Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@05:39:19 GMT

آتش سوزی در جنگل‌ها و مراتع پلدختر

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۸۹۵۱

آتش سوزی در جنگل‌ها و مراتع پلدختر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، محمدحسین میرزایی دهیار روستای قلعه نصیر پلدختر اظهار داشت: جنگل‌ها و مراتع کوه "دارصافه" و "اناررود" روستای قلعه نصیر ساعت ۱۱ امروز به دلایل نامعلوم دچار آتش سوزی شده است.

او افزود: عوامل اداره منابع طبیعی پلدختر در تلاش برای مهار آتش هستند و مردم محلی نیز برای تسریع در اطفای حریق و جلوگیری از خسارات کمتر به کمک این نیرو‌ها آمده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهیار روستای قلعه نصیر پلدختر گفت: صعب العبور بودن منطقه و نبود امکانات و نیروی انسانی اطفای حریق در جنگل‌ها و مراتع را در این منطقه با مشکل مواجه ساخته است.

میرزایی افزود: هنوز از میزان دقیق خسارت وارد شده از این آتش سوزی به جنگل‌ها و مراتع منطقه میانکوه شرقی پلدختر اطلاعی در دست نیست.

او یادآورشد: با تلاش صورت گرفته از سوی نیرو‌های امدادی هنوز آتش مهار نشده و حریق همچنان در حال گسترش است.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش سوزی حوادث طبیعی جنگل ها و مراتع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۸۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش به جان جنگل‌های مرزن آباد افتاد

به گزارش «تابناک»» به نقل از ایرنا، عبدالله شمس ناتری افزود: این آتش سوزی در ساعت ۱۴ امروز به وقوع پیوست و پس از بروز این آتش سوزی نیروهای یگان حفاظت، اهالی روستا و حامیان طبیعت دوست راهی محل آتش سوزی شدند.

وی اظهار داشت: مکان آتش سوزی تا شهر مرزن آباد بیش از یک ساعت فاصله دارد منتهی به علت ترافیک پرحجم در جاده کندوان اعزام نیروهای برای خاموش کردن آتش مدت بیش از ۲ ساعت زمان برد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چالوس گفت: این آتش سوزی از نوع سطحی بوده و به علت وزش باد، آتش به گستره ای از پوشش جنگلی این منطقه سرایت کرده است.

اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چالوس حدود ۱۵۶ هزار هکتار عرصه طبیعی و مرتعی زیر پوشش دارد.

بخش مرزن آباد چالوس با برخورداری از یک نقطه شهری و ۱۰۰ نقطه روستایی در مسیر جاده کندوان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • «روستای پامنار دزفول» مقصدی برای گردشگران و مسافران
  • آتش سوزی جنگل‌ها در ۱۸ ایالت مکزیک
  • آتش سوزی یک هکتار از جنگل‌های تالش
  • آتش به جان جنگل‌های مرزن آباد افتاد
  • مهار آتش سوزی یک هکتار از جنگل های تالش
  • آتش سوزی جنگل‌های مرزن آباد چالوس مهار شد
  • آتش سوزی در جنگل مرزن‌آباد چالوس
  • ممنوعیت افروختن آتش در جنگل‌ها و مناطق تالابی گیلان
  • بر بلندای قلعه صلصال تا سورتمه سواری در جنگل های سیاه داران
  • هشدار آتش سوزی در عرصه های طبیعی و جنگلی گیلان