Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-16@12:30:36 GMT

تمدید دورکاری کارمندان آمازون تا ۶ ماه

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۹۳۳۲

تمدید دورکاری کارمندان آمازون تا ۶ ماه

شرکت آمازون روز گذشته اعلام کرد کارمندانی که دورکار بوده‌اند، می‌توانند تا پایان ماه ژوئن سال آینده همچنان با همین روش به فعالیت خود ادامه دهند. به گزارش «جنوب نیوز»به نقل از مهر، آمازون طی بیانیه‌ای بازه دورکاری کارمندانش را ۶ ماه افزایش داد و اعلام کرد کارمندان این شرکت که دورکارهستند، می‌توانند تا ماه ژوئن ۲۰۲۱ میلادی به همین شیوه فعالیت خود را ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که قبلا آمازون دورکاری کارمندان خود را تا ماه ژانویه تایید کرده بود. اما با توجه به بیانیه جدید، زمان بازگشت کارمندان آمازون به دفاتر به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده است.

سخنگوی آمازون در بیانیه ایمیلی نوشت: کارمندانی که هم اکنون وظیفه‌ای برعهده دارند که از خانه قابل انجام است، می‌توانند تا پایان ژوئن ۲۰۲۱ میلادی به همین شیوه به فعالیت ادامه دهند.

امتداد بازه دورکاری کارمندان این شرکت در حالی اعلام می‌شود که کمتر از ۳ هفته قبل اعلام کرد ۱۹ هزار نفر از کارگران آن در سال جاری به کووید۱۹ مبتلا شده اند.

همچنین در این اواخر برخی از مقامات و اتحادیه های کارگری ادعا کرده بودند آمازون با باز نگه داشتن انبارهایش طی همه گیری کووید۱۹ سلامت کارمندانش را به خطر می اندازد.

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: دورکاری کارمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۹۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حسن نورانی با اشاره به انتشار دفترچه دومین آزمون استخدامی ویژه فرزندان شهدا و جانبازان۷۰ درصد گفت: پس از پیگیری‌های فراوان و تعامل و همکاری برخی از وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌ها و بانک‌های دولتی و اخذ مجوز از سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان برنامه و بودجه کشور، ثبت‌نام برای شرکت در دومین آزمون خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر از ۱۷ اسفندماه آغاز شد و تا پایان فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

نورانی تصریح کرد: متقاضیان شرکت در این آزمون می‌توانند با مراجعه به سایت ثبت‌نام مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir با استفاده از راهنمایی‌های همکاران مطلع استانی مطابق با شرایط مندرج در دفترچه راهنمای این آزمون ثبت‌نام خود را تکمیل نمایند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: افراد مجاز به شرکت در این آزمون به استناد بند ج ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه صرفاً فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر می‌باشند.

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۰ درصد کارمندان تسلا اخراج می‌شوند
  • برج‌های دو قلوی شهرکرد؛ همچنان بلاتکلیف
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره مسطورا
  • تسلا بیش از ۱۰ درصد نیروی کار خود را اخراج می‌کند
  • بیش‌ از ۱۰ درصد کارمندان تسلا اخراج می‌شوند
  • خرید از کدام شعبه آمازون ؟ آمازون امارات یا آمازون آمریکا ؟
  • مهلت شرکت در جشنواره مسطورا تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان
  • فهرست بازارگاه های دارای مجوز
  • تمدید لغو پرواز‌ فرودگاه‌ها تا ساعت ۶ صبح ۲۷ فروردین ماه