Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه انزلی به مناسبت هفته تربیت بدنی و نیروی انتظامی با ۲۰ نفر از ورزشکاران مدال آور در رشته کیک بوکسینگ استان گیلان دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از انزلی، حجت الاسلام «سید عبدالجواد شمس الدین » امروز (پنجشنبه، 1 آبان) در دیدار  با ۲۰ نفر از ورزشکاران مدال آور در رشته کیک بوکسینگ استان گیلان با بیان اینکه افراد در هر سطح، صنف و منصبی که باشند باید جامعه را به سمت تعالی پیش ببرند، گفت: در جامعه اسلامی نباید عضوی منفعل باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه انزلی افراد درحال آموزش و تعلیم دهنده را برای رشد جامعه تکامل‌بخش دانست و اظهار داشت: برخی افراد در کانون توجه سایرین بوده و نقش تاثیر گذارتری در جامعه دارند. قشری از این افراد ورزشکارانی هستند که در رشته‌های مختلف به فعالیت می‌پردازند.

 

وی تاکید کرد: شما ورزشکاران، مدال‌آوران و قهرمانان در جامعه اثرگذارید و افراد مختلفی از شما در همه زمینه‌ها الگو برداری می‌کنند، این امر مسئولیت شما را این زمینه بیشتر می‌کند.

 

شمس‌الدین افزود: وقتی در جامعه به عنوان الگو مطرح می شوید افرادی از فعالیت و رفتارهای شما درس می گیرند به همین منظور باید ویژگی های شایسته خود را بر اساس مکاتب دینی و الهی رشد داده و تقویت کنید تا اثرگذاری کامل تری داشته باشید.

 

وی با بیان اینکه جامعه ما در مسیر تمدن سازی اسلامی قراردارد، تصریح کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند حرکت جامعه ما باید به سمت ساختن و شکل دادن جامعه و تمدن نوین اسلامی باشد تا زمینه ظهور امام عصر(عج) را فراهم کند.

 

شمس الدین اظهارداشت: همه ما باید در این راه نقشی برعهده بگیریم و برای ایجاد تمدن نوین اسلامی تلاش کنیم. تمدن اسلامی در چهار حوزه تعریف شده که یکی از آنها مقوله ورزش است.

 

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران با اتکاء روحی و معنوی به خداوند و قدرت الهی می‌تواند در شرایط سخت و در میادین ورزشی به پیروزی دست یابند، خاطرنشان کرد: اگر جامعه از حیث اخلاق و معنویت بر پایه جامعه اسلامی رشد یابد می‌تواند بسیاری از مشکلات ما را رفع کند.

 

امام جمعه انزلی به تاکیدات مقام معظم رهبری در مبحث علم و پژوهش نیز اشاره کرد و افزود: تلاش علمی برای دستیابی به پیشرفت بسیار حائز اهمیت است و انسان نباید از کسب علم خود را مستغنی بداند بلکه باید همواره در مسیر علم و پژوهش قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه وظیفه ساختن جامعه و افراد، تربیت و رشد دیگران برای هدف متعالی بر عهده همه مردم است تاکید کرد: هر کدام از شما می‌توانید نقش اثرگذاری در تربیت جامعه داشته باشید.  برای رسیدن به این هدف بسیار بلند و متعالی که برای جامعه اسلامی تعریف شده به تلاش همه نیاز داریم.

 

پایان پیام/707

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام جمعه انزلی هفته تربیت بدنی هفته نیروی انتظامی امام جمعه انزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۹۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه قدس گیلان در مراسم اعزام کارگران به دیدار رهبری با اشاره به آغاز هفته بسیج کارگران و کارخانجات گفت: پنجم اردیبهشت حدود ۵۰ نفر از کارگران استان گیلان با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند داشت.
به گفته سرهنگ پاسدار عباس اسکندری این دیدار در حسینیه حضرت امام خمینی (رض) برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب فردا برگزار می‌شود
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • تأکید امام جمعه اردبیل بر افزایش تولیدات هنری برای رفع نیازهای روز جامعه
  • برخورداری ۹۹/۹ درصدی شهرستان آوج از نعمت گاز طبیعی
  • پخش زنده دیدار امروز ملوان از شبکه باران
  • تأکید بر ارتباط ستاد نماز جمعه و جامعه علمی و نخبگانی
  • تلاش مسئولان برای گره گشایی از مشکلات جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش حجاب و عفاف در تحکیم خانواده