Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به اعلام نتایج کنکور دکتری ۹۹، جزئیات پذیرش در این کنکور را اعلام کرد. 

وی با اشاره به جمع کل قبولی دکتری سال ۹۹، گفت: در کنکور امسال ۵ هزار و ۴۷۶ نفر زن و ۷ هزار و ۹ نفر مرد قبول شده اند و در مجموع ۱۲ هزار و ۴۸۵ نفر پذیرفته شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اعلام جزئیات قبولی ها، گفت: تعداد قبولی ها در دوره های روزانه ۹ هزار و ۳ نفر، تعداد قبولی در نوبت دوم هزار و ۷۱۴ نفر، تعداد قبولی در پیام نور ۲۹۳ نفر، تعداد قبولی در غیرانتفاعی ۵۲۵ نفر و تعداد قبولی ها در پردیس خودگردان ۹۲۰ نفر است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سازمان سنجش آموزش کشور کنکور نتایج کنکور دکتری 99 تعداد قبولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۸۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دکتری افتخاری دانشگاه کراچی به رئیس‌جمهور اعطا شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی که بعدازظهر سه‌شنبه به وقت محلی در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر به پاکستان به شهر کراچی مرکز ایالت سند سفر کرده است، در حضور «محمدکامران خان تسوری» استاندار و «سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت پنجاب، جمعی از نمایندگان مجلس ایالتی و مقامات محلی و تعدادی از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه کراچی، مدرک دکتری افتخاری این دانشگاه را از پروفسور «خالد عراقی» رئیس این دانشگاه دریافت کرد.

پروفسور عراقی در این مراسم اظهار کرد: این مدرک دکتری افتخاری نظر به سوابق تحصیلی و مدارج علمی رئیس‌جمهور در زمینه فقه و حقوق و نیز سابقه فعالیت طولانی آیت‌الله رئیسی در حوزه قضایی به ایشان اعطا می‌شود.

دانشگاه کراچی به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه پاکستان قدمتی ۷۳ ساله دارد و یکی از مهم‌ترین و معتبرترین دانشگاه‌های منطقه است که دانشجویان ایرانی زیادی نیز در آن مشغول تحصیل هستند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (عکس) رئیسی دکتری گرفت
  • دکتری افتخاری دانشگاه کراچی به رئیس‌جمهور اعطا شد
  • دکتری افتخاری دانشگاه کراچی به آیت‌الله رئیسی اعطا شد
  • انتخاب رشته بیش از ۷۲۰ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • راه اندازی دکتری رشته شیمی آلی در دانشگاه مراغه
  • انتخاب رشته بیش از ۳۲۷ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • تحصیل ۴۱۸ دانشجوی دکتری در دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد
  • ما نخبه نیستیم، عدالت آموزشی در اغماست! / سهم ثروت برای قبولی در رشته‌های پرطرفدار چقدر است؟ +فیلم
  • صعود ۱۶ رتبه‌ای گلستان در قبولی کنکور