Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک شبکه تلویزیونی قطری خبر از انتقال خلیل زاده به باشگاه الریان داد.

به گزارش "ورزش سه"، شبکه الکاس قطر در خبری فوری اعلام کرد شجاع خلیل زاده مدافع پرسپولیس با باشگاه الریان  به توافق نهایی دست پیدا کرده است. در حالی که که روز گذشته مشخص شد شجاع خلیل زاده در دوحه حضور دارد حالا این شبکه در صفحه توییتر خود اعلام کرده مدافع تیم ملی ایران و یکی از ارکان تیم پرسپولیس برای حضور در فینال آسیا به این تیم قطری به توافق نهایی دست پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هنوز از سوی باشگاه الریان خبری به صورت رسمی اعلام نشده است اما انتقال خلیل‌زاده به الریان را می‌توان قطعی دانست. در روزهای گذشته حاشیه های زیادی پیرامون جدایی خلیل زاده از باشگاه پرسپولیس ایجاد شده بود و انتشار یک فایل صوتی از سمت رسول پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس که شدیدا شجاع را مورد خطاب قرار داده بود و از او انتقاد کرده بود ، جدایی این بازیکن را تا حدود زیادی قطعی کرده بود.
یحیی گل محمدی سرمربی سرخ پوشان هم امروز در حاشیه تمرین این تیم با حمایت از مدافع خود جدایی این بازیکن را تایید کرده بود.


 

 


این مدافع 31 ساله سه سال پیش به جمع سرخ پوشان پیوست و همراه این تیم سه عنوان قهرمانی لیگ برتر ، جام حذفی و سوپرکاپ ایران را کسب کرد و در آخرین موفقیت اش با این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

نقل و انتقالات 1399 شجاع خلیل زاده پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات 1399 شجاع خلیل زاده پرسپولیس تهران خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۹۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکوه و عظمت ایران از وجود رهبری دینی و سربازان شجاع نشات می‌گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین‌نژاد در همایش ویژه روز ارتش که در مجموعه صدف بجنورد برگزار شد، در این مراسم با شکوه، جایگاه رهبر و فرمانده کل قوا را در هدایت صحیح جامعه و نظام مورد توجه قرار داد و گفت زمانیکه عده‌ای به دنبال انحلال ارتش بودند اما امام از این انحراف جلوگیری کرد و روز ارتش را نامگذاری کرد.

وی در ادامه افزود امروز نیز شجاعت مقام معظم رهبری سیلی بر چهره کریه دشمن نواخت و غم شهادت عزیزانمان را با درس به دشمن تسلی داد و دشمن را پشیمان کرد و دنیا را مبهوت خودش کرد.

استاندار خراسان شمالی به عزت امروز کشور به عنوان دستاورد انقلاب اشاره کرد و گفت: ایرانی که نمی‌توانست کمترین نیاز خود را تأمین کند، امروز عزتی یافته که بر صورت استکبار جهانی سیلی می‌زند و همزمان همه شئون انسانی را در اوج قدرت و شجاعت رعایت می‌کند و مراکز جمعیتی را هدف قرار نمی‌دهد.

حسین‌نژاد ادامه داد: با اقدامات ایران اسلامی، ابرقدرتی آمریکا دیگر مفهومی ندارد و شکوه و عظمت امروز ما از وجود رهبری دینی و سربازان شجاع اوست.

کد خبر 6080739

دیگر خبرها

  • فلاحت زاده: امیدوارم بگذارند استقلال قهرمان شود
  • داستان «توافق نامه» سلیمانی در تئاتر چیست؟
  • شجاع: هواداران تراکتور هر چه بگویند حق دارند
  • شجاع خلیل‌ زاده: چه بگویم؟ فقط شرمنده هواداران تراکتور هستم / فیلم
  • تساوی بدون گل در نیمه نخست بازی نساجی و تراکتور
  • زوج دفاعی جدید شجاع: حضور کمرنگ اما موثر!
  • جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد
  • شکوه و عظمت ایران از وجود رهبری دینی و سربازان شجاع نشات می‌گیرد
  • انتصاب جدید در صنعت برق/ مدیرعامل مدیریت شبکه برق منصوب شد
  • بهترین خبر برای استقلال؛ توافق بزرگ آبی ها بالاخره نهایی شد