Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@21:44:13 GMT

تصاویر| مسابقات موتورسواری سرعت در آزادی

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۹۴۸۳

تصاویر| مسابقات موتورسواری سرعت در آزادی

آفتاب‌‌نیوز :

مسابقه موتور سواری سرعت به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور سردار هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا در مجموعه پیست ورزشگاه آزادی برگزار شد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مسابقات موتورسواری نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۹۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینترنت خانگی 5G چیست؟

ایتنا - 5G یک استاندارد جهانی بی‌سیم است و مخفف نسل پنجم است. اپراتورهای تلفن همراه در چند سال گذشته نسل پنجم شبکه‌های سلولی را راه‌اندازی کرده‌اند.
ارائه دهندگان خدمات اینترنتی (ISP) در مطالعه رضایت مشتری در ایالات متحده در سال گذشته رتبه دوم را کسب کردند. برای اکثر مردم، خدمات اینترنت از طریق کابل وارد خانه می‌شود و انتخاب‌ها محدود است. اما با راه‌اندازی شبکه‌های 5G  سریع و کم تأخیر توسط اپراتورهای تلفن همراه، این وضعیت در حال تغییر است. برای برخی افراد، اینترنت خانگی 5G می‌تواند جایگزین مناسبی برای پهنای باند قدیمی‌شان باشد. اپراتورها شروع به ارائه بسته‌های اینترنت خانگی 5G کرده‌اند زیرا به دنبال جبران هزینه‌های شبکه‌های ارتقا یافته هستند و این در نهایت می‌تواند به معنای رقابت واقعی برای ISP ها باشد.
  اینترنت خانگی 5G چیست؟
5G یک استاندارد جهانی بی‌سیم است و مخفف نسل پنجم است. اپراتورهای تلفن همراه در چند سال گذشته نسل پنجم شبکه‌های سلولی را راه‌اندازی کرده‌اند. در مقایسه با نسل قبلی 5G  فرکانس‌های رادیویی را در انتهای طیف بالایی باز می‌کند. به زبان ساده، 5G سریع‌تر است، تأخیر کمتری دارد و می‌تواند دستگاه‌های متصل بیشتری را اداره کند. 

اینترنت خانگی 5G  جایگزینی برای پهنای باند سنتی است. به جای اینکه برای اتصال به اینترنت کابل را به خانه خود بکشید، با یک گیرنده ثابت در داخل یا خارج از خانه خود به صورت بی‌سیم به شبکه سلولی 5G متصل می‌شوید. برای تبدیل سیگنال دریافتی به Wi-Fi و پخش آن در سراسر خانه، همچنان به یک مودم و روتر نیاز دارید.
  آیا اینترنت خانگی 5G  بهتر از پهنای باند سنتی (Broadband) است؟
جواب کوتاه، نه است. پاسخ طولانی‌تر این است که بستگی دارد. اگر کابل فیبر نوری دارید، می‌توانید از اینترنت سیمی فوق سریع لذت ببرید، اما اگر کابل مسی دارید، سرعت اینترنت شما محدود می‌شود. نزدیکی به مراکز انتقال و تقاضای اینترنت در منطقه شما نیز بر سرعت دریافتی شما تأثیر می‌گذارد. 

    مزایا و معایب اینترنت 5G خانگی چیست؟
اینترنت خانگی 5G  نسبت به پهنای باند سیمی چند مزیت دارد، اما سه مزیت بزرگ آن شامل موارد زیر است:
-    از آنجایی که نیازی به کابل فیزیکی نیست، نصب اینترنت خانگی 5G  بسیار ساده‌تر است و احتمالاً می‌توانید آن را خودتان راه‌اندازی کنید.

-    اگر پوشش 5G  خوبی در منطقه خود دارید، احتمالاً می‌توانید از سرعت بالا لذت ببرید.

-    خدمات اینترنت خانگی 5G ممکن است ارزان‌تر از اینترنت سیمی باشد. برخی از شرکت‌های مخابراتی تخفیف‌ها و مشوق‌هایی را برای افزودن سرویس اینترنت 5G  خانگی ارائه می‌کنند.
  برخی از معایب احتمالی اینترنت 5G  خانگی شامل موارد زیر است:
-    پوشش محدود است و احتمالاً در شهرهای بزرگ بهتر است. اگر در منطقه خود پوشش 5G  خوبی ندارید، 5G خانگی گزینه مناسبی برای شما نیست.

-    برای بهترین اتصال به یک گیرنده خوب نیاز دارید. این ممکن است به معنای اتصال آنتن به بیرون خانه باشد، زیرا سیگنال‌های 5G در نفوذ از دیوارها خیلی خوب نیستند و می‌توانند مستعد تداخل باشند.

-    با افزایش پذیرش 5G و گسترش شبکه‌ها، ممکن است متوجه شوید که سرویس اینترنت خانگی 5G شما تحت تأثیر قرار گرفته است. وقتی شبکه‌های 5G شلوغ‌تر می‌شوند، اینترنت خانگی ممکن است کند شده یا دچار وقفه شود.

    آیا می‌توانم اینترنت 5G خانگی دریافت کنم؟
بستگی به محل زندگی شما و پوشش 5G در منطقه شما دارد. این نقشه پوشش از nPerf به شما امکان می‌دهد برای مشاهده پوشش و سرعت دانلود بر اساس اپراتور انتخاب کنید. همچنین می‌توانید با اپراتور مورد نظر خود تماس بگیرید (بیشتر نقشه‌های پوشش را در وب‌سایت‌های خود دارند)، اما بیشتر آنها فقط خدمات اینترنت خانگی 5G را در مناطق خاص ارائه می‌کنند (در حال حاضر شهرهای بزرگ).
  آیا اینترنت 5G خانگی گران است؟
قیمت اینترنت خانگی 5G تفاوت زیادی با سرویس اینترنت سیمی ندارد. حتی ممکن است برای برخی افراد ارزان‌تر باشد. طرح‌های اینترنت خانگی 5G از حداقل 15 دلار در ماه شروع می‌شود، اما بسته به سرعت و خدماتی که می‌خواهید، اکثر آنها بین 30 دلار در ماه تا 80 دلار در ماه هزینه دارند. بسیاری از اپراتورها برای مشتریان فعلی تخفیف و مشوق‌های دیگر ارائه می‌دهند. 

دیگر خبرها

  • اینترنت خانگی 5G چیست؟
  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند
  • سرعت این نوجوان آمریکایی در حد برق و باد!
  • فوت یک کودک در پی موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله
  • موتورسواری مرگبار نوجوان ۱۳ ساله در اصفهان / مرگ کودک ۶ ساله
  • دریا در استان بوشهر متلاطم می‌شود
  • ۲ مازندرانی رتبه‌های برتر اتوموبیلرانی کشور را تصاحب کردند
  • اسکیت سواری با سرعت دیوانه وار 100 کیلومتر برساعت! (فیلم)
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی می‌تواند به نشاط مردم کمک کند
  • سرعت واقعی هواپیما هنگام تیک آف (فیلم)