Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ورودی یکی از پرجمعیت ترین شهرک های کرمانشاه هزینه های سنگینی‌ به شهروندان با هدررفتن زمان و بنزین(سوخت خودروها) در ترافیک ایجاد شده، تحمیل می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل شبکه اطلاع رسانی مرصادنیوز , یکی از نقاطی که همواره به ویژه در ساعات شلوغ روز ترافیک در آن به اوج می رسد، میدان آزادگان و شهرک‌پردیس است که متاسفانه آن گونه که شایسته است زیرساخت‌های لازم در این منطقه فراهم نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به دلیل حجم بالای ترافیک تصادفات زیادی هم در این منطقه دیده می شود.

زیرساخت های ترافیکی در شهرک پردیس پاسخگو نیست

سرهنگ فضل الله شیری در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: شهرک پردیس یکی از نقاطی است که زیرساخت های ترافیکی آن پاسخگوی جمعیت و تردد کنونی نیست.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: موضوع زیرساخت‌ها به شهرداری مربوط می‌شود با این حال شاهد عدم تناسب در این منطقه هستیم.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: علاوه بر شلوغی شهرک‌پردیس  راه عبوری چند شهرستان و استان در این مسیر قرار دارد.

سرهنگ شیری تصریح کرد: بار ترافیکی به ویژه در ساعات غروب در شهرک پردیس بسیار زیاد است.

وی عنوان کرد: به دلیل کمبود نیرو نمی توانیم شهرک ها را به جز هنگام بررسی تصادفات پوشش دهیم بلکه تنها قادر به پوشش معابر اصلی هستیم.

سرهنگ شیری گفت: شهرداری در بحث فراهم‌آوری زیرساخت های ترافیکی در شهرک پردیس برنامه‌هایی را در دستور کار دارد.

تقاطع غیرهمسطح آزادگان سال آینده کلید می خورد

محسن ارجمندی در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: میدان آزادگان سه ورودی دارد که یکی در ابتدای کمربندی است که وارد شهرک صدرا و سپس پردیس می شود همچنین یک ورودی دور میدان آزادگان و دیگری ابتدای کمربندی اسلام آباد غرب قرار دارد.

وی افزود: این ورودی ها بار ترافیکی را کاهش می دهند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح در میدان آزادگان به عنوان بزرگ‌ترین تقاطع غیر هم سطح استان در دستور کار قرار دارد و سال آینده کلید خواهد خورد.

ارجمندی گفت: دور میدان آزادگان یک اصلاح هندسی صورت گرفته و یک شانه راست گرد به سمت پردیس اضافه شده که بخشی از بار ترافیکی را کاهش داده است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: میدان آزادگان شهرک پردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۸۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه، گفت: سال گذشته تعداد متوفیان ناشی از تصادفات درون شهری در استان نسبت به سال قبل از آن ۱۶ درصد افزایش یافته است. - اخبار استانها -

سرهنگ محمد حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: رعایت نکردن مقررات عبور و مرور در داخل شهرها از سوی عابران پیاده بیشترین عامل تصادفات و مرگ و میر افراد است.

وی با بیان اینکه سال گذشته 109 نفر در تصادفات درون شهری کرمانشاه جان خود را از دست دادند عنوان کرد: سال گذشته حدود 70 درصد متوفیان در معابر شهری عابران پیاده بودند.

حیدری گفت: سال گذشته در مجموع 133 نفر در تصادفات ترافیکی استان جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن 16 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بیش از 50 درصد از متوفیان در معابر تندرو و بزرگراهی جان خود را از دست داده‌اند افزود: 27 نقطه حادثه‌خیز در استان کرمانشاه وجود دارد که 12 نقطه آن در شهر کرمانشاه است.

وی با بیان اینکه پلیس در راستای انجام وظایف خود اقدامات کنترلی را انجام داده است عنوان کرد: در نقاط حادثه‌خیز تیم‌های گشتی مستقر هستند و در ساعات پیک ترافیک و تصادفات حضور دارند و نسبت به تخلفات به ویژه تخلفات حادثه ساز برخورد خواهد شد.

حیدری گفت: شهرداری باید در زمینه اقدامات زیرساختی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی اقدامات موثرتری را انجام دهد.

وی افزود: بزرگراه حضرت امام(ره) و بزرگراه جانبازان دو نقطه حادثه‌خیز در استان کرمانشاه هستند و نیاز است شهرداری پل عابر پیاده نصب کند و علاوه بر این با نصب نرده یا سایر تجهیزات مانعی ایجاد کند که عابران ملزم شوند از پل استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از طرح میدانگاه سبزه میدان؛ تابستان
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • شرکت عمران شهر جدید پردیس از سازندگان متعهد حمایت می‌کند
  • افزایش میزان ذخایر سد‌های استان کرمانشاه
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد
  • اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • بسته شدن پرونده ایستگاه خط ۷ مترو تهران