه در قالب طرح نهظت ملی مسکن روستایی پرداخت شده است.   مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب استان اسلامی ایلام ادامه داد: این میزان اعتبار پرداختی به تعداد هشت هزار و ۲۴۸ متقاضی حادثه دیده از حوادث غیرمترقبه و تکمیل واحد‌های نیمه کاره روستاییان پرداخت شده است.   محبی تاکید کرد: همچنین اعتباری معادل ۴۵۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض به اقشار کم درآمد روستایی، خسارت‌دیدگان از حوادث غیرمترقبه روستایی و شهری و متقاضیان مناطق محروم به تعداد هزار و ۷۶۶ نفر پرداخت شده است.   وی یادآور شد: در این مدت (سال ۱۴۰۰ تا کنون) پنج هزار و ۴۶۰ تن سیمان رایگان به تعداد ۵۴۶خانوار کم بضاعت روستایی و ۷۷۰ تُن میلگرد رایگان به تعداد ۳۸۵ خانوار کم بضاعت در استان تحویل شده است.   به گفته مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام طی این بازه زمانی بیمه رایگان ۲ هزار و۴۰۰ واحد مسکن روستایی پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • ساخت بیش از۱۳۸۰ واحد مسکونی برای افراد کم برخوردار
  • واگذاری ۱۰۸ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در استان تهران
  • واگذاری ۱۰۸ واحد مسکونی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان تهران
  • واگذاری یک هزار و ۶۰۲ واحد مسکونی به مددجویان خوزستانی
  • ساخت ۹ هزار واحد مسکونی برای مددجویان نهادهای حمایتی خوزستان
  • واگذاری بیش از ۱۶۰۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد خوزستان
  • ۱۶۰۲ واحد مسکونی ‌به‌ مددجویان کمیته امداد خوزستان واگذار شد
  • مقاوم‌سازی بیش از پنج هزار واحد مسکونی در ایلام
  • صدور ۷۱هزار پروانه ساختمانی نهضت ملی مسکن فارس