Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی عبدیان با انتشار یک استوری در اینستاگرام خود نوشت: با تشکر از اعتماد و حمایت هیات مدیره محترم و جناب آقای فکری از اینجانب بابت مذاکره با بازیکنان جدید و تمدید قرارداد بازیکنان فعلی به علت عدم همکاری و ایجاد مشکلاتی از سمت سرپرست باشگاه از این لحظه بنده هیچ مسئولیتی در امور نقل و انتقالات بازیکنان نخواهم داشت و کلیه امور و اتفاقات بعهده سرپرست باشگاه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، پیش از این اسماعیل خلیل زاده در استوری خود وعده پرداخت مطالبات شفر را داده بود که البته سرمربی آلمانی اسبق استقلال اعلام کرد پولی به حساب وی واریز نشده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استقلال اینستاگرام نقل و انتقالات اعتماد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۸۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی قاسمی رییس هیات مدیره خبرگزاری دانشجو طی حکمی حسین فرزندی را به عنوان مدیرعامل جدید این خبرگزاری معرفی کرد.

فرزندی پیش از این تهیه کنندگی و سردبیری برنامه تهران۲۰، قایم مقام سازمان بسیج صدا و سیما، مشاور شورای اطلاع رسانی وزارت صمت، هیات مدیره موسسه تبیان، مدیر کل تولیدات بسیج صداوسیما، تهیه کنندگی برنامه‌های تلویزیونی، مستند و انیمیشن را در کارنامه خود دارد.

پیش از این هادی قاسمی به مدت ۱۲ سال مدیرعامل این رسانه بوده است.

کد خبر 6081477 صادق وفایی

دیگر خبرها

  • نشست روسای هیات های مهاجرین با سرپرست امور اتباع سمنان
  • معرفی اعضای جدید انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد
  • مدیرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد
  • ابراز رضایت رئیس هیئت مدیره استقلال از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس
  • رئیس هیات مدیره استقلال: انتقال مالکیت به هلدینگ خلیج فارس، اتفاقی عالی است
  • انتقال مالکیت استقلال به هلدینگ خلیج فارس، عالی است
  • نقل و انتقالات پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی برزیلی
  • سرمربی جدید تراکتور مشخص شد
  • یک مازندرانی سرپرست کمیته امور استان‌های فدراسیون تنیس روی میز
  • تقدیم احکام سرپرست جدید اداره کل تدارکات و خدمات و عضو جدید هیات مدیره شرکت کارگزاری بیمه توسعه تعاون