Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@21:56:37 GMT

قربانیان کرونا در استان به ۱۸۷ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۹۰۵۱

‍‍‍‍‍‍

دریافت 49 MB

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز یزدان پناه شامگاه پنجشنبه در نشست ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با کرونا افزود: با فوت چهار بیمار کرونایی دیگر، شمار قربانیان کرونا در استان به ۱۸۷ نفر رسید.

یزدان پناه تصریح کرد: در حال حاضر ۲۵ بیمار در بخش مراقب‌های ویژه بیمارستان معین کرونا بستری هستند.

وی افزود: ۱۰ بیمار از این تعداد در زیر دستگاه رسپیلاتور قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یزدان پناه گفت: روند شیوع کرونا در استان نگران کننده بوده و مرگ و میرهای کرونایی در ۱۰ روز آینده را افزایش می‌دهد.

کد خبر 5054391

منبع: مهر

کلیدواژه: پرویز یزدان پناه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع مجلس شورای اسلامی نیروی انتظامی کرمانشاه هفته ناجا مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۹۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس درباره فروش سوالات کنکور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، سرهنگ کارآگاه علی حسینی گفت: شیادان سایبری با ایجاد کانال در شبکه‌های اجتماعی و وعده فروش سوالات کنکور، پس از جلب اعتماد قربانیان، مبالغ بسیار زیادی را کلاهبرداری می‌کنند. پس از واریز وجه توسط قربانیان، شخص کلاهبردار سوالات کنکور سال‌های قبل که به صورت رایگان در اینترنت وجود دارد را ارسال می‌کند و با این روش از هموطنان کلاهبرداری می‌کنند.

رئیس پلیس فتا خوزستان افزود: هموطنان توجه داشته باشند با توجه به بالا بودن امنیت طراحی، تکثیر و توزیع سوالات کنکور امکان اینکه این سوالات قبل از شروع امتحان در اختیار افراد قرار گیرد بسیار پایین و ناممکن است.

 به دانش آموزان و داوظلبان کنکور هشدار داده می‌شود فریب تبلیغات دروغین کلاهبرداران سایبری را نخوردند و به هیچ وجه اعتماد نکنند.

دیگر خبرها

  • جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • روستای چاه‌غلامعلی زرند در محاصره سیل 
  • مسیر چاه غلامعلی مسدود شد+ فیلم
  • مسیر چاه غلامعلی مسدود شد
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • هشدار پلیس درباره فروش سوالات کنکور
  • جزئیات دریافت و توزیع قرآن و ادعیه در طرح ملی نورباران
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • تعداد قربانیان جنگ غزه از ۳۴ هزار نفر گذشت
  • آماده باش دستگاه‌های خدمت رسان در بخش یزدان آباد