Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش بین المللی ترای اتلون به منظور قرار دادن دانش روز در اختیار ورزشکاران حرفه ای به میزبانی ایران برگزار شد.

 به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون ترای‌اتلون، به مناسبت هفته تربیت بدنی نخستین همایش علوم ورزشی و ورزش ترای اتلون توسط فدراسیون به صورت مجازی (آنلاین) با حضور سخنرانان  خارجی و ایرانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در ابتدای این همایش مهدی گودرزی رئیس فدراسیون به عنوان میزبان در سخنانی به خوش آمد گویی به سخنرانان و شرکت کنندگان در همایش پرداخت.

رئیس فدراسیون در خصوص برگزاری این همایس بیان کرد: با توجه به تداوم شیوع بیماری کرونا در سطح جهان، بسیاری از فدراسیون های جهانی با انتخاب راهکارهای جایگزین، تلاش کرده اند که فضای توسعه را در رشته های خود حفظ نمایند. فدراسیون ترای‌اتلون هم با توجه به همین موضوع تلاش کرده که با جایگزین کردن همایش بین المللی، علوم کاربردی و دانش روز را که در اختیار ورزشکاران حرفه ای در سطح جهان است را در کشور و با سایر فدراسیون های ملی و بین المللی به اشتراک بگذارد، به همین جهت ما امروز شاهد برگزاری این همایش هستیم.

در این همایش ۸ سخنران خارجی از جمله مدرسان ارشد سازمان جهانی ترای‌اتلون و ۵ سخنران ایرانی به ارائه سخنان خود در حوزه های مختلف ورزشی و ارتباط آن با رشته ترای‌اتلون پرداختند. ویسنت بلتران مدرس رسمی سازمان جهانی ترای اتلون از اسپانیا، یوجین لی بنیانگذار آکادمی مربیان جهانی از سنگاپور، کریگ جونز عضو ترای اتلون نیوزلند و استرالیا، جولین کلونن عضو کمیته ملی مربیان سازمان جهانی ترای اتلون از بلژیک، پیتر کلیفورد سرمربی ترای اتلون استرالیا، روزالین پاپهم مدیر برگزاری رویدادهای جهانی ترای‌اتلون از آمریکا، استوارت مک کالی مربی تخصصی ورزشکاران نخبه (سطح ۱) استرالیا و ایگورز سیمینایتیس از لتونی از سخنرانان خارجی این همایش بودند. 

 فرشاد نجفی پور فوق تخصص روانشناسی ورزشی، علی فتاحی استادیار گروه بیومکانیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز،  سجاد باقریان، استادیار گروه علوم ورزشی دانشگاه شهرکرد و داور بین المللی ترای‌اتلون، فهیمه محمدحسن  دارای دکترای تخصصی مدیریت ورزشی و مائده گودرزی سخنرانان ایرانی این همایش بودند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فدراسیون ترای اتلون بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۹۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاج: لیگ ایران پیر است و باید جوانگرایی شود

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: لیگ ما تقریباً پیر است و باید به جوانگرایی آن فکر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی تاج امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران گفت: برنامه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای فصل آینده این است که لیگ پویا و متحول در همه ابعاد باشد. لیگ ما تقریباً پیر است و باید به جوانگرایی آن فکر کرد. آفتی است که وجود دارد و در تیم ملی نیز این مشکل را داشتیم که خوشبختانه جوانگرایی محسوسی انجام شد. هیچ تیم ملی در دنیا قوی نیست مگر اینکه لیگ پربازده پشت آن باشد. تیم ملی برآمده از لیگ است.

قانون جدید سازمان لیگ؛ پالایش فضای مسموم به شرط شجاعت وشفافیت

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • حمایت مردم ترکیه از پاسخ موشکی ایران به رژیم اسرائیل
  • برگزاری پیش نشست همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین
  • شکایت رئیس سابق فدراسیون ترای اتلون به دیوان عدالت اداری/ اعتراض به انتخابات
  • شکایت گودرزی به دیوان عدالت اداری بابت روند برگزاری انتخابات
  • برگزاری اولین کنفرانس دوسالانه بین المللی هوش مصنوعی و علوم داده
  • اجاره سریع تجهیزترین سالن‌های همایش بصورت آنلاین در سلام حرفه‌ای
  • تاج: لیگ ایران پیر است و باید جوانگرایی شود
  • تلاش‌های مخفیانه برای عدم برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی
  • انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی در بلاتکلیفی
  • فدراسیون انجمن‌های ورزشی در انتظار انتخابات/ به این شائبه‌ها پایان دهید