Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش خبرنگار مهر، علیرضا قوچی روز پنج شنبه ضمن اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: باغ مزار شیخ شهاب الدین اهری از جمله ابنیه تاریخی ارزشمند استان است که به سبب اهمیت آن روند ثبت ملی این بنای تاریخی در فهرست آثار ملی نیز در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

او با بیان اینکه مرمت اضطراری گنبد و ایوان این بقعه تاریخی تحت نظارت متخصصان معاونت میراث فرهنگی استان در حال انجام است، ادامه داد: طی سال جاری مرمت اضطراری گنبد و ایوان این بقعه تاریخی آغاز و تاکنون اقداماتی نظیر دوخت و دوز ترک‌ها، عایق کاری گنبد و ایوان انجام شده و بند کشی و همچنین شستشوی ایوان در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قوچی اظهار داشت: عملیات مرمت اضطراری گنبد و ایوان بقعه تاریخی شیخ شهاب الدین اهری با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی همراه است و تا نیمه اول آبان سال جاری به اتمام خواهد رسید.

کد خبر 5054386

منبع: مهر

کلیدواژه: آثار تاریخی میراث فرهنگی آذربایجان شرقی مرمت آثار تاریخی ویروس کرونا شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع مجلس شورای اسلامی نیروی انتظامی کرمانشاه هفته ناجا مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۸۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژیم صهیونیستی سر عقل بیاید و دچار اشتباه دیگری نشود

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل کوثری در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه، ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: اقدام رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه طبق قانون کنوانسیون سال ۱۹۶۱ سازمان ملل تجاوز به کشور مربوطه یعنی ایران عزیز بود، فلذا حق ایران اسلامی بود که اقدام متقابل کند.

وی ادامه داد: به لطف خداوند بزرگ در ساعات اولیه روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه سال جاری با نام عملیات ما تحت عنوان وعده صادق و با رمز یا رسول‌الله انجام شد و خوشبختانه توانمندی بالای اعضای جبهه مقاومت هر روز بیشتر در عمل نشان داده می‌شود، به طوری که پنتاگون فرماندهی کامل را در جهت مقابله کردن و خنثی نمودن عملیات وعده صادق با به کارگیری تمام توان خود از جمله ۶ ناو ضدموشک در دریای سرخ و سیستم موشکی عربستان و امارات و حتی عربستان و ارتش آمریکا در منطقه غرب آسیا به کار گرفت تا مانع دستیابی ایران به اهداف خود شوند.

کوثری افزود: اینها که با رعب و وحشت گوش جهانیان را کر کرده بودند که فضای سرزمین اشغالی را با گنبد آهنین پوشش مطمئن داده اند و هیچ موشکی نمی‌تواند از این گنبد عبور کند، دیدیم و دیدند که نه تنها یکی دو موشک بلکه بنا بر اخبار رسیده ده‌ها موشک ایران اسلامی از این گنبد عبور کرد و به اهداف مورد نظر اصابت کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: که در یکی دو سال گذشته یک روزنامه آمریکایی به نقل از اندیشکده آمریکن یوتد پرایز نوشته بود که بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است که نقشه راه را می‌شناسد و مردم به او اعتماد آمیخته با اعتقاد دارند. بله هدایت، رهبری و راهنمایی جبهه مقاومت با این انسان الهی مدیر و مدبر است که همه ما فدایی این ابرحریف به نام ولایت فقیه هستیم.

کوثری بیان کرد: رژیم صهیونیستی باید سر عقل بیاید و دچار اشتباه دیگری نشود. این رژیم باید از این جنایت‌ها، نسل‌کشی‌ها و تجاوزها دست بردارد و سرزمین فلسطین را به خود مردم فلسطین واگذار کند. اگر این رژیم از این به بعد اشتباه و خطایی کند، قطعاً عملیاتی به مراتب بزرگ‌تر، پیچیده‌تر و با سلاح‌های مخرب‌تر علیه آنان انجام می‌گیرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: از فرمانده محترم فراجا و نیروهای در میدان جهت مقابله با دختران و خانم‌های فریب‌خورده درباره موضوع حجاب و عفاف که در قالب طرح نور انجام وظیفه می‌کنند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

کد خبر 6086474 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • ژیم صهیونیستی سر عقل بیاید و دچار اشتباه دیگری نشود
  • مرمت پل خاتون امسال پایان می‌یابد
  • مرمت پل خاتون امسال پایان می یابد
  • پیش‌بینی اتمام مرمت پل خاتون تا پایان سال ۱۴۰۳
  • ۵۰ درصد بناهای تاریخی تایباد خراسان رضوی نیازمند مرمت است
  • بنا‌های تاریخی پایتخت نونوار می‌شود
  • مرمت‌کار ۵۰ ساله گنبد سلطانیه فوت شد
  • مرمت‌کار ۵۰ ساله گنبد سلطانیه فوت شد + تسلیت وزیر
  • انتقاد شهاب الدین صدر از نمایندگان؛ چرا صدای مجلس بلند نمی‌شود
  • انتقاد صریح شهاب الدین صدر از نمایندگان؛ این همه قیمت دلار و سکه بالا رفته اما صدای از مجلس بلند نمی‌شود /مجلس بعدی لایحه حجاب را یکبار دیگر مرور کند