Web Analytics Made Easy - Statcounter

داریوش اشکانی پور پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بدنبال استقرار و بهره برداری از تجهیزات تفریحی و بازی فاقد  تاییدیه استاندارد در یک مجموعه فرهنگی تفریحی دولت در شهرستان رشت از سوی اداره کل استاندارد استان علیه این مجموعه در دادگاه عمومی بخش مربوطه اعلام جرم شد.

وی تصریح کرد: در نهایت از سوی دادگاه  رسیدگی کننده محکومیت این  مجتمع دولتی به پرداخت ۷۲۰ میلیون ریال جزای نقدی و دوسال حبس تعزیری تعلیقی برای مدیر مرکز  صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشکانی پور اظهار داشت: شهروندان در صورت داشتن هرگونه نارضایتی و شکایت از نبود کیفیت محصولات و خدمات به دلیل نقض مقررات استاندارد بویژه استانداردهای اجباری مراتب را جهت رسیدگی با سامانه  ۱۵۱۷ تماس بگیرند.

مدیرکل استاندارد گیلان  خاطر نشان کرد: استاندارد ها حداقل کیفیت را تعریف کرده اند  و خط قرمز ما کیفیت محصولات و  خدمات رعایت استاندارد ها است.

برچسب‌ها رشت سازمان ملی استاندارد ایران گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت سازمان ملی استاندارد ایران گیلان رشت سازمان ملی استاندارد ایران گیلان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۹۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگروه تحقق شعار سال در استاندارد البرز تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد آئینی با اشاره به اهمیت فرمایشات مقام معظم رهبری و لزوم تبیین دقیق پیام‌های نوروزی معظم له، از تشکیل کارگروه تحقق شعار سال ۱۴۰۳ در اداره کل استاندارد استان البرز در راستای جهش تولید با مشارکت شهروندان خبر داد.

عضو شورای معاونین سازمان ملی استاندارد ایران مطرح کرد: یکی از وظایف سازمان ملی استاندارد ارتقای کیفیت واحدهای تولیدی است که با ارتقای کیفیت فرآورده‌های تولیدی ایرانی و افزایش میزان تقاضا، فرآیند جهش تولید اتفاق خواهد افتاد.

وی گفت: جمهوری اسلامی در طول حیات خود همواره از مشارکت شهروندان در رویدادهای اجتماعی، سیاسی، فرهنگی استقبال کرده و علت تاکید رهبری بر مشارکت شهروندان به ویژه در امور اقتصادی، استفاده صحیح از نظرات مشورتی صاحب نظران حوزه‌های صنعت، تجارت، اقتصاد و بازار توسط مدیران اقتصادی کشور است.

مدیرکل استاندارد استان البرز بیان کرد: برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳ مصمم هستیم از نظرات انجمن‌ها، تشکل‌های غیردولتی، مجامع امور صنفی، اتاق‌های بازرگانی، کشاورزی و صنعت به طور ویژه در سال ۱۴۰۳ بهره مند شویم و مشکلات احتمالی را رصد کنیم.

آئینی با اشاره به استقرار منطقه ویژه اقتصادی پیام در استان البرز عنوان کرد: آماده ارائه خدمات به تجار، بازرگانان، واحدهای تولیدی و صادر کنندگان و واردکنندگان کالا در این منطقه با استفاده از شبکه آزمایشگاه‌های همکار البرز و استان‌های مجاور هستیم و از حضور آنان در استان البرز استقبال می‌کنیم.

کد خبر 6064476

دیگر خبرها

  • کارگروه تحقق شعار سال در استاندارد البرز تشکیل شد
  • راهنمای خرید پسته از فروشگاه اینترنتی
  • قبل از سفارش چاپ کاتالوگ این نکات رو بدون!
  • جریمه یک شرکت به دلیل عدم عمل به تعهد ارزی
  • حکم قصاص برای متهم پرونده قتل مهران سماک صادر شد
  • آخرین وضعیت پرونده قتل «مهران سماک»
  • انگلیس فعلا «آسانژ» را به آمریکا تحویل نمی‌دهد
  • کیفیت ۹۰ درصد کالا و خدمات نوروزی در استان سمنان مطابق استاندارد بود
  • فعالیت ۱۱۷ واحد تولیدی دارای پروانه استاندارد در ایلام
  • جریمه ۶ میلیارد و ۱۵۶ میلیون ریالی یک برنج فروشی در بندرانزلی