Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی اکبر جاویدان در دیدار با رئیس کل دادگستری و دادستان کرمانشاه مقابله جدی پلیس با مجرمان، قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت عمومی با همکاری دستگاه قضائی را جزو اولویت‌های همیشگی پلیس عنوان کرد.

وی با بیان اینکه مقابله با اشرار و افراد مجرم از جمله مأموریت‌های مشترک پلیس و دستگاه قضائی است، یادآور شد: خوشبختانه اهتمام خوبی نیز برای این کار از سوی هر ۲ دستگاه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندهی نیروی انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: هم افزایی ۲ سویه پلیس و دستگاه قضائی به عنوان ۲ بال امنیت آفرین جامعه می‌تواند بر امنیت موجود دامن زده و شرایط را برای مجرمان سخت‌تر از قبل کند.

وی تصریح کرد: ایجاد امنیت پایدار در جامعه از یک سو و مقابله شبانه روزی با مجرمان از سوی دیگر در برنامه‌های پلیس قرار داشته و همواره سعی شده تا جلوتر از طرح و نقشه این افراد اقدامات آنها خنثی شود.

جاویدان تاکید کرد: از ابتدای امسال پلیس مقابله با اشرار، مجرمان و قاچاقچیان را به صورت جدی در دستور کار قرار داد و خوشبختانه نتایج خوبی نیز حاصل شده به گونه‌ای که طبق آمار منتشره از سوی ناجا، کرمانشاه در بسیاری از جرایم جزو ۱۰ استان آخر کشور محسوب می‌شود.

وی از حمایت‌های دستگاه قضائی از پلیس قدردانی و ابراز امیدواری کرد با افزایش تعامل موجود عرصه برای مخلان نظم و امنیت عمومی تنگ‌تر از گذشته شود.

کد خبر 5054432

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه نیروی انتظامی کرمانشاه هفته نیروی انتظامی ویروس کرونا شیراز شهرکرد آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع مجلس شورای اسلامی نیروی انتظامی کرمانشاه هفته ناجا ستاد ملی مقابله با کرونا دستگاه قضائی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۹۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار رئیس پلیس فتا لرستان در خصوص پیامک‌های جعلی در ایام نوروز

سرگرد حسین سپه وند ضمن اشاره به شگرد‌های جدید کلاهبرداران در فضای مجازی اظهار داشت: در روز‌های گذشته شاهد مراجعه قربانیان زیادی با داشتن مرجوعه قضائی به پلیس فتا هستیم که مورد هدف مجرمان اینترنتی قرار گرفته اند.

این مقام انتظامی افزود: با توجه به تعطیلات ایام نوروز، شیادان فضای مجازی با شگرد‌های مختلف از جمله ارسال لینک آلوده به بهانه سهام عدالت، اینترنت رایگان و شکایت ثبت شده علیه آن‌ها در سامانه قوه قضایی، قربانیان خود را پیدا می‌کنند و آن‌ها را به سایت‌های جعلی هدایت و حساب آنها را خالی می‌کنند.

رئیس پلیس فتا لرستان با اشاره به عدم کلیک بر روی لینک‌های ارسالی در شبکه‌های مجازی گفت: هیچ کدام از سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی درخواست‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی ارسال نمی‌کنند، لذا برای ثبت نام و پیگیری امورات مربوطه حتما به سامانه‌های مجاز که از منابع رسمی اعلام شده است مراجعه نمایید تا قربانی سوء استفاده این مجرمان قرار نگیرید.

سرگرد حسین سپه وند در پایان خاطر نشان کرد: در صورت نیاز به مشاوره با کارشناسان پلیس فتا با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ تماس حاصل نموده و موارد کلاهبرداری و مشکوک را با ما در میان بگذارید.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم
  • امنیت و احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم
  • رفتار پلیس با مردم خیرخواهانه و با مجرمان قاطعانه باشد
  • کشف ۵ هزار و ۳۰۰ لیتر گازوئیل از ۹ دستگاه کامیون
  • تقویت واحدهای گشت پلیس آگاهی جهت امنیت شهروندان در نوروز
  • کشف ۵ دستگاه ماینر غیرمجاز قاچاق در مراغه
  • کمیته امنیت روانی استان اردبیل در دادستانی تشکیل می‌شود
  • هشدار رئیس پلیس فتا لرستان در خصوص پیامک‌های جعلی در ایام نوروز
  • (عکس) کشف اشیای عتیقه هزاره نخست قبل از میلاد در گیلان
  • اجرای طرح امنیت محله محور پلیس در شهرهای لرستان