Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-18@05:11:16 GMT

کاهش ارزش برگه‌های سهام عدالت رکورد زد!

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۹۷۰۵

کاهش ارزش برگه‌های سهام عدالت رکورد زد!

صراط:

با شروع معاملات این هفته از بازار سهام ارزش سهام عدالت حدود 15 میلیون تومان بود اما در پایان معاملات این هفته ارزش این سبد با افت حدود یک میلیون و 800 هزار تومانی به 13 میلیون و 279 هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز همانطور که در تمام روزهای این هفته شاخص کل بازار سهام روندی نزولی داشت ارزش سهام عدالت نیز مدام کاهش یافت، اما در روز دوشتبه  بیشترین ریزش خود یعنی بیش از 4 درصد را تجربه کرد و حدود 600 هزار تومان در یک روز افت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزهای یک‌شنبه و سه‌شنبه نیز ارزش سهام عدالت حدود 3 درصد در هر روز ریزش داشت.

   

روند نزولی شاخص کل بازار سهام که به نظر می‌رسد به دلیل جو هیجانی باشد اصلی‌ترین دلیل ریزش سبد سهام عدالت بود و از طرفی نیز سهم‌های سبد سهام عدالت در این هفته ریزش شدید داشتند.

ارزش سهام عدالت در حالی به 13 میلیون تومان رسیده است که در دوره قبل از اصلاح بازار سهام ارزش این سبد چیزی حدود 21 میلیون تومان بود و قرار بود پشتوانه‌ای برای مردم باشد، همچنین این ریزش قیمت در حالی است که کسانی که سهام عدالت خود را فروختند نیز از بدحسابی و واریز دیرهنگام پول سهام عدالت خود شاکی هستند و بعضا کسانی نیز تا 2 ماه هیچ واریزی نداشتند.

به نظر می‌رسد فعلا ارزش سهام عدالت در همین حوالی نوسان داشته باشد زیرا پیش‌بینی می‌شود فعلا شاخص کل بازار سهام در محدود یک میلیون و 400 هزار واحد در نوسان است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: بازار سهام ارزش سهام عدالت شاخص کل بازار سهام صراط ارزش سهام عدالت بازار سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۹۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۲ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها در روز سبز شاخص کل به بازار سهام تزریق شد

محمد غفوری کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در جریان معاملات امروز ۲۹ فروردین شاخص کل بورس با افزایش ۶ هزار و ۲۳۱ واحدی در سطح ۲ میلیون و ۲۰۸ هزار واحدی ایستاد. شاخص کل هم وزن نیز با افزایش ۳۷۸ واحدی در ارتفاع ۷۲۳ هزار و ۵۶۶ واحدی قرار گرفت تا بازار با جریان متعادل به کار خود پایان دهد.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: حجم معاملات امروز ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون برگه سهم به ارزش معاملاتی حدود ۲ هزار و ۶۸۰ میلیارد تومانی ثبت شده است و در نهایت هم ۲۲ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام تزریق شده است.

او می‌گوید: امروز ۵۴ درصد بازار سهام به‌عبارتی ۴۴۱ نماد در محدوده مثبت و ۴۶ درصد در بازه منفی دست به دست شدند. ارزش سفارشات فروش حدود ۶۹۶ میلیارد تومان و همچین ارزش سفارش خرید ۵۹۱ میلیارد تومان ثبت شده است. تعداد خریداران حقیقی در بازار امروز ۷۴ هزار و ۷۵۸ کد بوده است.

غفوری در ادامه بیان کرد: امروز بیشترین میزان ورود نقدینگی را صندوق‌های سهامی و بیشترین خروج را محصولات شیمیایی به خود اختصاص دادند. امروز هم باتوجه به تمدید روز گذشته دامنه نوسان با محدودیت مثبت و منفی ۱ درصد دنبال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • ۳۲ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها در روز سبز شاخص کل به بازار سهام تزریق شد
  • خبر مهم عشقی درباره زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • جزئیات جدید از واریز سود سهام عدالت
  • سهامداران عدالت بخوانند/ زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • خبر خوب درباره مرحله جدید واریز سود سهام عدالت
  • احتمال پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت در خرداد ماه
  • مهمترین بخش بازار سرمایه اعتمادسازی و مشارکت مردم است/ احتمال پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت در خرداد ماه
  • ریزش قیمت سکه و طلا
  • سقوط شاخص بورس برخی کشورها پس از حمله ایران به اسرائیل