Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@06:49:44 GMT

غیبت سوال‌برانگیز پیروانی در تمرین پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۹۴۳۳

غیبت سوال‌برانگیز پیروانی در تمرین پرسپولیس

افشین پیروانی در اقدامی عجیب در تمرین امروز این تیم شرکت نداشت.

به گزارش “ورزش سه”، افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس که از اواسط فصل گذشته به این تیم بازگشته بود، در اقدامی عجیب در تمرین امروز سرخپوشان حاضر نبود.

 

پیروانی که نقش پررنگی طی فصل نوزدهم در جمع سرخپوشان داشته و به عنوان سرپرست در مقاطع مختلف توانسته برخی از مشکلات تیم را برطرف کند، طی روزهای اخیر هجمه زیادی را متحمل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بحث در خصوص مشکلات مدیریتی باشگاه و نامشخص بودن وضعیت بازیکنان و آینده تیم باعث شده تا برخی هواداران گلایه‌هایی در خصوص سکوت افشین پیروانی در قبال این مسائل داشته باشند.

پیروانی که همواره حتی در نقش سخنگوی باشگاه در تلاش بود مانع از تضییع حق تیم شود و این مورد را طی فصل گذشته در مواردی همچون ماجرای بازی با سپاهان در نقش جهان، دریافت ویزای بازیکنان برای حضور در لیگ قهرمانان، مذاکره با بازیکنان مدنظر در نقل و انتقالات برای هموار کردن مسیر حضور و عقد قرارداد با تیم، ماجرای کارت قرمز سیامک نعمتی و ... به خوبی نشان داده بود. با این حال سکوت او در برابر اتفاقات چند وقت اخیر در خصوص مسائل مدیریتی موجب گلایه‌هایی علیه او شده است تا هواداران خواهان پاسخ و روشنگری پیروانی در زمینه شرایط تیم باشند.

 

پیروانی اما امروز در اقدامی عجیب که طی مدت اخیر همکاری‌اش با پرسپولیس بی سابقه بوده، بدون اطلاع در تمرینات حاضر نشد و به تماس‌ها در‌خصوص دلیل این اقدام نیز پاسخی نداده است.

 

به نظر می‌رسد غیبت افشین پیروانی در تمرین امروز البته از عمیق شدن اختلاف نظر او با مدیریت باشگاه خبر بدهد. پیروانی که بعد از ماجرای گلایه‌های بازیکنان برای عدم حضور در تمرین به دنبال این بود تا در گفتگو با مدیران تیم شرایط را برای انسجام تیم حفظ کند، گفته می‌شود در‌این زمینه به نتیجه مثبتی در گفتگو با رسول پناه دست نیافته و همین مساله نارضایتی او را هم در پی داشته است.

 

باید دید فینالیست لیگ قهرمانان آسیا که درگیر‌ چالش زیادی شده، با غیبت افشین پیروانی چه شرایطی‌را در آینده دنبال خواهد کرد.

افشین پیروانی پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: افشین پیروانی پرسپولیس تهران افشین پیروانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۹۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)

به گزارش ورزش سه، مدیرعامل باشگاه پیکان در محل تمرین تیم خود حاضر شد و دقایقی با بازیکنان صحبت کرد.
مددی که همواره ارتباط خوبی با تیم خود داشته امروز در تمرین تیم پیکان حاضر شد و به بازیکنان این تیم روحیه داد تا در ادامه فصل نتایج مثبت این تیم ادامه داشته باشد.

پیکان در نیم فصل دوم شرایط نسبتا بهتری در مقایسه با شروع فصل داشته و از محدوده خطر تا حدودی فاصله گرفته است.
این تیم بعد از برد مقابل سپاهان شرایط روانی بهتری داشته و در هفته‌های اخیر نشان داده که با وجود جوانی بازیکنانش می‌‍تواند از سقوط فرار کند و حتی رتبه قابل توجهی در جدول به دست بیاورد.

مددی در صحبت‌های خود با بازیکنان دلگرمی داد تا این نتایج مثبت ادامه داشته باشد و البته از کادر فنی تیمش حمایت کرد.
گفتنی است پیکان در بازی اخیر خود با دو گل از تیم هوادار عقب بود اما در نهایت با یک بازگشت بزرگ در این بازی هم شکست نخورد تا نشان دهد به کیفیتی رسیده که راحت شکست نمی‌خورد حتی اگر در این تیم ستاره یا مهره‌های تعیین کننده و شاخصی وجود نداشته باشد.

دیگر خبرها

  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • بانوان ملی پوش میهمان تمرین پرسپولیس
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • دیدار هادی چوپان با غلامحسین و افشین پیروانی + عکس
  • احتمال غیبت بازیکن آلومینیوم مقابل پرسپولیس
  • مورایس: بین نیمه به بازیکنان بطری جادویی دادیم
  • ریکاوری تراکتوری‌ها با چهره اخمو (عکس)