Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@07:41:23 GMT

هشدار صلیب سرخ درباره وخامت حال اسیر فلسطینی

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۹۴۹۷

هشدار صلیب سرخ درباره وخامت حال اسیر فلسطینی

کمیته بین‌المللی صلیب سرخ از وخامت حال ماهر الاخرس اسیر فلسطینی که از حدود سه ماه پیش در اعتراض به بازداشت موقت خود در زندان رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا زده، ابراز نگرانی کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نماینده این کمیته در فلسطین تصریح کرد که پزشکان صلیب سرخ با اسیر الاخرس ملاقات کرده و وضعیت او را از نزدیک تحت نظر دارند و او اکنون پس از گذشت 88 روز اعتصاب غذا وضعیت بسیار خطرناکی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

به گفته وی ،از نظر پزشکی، الاخرس وارد مرحله خطرناکی شده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، نماینده صلیب سرخ افزود که کارکنان کمیته بین المللی صلیب سرخ اوضاع اسرای اعتصاب کننده غذا را تحت نظر دارند تا مطمئن شوند که آیا رفتار محترمانه ای با آنها می شود و درمان و داروی لازم در اختیارشان قرار می گیرد و سازمان زندان های رژیم صهیونیستی اجازه ارتباط آنان با خانواده هایشان را می دهد یا خیر.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

آخرین ملاقات با الاخرس امروز پنجشنبه انجام شده است.کمیته بین المللی صلیب سرخ تمام طرف های ذی ربط را به تحرکی فوری برای نجات جان این اسیر فلسطینی فراخواند.

لازم به ذکر است که ماهر الاخرس هم اکنون در بیمارستان اسرائیلی کابلان در فلسطین اشغالی 1948 بستری است و وضعیت بسیار نامناسبی دارد.

هشدار جهاد اسلامی به صهیونیست‌ها؛ «الاخرس شهید شود هیچ کدامتان در امان نخواهید بود»

دادگاه عالی رژیم صهیونیستی اخیرا با آزادی وی مخالفت کرد و با وجود پیشنهادهایی که به الاخرس درباره تعلیق اعتصاب غذا در قبال آزادی پس از 26 نوامبر داده شده، او حاضر به شکستن اعتصاب غذای خود نشده و همچنان بر ادامه اعتصاب تا لحظه آزادی اصرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسرائیل اسرای فلسطینی اسرائیل اسرای فلسطینی اعتصاب غذا صلیب سرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۹۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتصاب در بزرگترین فرودگاه انگلیس

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از لندن، کارکنان معترض فرودگاه هیثرو می‌گویند اعتصاب خود را از ۱۸ اردیبهشت آغاز خواهند کرد. پیش از آنان نیز کارکنان بخش سوخت گیری فرودگاه اعلام کردند به مدت ۷۲ ساعت دست از کار خواهند کشید.
اتحادیه کارکنان فرودگاه هیثرو مقامات این فرودگاه را به بی توجهی به خواست کارکنان متهم و اعلام کردند در حالی که مدیران از پاداش‌های کلان بهره می‌برند حاضر نیستند به حد اقل نیاز‌ها و خواسته‌های کارکنان توجه کنند.
این چندمین بار در دو سال اخیر است که کارکنان هیثرو، بزرگترین فرودگاه اروپا در اعتراض به آنچه که بی توجهی به خواست کارکنان خواندند دست به اعتصاب می‌زنند.
بحران هزینه‌های زندگی در انگلیس به ویژه پس از خروج این کشور از اتحادیه اروپا موسوم به برگزیت با سرعت بیشتری رو به افزایش گذاشته است.

 

دیگر خبرها

  • اعتصاب کارکنان راه آهن هلند
  • حماس: تعداد اسیران فلسطینی را به ازای هر سرباز اسرائیلی از ۵۰۰ به ۵۰ کاهش دادیم
  • اعتصاب‌های جدید در ایالت هسن آلمان
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • اعتصاب در بزرگترین فرودگاه انگلیس
  • هشدار قاهره درباره یورش زمینی رژیم صهیونیستی به رفح
  • اعتصاب داروسازان فرانسویدر روز سی ام مه
  • شهادت دستکم ۱۶ اسیر فلسطینی در زندان های صهیونیست ها
  • هشدار نهادهای فلسطینی در خصوص هتک حرمت مسجدالاقصی در عید پسح
  • (ویدئو) اعتصاب فراگیر در کرانه باختری