Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@14:49:02 GMT

بهره‌برداری از ۲۰۰ طرح اوقاف در استان اصفهان

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۹۵۱۵

بهره‌برداری از ۲۰۰ طرح اوقاف در استان اصفهان

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: همزمان با دهه وقف بیش از ۲۰۰ طرح در استان اصفهان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام محمدحسین بلک در گردهمایی روحانیون و ائمه جمعه شهرستان شاهین شهر و میمه اظهار کرد: امسال شیوع ویروس کرونا سبب کاهش چشم‌گیر زائران بقاع متبرکه شد، اما با برنامه‌ریزی انجام شده و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی، بقاع را آماده حضور زائران کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از فعالیت‌های تبلیغی روحانیون و ائمه جمعه در دو ماه محرم و صفر با وجود خطر ابتلاء به کرونا قدردانی کرد و گفت: امیدواریم با رفع موانع فعلی به ویژه بیماری کرونا بتوانیم جلوه‌های ویژه و مناسب‌تری از تبلیغ دین مبین اسلام را داشته باشیم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان افزود: روحانیون و طلاب باید پیام‌های مقام معظم رهبری در مواقع مختلف را به خوبی و با روشنگری صحیح به مردم برسانند.

وی تصریح کرد: امروز همه باید گوش به فرمان ولی فقیه باشیم، زیرا ایشان امام و ما ماموم هستیم و وقتی ایشان می‌فرمایند از ایستادن نهراسیم و صبر کنیم و راه سازش را به هیچ وجه در مصلحت فرد و نظام و انقلاب نمی‌دانیم همه باید اطاعت و این را برای مردم نشر و توضیح دهیم.

بلک صبر و شکیبایی را سرلوحه کار روحانیون دانست و ادامه داد: روحانیون و طلاب باید در کار شکیبا و با بردباری رسالت خود را انجام و دنبال کنند.

وی افزود: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: کسانی که در این دنیا رسالت و پیام رسانی خدا را بر دوش می‌گیرند باید خوف و تردید را از دل خود دور کنند و چنانچه این اتفاق نیفتد رسالت بزرگی که بر دوش دارند را به سرمنزل مقصود نمی‌رسانند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اظهار کرد: در بحران کرونا اوقاف برای اداره امور دچار مشکلات مالی شده است، بنابراین به دنبال تعریف طرح‌های پایدار برای تأمین برخی از نیازهای مالی سازمان هستیم.

کد خبر 451278

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شاهین شهر دهه وقف مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان وقف روحانیون شهرهاي ايران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۹۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است

 سعیدی با بیان اینکه در اجرای طرح نهضت ملی مسکن ۲۳ هزار و ۵۰۰ واحد در شهر جدید سهند در حال اجرا است گفت: این واحد‌ها دارای پیشرفت فیزیکی متفاوتی هستند و به محض تکمیل شدن تحویل متقاضیان واجد شرایط می‌شود.

وی با اشاره به سطح بالای فنی و کیفی واحد‌های ساخته شده در طرح نهضت ملی مسکن در این شهر در سطح کشور اظهار کرد: در جریان سفر وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی بیش از پنج هزار واحد جدید طرح نهضت ملی مسکن نیز در این شهر آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند گفت: در این سفر نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی استان، مجتمع تجاری باران، کوی ویلایی گلشهر، کنارگذر جنوبی شهر جدید سهند، پروژه تکمیل نواقص پیاده‌رو‌های این شهر و آسفالت آزادراه به بهره برداری می‌رسد.

سعیدی ادامه داد: عملیات اجرایی مسجد بزرگ شهر جدید سهند و چهار مدرسه ۱۲ کلاسه نیز در این شهر آغاز و قرارداد قطعات مسکونی طرح جوانی جمعیت و جامعه ایثارگری نیز تحویل متقاضیان واجد شرایط می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه
  • سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان جوان حمایت می‌کند
  • تشریح دستاورد‌های وقف در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف برگزار می شود
  • نمایشگاه دستاورد‌های وقف برپا می‌شود
  • بهره برداری از جایگاه سوخت پاک در ایستگاه راه آهن قم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم