Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، از محورهای اصلی این همکاری می‌توان به تهیه نقشه‌های تردد و تجمع بیماران در شهر تهران به منظور کنترل و جلوگیری از گسترش بیماری به سایر نقاط شهر اشاره کرد که اجرای این طرح می‌تواند نقش مؤثری در پیشگیری از این اپیدمی در کشور داشته باشد.

تأمین زیر ساخت‌های ارتباطی برای فعالیت‌های دورا پزشکی (تله مدیسین) به منظور بهره‌مندی از عدالت پزشکی و دسترسی بیشتر همگان به خدمات تخصصی پزشکی از جمله جراحی‌ها و اقدامات تشخیصی از راه دور برای همه نقاط کشور یکی از موارد مهم این همکاری است که به زودی فاز اول آن در یکی از بیمارستان‌های شهر تهران اجرایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اجرایی شدن تفاهم‌های صورت گرفته، نمایشگاه توانمندی های هر دو حوزه فناوری اطلاعات و سلامت بر بسترهای ICT و IOT یا اینترنت اشیا با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالان این صنعت نیز برگزار می‌شود.

کد خبر 559378 برچسب‌ها بیماری - عفونت كرونا در ايران بیماری - ویروس علیرضا زالی تهران بیماری - بیمارستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بیماری عفونت كرونا در ايران بیماری ویروس علیرضا زالی تهران بیماری بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۹۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت اجرای قانون بودجه کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  داود منظور در سفر به دامغان گفت : برای اولین بار بودجه ۱۴۰۳ دو مرحله‌ای است که بخش اول آن در اسفند ماه اعلام شد  و بخش دوم قانون بودجه که مربوط به جداول و توزیع آن بین دستگاه‌هاست در کمیسیون تلفیق مجلس در حال بررسی و تا پایان اردیبهشت ماه ابلاغ می‌شود
داود منظور به افزایش حقوق ۲۰ درصد کارمندان دولت اشاره کرد و گفت تلاش دولت افزایش وضعیت معیشت کارکنان دولت است که بر اساس آن رفاه کارکنان را در پی خواهد داشت و تلاش می‌کنیم که تورم امسال کاهش پیدا کند و معیشت کارکنان بهبود یابد
وی گفت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۴۰۲، امسال پرداخت می‌شود و به همین منظور ۲۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • در نامه ای به وزیر بهداشت: وزارت بهداشت حذف هپاتیت C در ایران را اعلام کند
  • وزارت بهداشت حذف هپاتیت C در ایران را اعلام کند
  • برج آزادی تهران به مناسبت روز هموفیلی «قرمز» شد
  • آخرین وضعیت اجرای قانون بودجه کشور
  • برج آزادی تهران «قرمز» شد
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • زخم هموفیلی بر تن رنجور بیماران
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد/ اعلام جزییات
  • بیماران هموفیلی چشم انتظار توجه ویژه دولت و مجلس
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد