Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام بیمه میهن(نوبت دوم) برگزار گردید و صورت های مالی سال منتهی به 29 اسفند 1398 این شرکت با اکثریت آرا تأیید و تصویب شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی بیمه میهن، در این جلسه که به ریاست ابراهیم حمیدی و با حضور 67 درصد صاحبان سهام، نمایندگان نهاد ناظر و سازمان بورس اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی و اعضای هیأت مدیره این شرکت با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و به صورت حضوری و مجازی برگزار شد، رضا مصطفوی عضو هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه میهن گزارش فعالیت هیئت مدیره به مجمع عمومی عادی سالیانه را به حاضران ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با استناد به این گزارش اعلام کرد بیمه میهن در سال 8139 سه هزار و 34 میلیارد ریال حق بیمه تولید کرده که در مقایسه با سال قبل از آن 62 درصد رشد داشته است. بر اساس این گزارش، مجموع خسارت پرداختی این شرکت در سال 98 نیز دو هزار و 175 میلیارد ریال بوده است.
مدیر عامل بیمه میهن همچنین وصول مطالبات سنواتی، پرداخت عمده خسارتهای سنواتی، فروش املاک مازاد، اصلاح سطح توانگری، بهبود شاخص های عملکردی، اصلاح ترکیب پورتفوی و ایجاد پورتفوی بهینه و احیای فروش و افزایش سهم از بازار را از اهم فعالیت ها و برنامه های این شرکت در سال 1399 برشمرد.
در ادامه این جلسه، انتخاب مؤسسه حسابرسی فاطر به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی و مؤسسه حسابرسی مفیدراهبر به عنوان حسابرس علی البدل برای سال مالی 1399 و تعیین روزنامه کثیرالانتشار دنیای اقتصاد برای درج آگهی های بیمه میهن از دیگر مصوبات مجمع عمومی عادی سالیانه بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه میهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۹۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب معاون توسعه‌ی بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ در بخشی از متن این حکم آمده است: «نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ، به عنوان سرپرست معاونت «توسعه‌ی بازار و خدمات پس از فروش» شرکت بیمه دی منصوب می‌شوید. در این راستا انتظار می‌رود با بهره‌مندی از ظرفیت‌های تخصصی موجود در بیمه دی و سرلوحه قراردادن راهبردها، برنامه‌ها و اصول تبیین شده‌ی شرکت مشتمل بر «شفافیت»، «حرفه‌ای‌گری»، «دلبستگی سازمانی» و «مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی» و همچنین همکاری با معاونین و مدیران محترم ستادی، زمینه‌ی تحقق اهداف و برنامه‌های شرکت بیمه دی را، فرآهم نمایید.»

گفتنی است؛ حسین یاوری یکی از فعالین صنعت بیمه بوده و سوابق ارزنده‌ای در این رابطه دارد.
روابط عمومی شرکت بیمه دی ضمن تبریک، برای ایشان آرزوی موفقیت روز افزون دارد.

دیگر خبرها

  • چقدر می توان به صورت های مالی شرکت ها اعتماد کرد؟
  • سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟
  • توضیحات شرکت پلیمر آریاساسول در رابطه با مصوبات مجمع عمومی سال ۱۴۰۲
  • تصویب دو طرح پژوهشی در شورای پژوهشی پژوهشکده بیمه
  • آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت به پرداخت ملت (سهامی عام)
  • منظور از صورت سود و زیان چیست؟
  • انتصاب معاون توسعه‌ی بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی
  • پای حسابرس و بازرس‌قانونی به معاملات ثنظام باز شد!
  • برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صبا فولاد خلیج فارس
  • تصویب کمک جدید به اوکراین و اسرائیل در مجلس نمایندگان آمریکا