Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت آنر یکی از شرکت‌های نسبتا پرفروش چینی است که در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند فعالیت دارد. این شرکت چندی پیش خانواده گوشی‌های X10 را معرفی کرد که از دو عضو تشکیل می‌شود، اما فعلا فروش این گوشی به کشور چین محدود شده است. دو عضو خانواده X10 شامل گوشی‌های X10 Max 5G و X10 5G می‌شود و طبق اعلام شرکت آنر قرار است در ۲۳ اکتبر سومین عضو از این خانواده با نام Honor X10 Lite معرفی شود، گفتنی است اولین بازار هدف این گوشی کشور روسیه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که هنوز اطلاعاتی از سوی شرکت آنر در فضای مجازی منتشر نشده است، اما فردی در صفحه توئیتر خود اطلاعاتی از این گوشی را منتشر کرد که اعلام می‌کند در این گوشی از پردازنده Kirin 710A استفاده شده است و نمایشگر آن از نوع LCD و سنسور اثر انگشت این گوشی در سمت راست و روی دکمه پاور قرار گرفته است.

استفاده از دوربین چهارگانه در گوشی Honor X10 Lite

از دیگر اطلاعات در دسترس از این گوشی می‌توان به استفاده از یک دوربین چهارگانه که به وسیله یک کادر از بخش پشتی گوشی جدا شده است و از لنز ۴۸ مگاپیکسلی به عنوان لنز اصلی را عنوان کرد. علاوه بر این دوربین سلفی این گوشی به صورت یک پانچ در بالا و وسط نمایشگر قرار گرفته است که هنوز اطلاعاتی از آن منتشر نشده، اما با توجه به اقتصادی بودن این عنوان می‌توان حدس زد که به مراتب کیفیتی پایین‌تر از نسخه اصلی خانواده X10 خواهد داشت.

بر اساس اعلام آنر این گوشی قرار است فردا معرفی و امکان پیش خرید آن از ۶ نوامبر برای کاربران میسر شود. گفتنی است طبق اعلام آنر عرضه گوشی Honor X10 Lite از ۱۳ نوامبر آغاز و اولین کشور دریافت کننده آن روسیه خواهد بود.

بیشتر بخوانید

تصویر لو رفته از گوشی Honor Magic 3

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشی هوشمند شرکت آنر گوشی Honor 10X Lite

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۹۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اپل جایگاه جهانی خود را به رقیب آسیایی واگذار کرد

شرکت بین المللی داده (IDC) اعلام کرد که سامسونگ دوباره از اپل پیشی گرفته و جایگاه برترین تولید کننده گوشی‌های هوشمند در جهان را به دست آورده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، بر اساس داده‌های اولیه که توسط شرکت بین المللی داده (IDC) در روز یکشنبه منتشر شد، سامسونگ دوباره از اپل پیشی گرفت و جایگاه برترین تولید کننده گوشی‌های هوشمند در جهان را به دست آورد.

این غول فناوری کره جنوبی سال گذشته میلادی رتبه اول را به رقیب آمریکایی خود واگذار کرده بود.

داده های شرکت بین المللی داده نشان می دهد که فروش گوشی های هوشمند اپل در سه ماهه اول سال 2024 به دلیل تشدید رقابت از سوی سازندگان آسیایی حدود 10 درصد کاهش یافته است.

فشار صهیونیست‌ها به اپل در پی جنجال پرچم فلسطینسامسونگ رتبه اول تولید موبایل را از دست داد

طبق گزارش IDC، اپل در ژانویه تا مارس سال جاری میلادی 50.1 میلیون دستگاه آیفون فروخته است که در مقایسه با 55.4 میلیون دستگاه فروخته شده در مدت مشابه در سال 2023 کاهش نشان می‌دهد.

به گفته این شرکت، اگرچه سامسونگ شاهد کاهش 0.7 درصدی رشد فروش خود بود، اما به نظر می رسد در مجموع نسبت به دوره‌های سه ماهه اخیر در شرکت خود یا اپل، در موقعیت بهتری قرار دارد.

سهم سامسونگ از بازار گوشی های هوشمند در سه ماهه اول 2024 به 20.8 درصد رسید، در حالی که سهم اپل 17.3 درصد بود.

به گفته این شرکت تحقیقاتی، برندهای چینی شیائومی، ترنسشن و اوپو به دنبال سامسونگ و اپل هستند تا پنج سازنده برتر گوشی‌های هوشمند را تشکیل دهند.

شرکت بین المللی داده همچنین اعلام کرد به طور کلی، فروش جهانی گوشی‌های هوشمند در سه ماهه اول 7.8 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

کاهش فروش اپل پس از عملکرد قوی آن در سه ماهه چهارم سال 2023 اتفاق می‌افتد، زمانی که سامسونگ را به عنوان تولیدکننده پیشروی گوشی در جهان پشت سر گذاشت و به این ترتیب به دوازده سال سلطه این غول فناوری کره جنوبی پایان داد.

با این حال، کاهش فروش شرکت اپل در سال جاری به چالش های آن در بازارهای کلیدی، به ویژه چین نسبت داده شده است.

برخی از شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی در چین، به منظور مقابله به مثل با محدودیت‌های دولت آمریکا برای اپلیکیشن‌های چینی، استفاده کارمندان از دستگاه‌های اپل را محدود کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماجرای تولید موبایل ایرانی به کجا رسید؟
  • ارتقای امنیت بواسطه طرح پرداخت با گوشی به جای کارت بانکی
  • تولید گوشی ایرانی به کجا رسید؟
  • (عکس) موشک پنهان‌کار روسیه دوباره وارد میدان شد
  • چرا برخی از مردم یک گوشی "صامت" را به یک گوشی "هوشمند" ترجیح می‌دهند؟
  • اپل جایگاه جهانی خود را به رقیب آسیایی واگذار کرد
  • روش های بازکردن قفل گوشی
  • اپل جایگاه برتر تولید گوشی‌های هوشمند را از دست می‌دهد
  • آشکار شدن وابستگی بالای آلمان به چین در سفر شولتز به پکن
  • اپل، سلطنت گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۴ را به سامسونگ واگذار کرد