Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@16:46:36 GMT

تصاحب دو نیمکت لیگ برتری توسط پدر و پسر!

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۹۵۷۰

تصاحب دو نیمکت لیگ برتری توسط پدر و پسر!

رویارویی مهران شاهین طبع و پسرش روی نیمکت دو تیم لیگ برتری بسکتبال، بدون شک یکی از اتفاقات نادر در ورزش ایران و حتی جهان خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، مهران شاهین طبع که بعد از 12 سال توانست تیم ملی بسکتبال ایران را به عنوان بهترین تیم آسیایی راهی المپیک توکیو کند، مثل فصل گذشته علاوه بر هدایت تیم ملی، در لیگ برتر هم تیم خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که در زمان تعطیلی لیگ برتر بسکتبال در اسفندماه 98 همراه با شهرداری گرگان صدرنشین لیگ بود، بازهم با گرگانی ها به امید قهرمانی پای به لیگ خواهد گذاشت.


اما اتفاق جالب توجه که در روزهای اخیر قطعی شده، حضور پسر مهران شاهین طبع به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم نیروی زمینی تهران است.


امیرحسین شاهین طبع که در سال های اخیر توانسته با طی کردن دوره های مربیگری مدرک A خود را دریافت کند، بدون اینکه بخواهد به عنوان بازیکن به یک بازیکن سطح اول تبدیل شود، در همین جوانی به طور حرفه ای به مربیگری ورود کرده و هدایت یک تیم لیگ برتری را هم برعهده گرفته است.

 


البته در سال های اخیر شائبه هایی درباره چگونگی رسیدن پسر شاهین طبع به کلاس های مربیگری درجه A مطرح شده بود، اما به هر حال او مسیر را طی کرده و از سوی مسئولان نیروی زمینی هدایت این تیم نظامی را در فصل پیش روی لیگ برتر بسکتبال برعهده خواهد داشت. او تاکنون تجربه ای در لیگ برتر حتی به عنوان کمک مربی هم نداشته و به یک باره به عنوان سرمربی معرفی شده است؛ اتفاقی که چالشی سخت را پیش روی او قرار می دهد.

 


با این وضعیت باید به زودی منتظر رویارویی مهران شاهین طبع و پسرش در لیگ برتر بسکتبال باشیم. اینکه یک پدر و پسر در یک لیگ هدایت دو تیم را برعهده داشته باشند، از اتفاقات نادر در دنیای ورزش به حساب می آید که حالا در لیگ بسکتبال ایران رخ داده است.

مهرام تهران لیگ برتر بسکتبال مهران شاهین طبع (سرمربی) بسکتبال تیم ملی بسکتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهرام تهران لیگ برتر بسکتبال مهران شاهین طبع سرمربی بسکتبال تیم ملی بسکتبال لیگ برتر بسکتبال مهران شاهین طبع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۹۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتور گلزنی مهاجم استقلال پس از ۱۱ هفته روشن شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهرداد محمدی با گلزنی در دیدار تیم‌های استقلال و شمس آذر قزوین در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، طلسم خود در فتح دروازه حریفان لیگ برتری را شکست.

مهاجم شماره ۷ استقلال آخرین بار در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر موفق شده بود در برتری ۴ بر صفر برابر نساجی مازندران، یکی از گلزنان بازی باشد تا پس از ۱۱ هفته پایش به گلزنی باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برتری استقلال مقابل شمس آذر / تصاحب دوباره صدر جدول
  • لیگ برتر بسکتبال؛ برتری شهرداری گرگان برابر مهرام
  • شهرداری گرکان اولین دیدار نیمه‌نهایی را برد
  • شهرداری گرگان مقتدرانه مهرام را شکست داد
  • لیگ برتر بسکتبال| برد شهرداری گرگان مقابل مهرام در اولین بازی نیمه نهایی
  • موتور گلزنی مهاجم استقلال پس از ۱۱ هفته روشن شد
  • راهیابی آینده‌‌سازان تهران به لیگ برتر بسکتبال کشور
  • الزامی شدن حضور یگان ویژه در لیگ برتر بسکتبال
  • چهره زشت حواشی در لیگ بسکتبال
  • فیزیوتراپی تارتار برای حضور روی نیمکت ملوان