Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های فرانسوی از تخلیه ایستگاه مرکزی قطار شهر لیون توسط پلیس این شهر به دلیل احتمال بمب‌گذاری در آنجا خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شبکه خبری یورو نیوز شامگاه پنج‌شنبه گزارش داد که ایستگاه قطار «پاردیو» که ایستگاه مرکزی قطار شهر لیون به شمار می‌رود، بعد از ظهر امروز به وقت محلی به دلیل احتمال بمب‌گذاری تخلیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی تخلیه این ایستگاه قطار، پلیس لیون با انتشار پیامی در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر از شهروندان خواست به محل نزدیک نشوند.

مأموران پلیس لیون پس از تخلیه کامل ایستگاه پاردیو، اطراف این ایستگاه قطار را به محاصره درآورده‌اند و شرکت حمل‌ونقل ریلی فرانسه اعلام کرده است که تا اطلاع ثانوی هیچ قطاری وارد ایستگاه پاردیو نخواهد شد.

ستاد فرماندهی پلیس لیون اعلام کرده است که یک فرد مظنون را در این ارتباط دستگیر کرده است. هویت این فرد هنوز اعلام نشده است.

انتهای پیام/.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تروریسم حملات تروریستی اخبار فرانسه تروریسم حملات تروریستی اخبار فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۹۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال وقوع سیل بر اثر تشدید بارش‌ها در سه استان کشور 

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه امشب چهارشنبه در استان‌های کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، یزد، جنوب خراسان رضوی، برخی مناطق فارس، نیمه جنوبی و شرق اصفهان و ارتفاعات زاگرس مرکزی رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در برخی مناطق تگرگ پیش‌بینی شده است، گفت: بیشترین بارش‌های امشب برای استان‌های کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و یزد است.

وی  با بیان اینکه  فردا پنجشنبه در برخی مناطق شرق، جنوب شرق و جنوب، جمعه در مناطقی از شمال غرب، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس شمالی و مرکزی و البرز مرکزی بارش پیش بینی شده است، گفت: روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده در برخی مناطق شمال غرب، غرب سواحل دریای خزر، بخش‌هایی از مرکز، جنوب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی، زاگرس شمالی و مرکزی بارش روی می‌دهد.

وی همچنین از هشدار فعالیت سامانه بارشی خبر داد و گفت: رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گردوخاک و احتمال تگرگ در استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس، یزد، جنوب اصفهان، ارتفاعات تهران و مازندران پیش بینی شده است. 

ضیائیان با بیان اینکه احتمال آب‌گرفتگی معابر، احتمال جاری شدن روان آب، احتمال تگرگ، وزش باد نسبتاً شدید، لغزندگی و کاهش دید بویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، احتمال سقوط سنگ از ارتفاعات، احتمال خسارت به سازه‌های موقت، احتمال خسارت به نهال و درختان آسیب‌پذیر وجود دارد، گفت: احتیاط در سفرهای برون‌شهری، عدم توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها، احتیاط در عبور از حاشیه رودخانه‌‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی و جابجایی عشایر، آمادگی دستگاه‌های اجرایی، امدادی و پاکسازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، تمهیدات لازم جهت حفاظت از تولیدات کشاورزی و احتیاط در انجام هرگونه عملیات کشاورزی توصیه می شود.

وی با اشاره به اینکه هشدار سطح نارنجی برای تشدید فعالیت سامانه بارشی صادر شده است، گفت: این سامانه امشب فعال خواهد شد و در این مدت شاهد بارش شدید باران، رعدوبرق، وزش باد شدید، گردوخاک و تگرگ در   نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از ایستگاه پمپاژ شماره ۳ فاضلاب شهرستان کنارک
  • کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران
  • احتمال وقوع سیل بر اثر تشدید بارش‌ها در سه استان کشور 
  • فیلم | اسبی که می خواست سوار متروی سیدنی شود!
  • آغاز فعالیت سه تیم گشت زنی همیاران پلیس در راه آهن لرستان
  • هشدار بارش‌های شدید در چند استان
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۱/۲۹؛ هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۱/۲۹؛هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • «ایستگاه ۱۰۶»؛ ریشه‌های تهاجم فرهنگی را واکاوی می‌کند
  • تخلیه ۵۰ خانوار روستا‌های کرمان به علت وقوع سیلاب