Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@15:48:04 GMT

طرز تهیه یتیمچه بادمجان، غذای گیاهی

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۹۸۷۸

طرز تهیه یتیمچه بادمجان، غذای گیاهی

مواد لازم پیاز درشت   ۴ عدد بادمجان درشت   ۴ عدد سیب زمینی درشت   ۴ عدد فلفل دلمه ای   ۱ عدد گوجه فرنگی   ۲ عدد رب گوجه ‌فرنگی   ۱ قاشق غذا خوری نمک و فلفل و زرد چوبه  به مقدار لازم روغن  ۲ قاشق غذا خوری طرز تهیه بادمجان‌ها را پوست بگیرید، حلقه حلقه کنید و رویش نمک بریزید تا تلخی آن گرفته شود. نیم ساعت بعد بادمجان ها را بشویید   پیاز پوست گرفته را نیز حلقه حلقه و در ته یک قابلمه بچینید و سپس بادمجان ها را روی آن بچینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  فلفل دلمه‌ای خرد شده را روی بادمجان‌ها بریزید و روی آن نیز گوجه فرنگی حلقه شده بچینید.   لایه آخری را با سیب زمینی پوست گرفته و حلقه شده بچینید. روی آن نمک، فلفل و زردچوبه بریزید و رب گوجه فرنگی و روغن را با نصف لیوان آب اضافه کنید.   بگذارید تا خوب بپزد، آب آن کاملا گرفته شود و به روغن بیافتد.     منبع: پاپیون

منبع: پارسینه

کلیدواژه: یتیمچه بادمجان غذای گیاهی سبک زندگی پارسی خبر آشپزی بادمجان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۹۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حداکثر اختلاف قیمت گوجه‌فرنگی از میدان تا خرده‌فروشی ۳۵ درصد است

اسداله کارگر در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت:  گشت میدانی و بررسی شفاهی نشان می دهد که قیمت پیاز ناشی از کاهش سطح زیرکشت نسبت به سال قبل و صادرات با نوساناتی در بازار روبروست.

او قیمت هرکیلو پیاز زرد و شیری را ۱۴ تا ۲۲ هزار تومان اعلام کرد و افزود: هم اکنون روند کاهشی قیمت پیاز در بازار شروع شده و پیش بینی می شود که با افزایش عرضه، بازار به تعادل برسد.

کارگر قیمت کنونی هرکیلو گوجه فرنگی رسمی را ۸ تا ۲۰  هزار تومان اعلام کرد و گفت: هم اکنون گوجه فرنگی از بندرعباس عرضه می شود و با برداشت دورشهری از اواخر خرداد، بازار به تعادل می رسد.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی ادامه داد: قیمت کنونی هرکیلو گوجه فرنگی گلخانه  ۳۵ هزارتومان است، اما ملاک قیمت گوجه فرنگی رسمی است که با احتساب حداکثر ۳۵ درصد سود در خرده فروشی ها باید عرضه شود.

او از ثبات نسبی قیمت میوه و صیفی در هفته پایانی فروردین  خبر داد و گفت: قیمت محصولاتی همچون موز و آناناس وارداتی افزایشی نسبت به اسفندماه سال گذشته نداشته است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • حداکثر اختلاف قیمت گوجه‌فرنگی از میدان تا خرده‌فروشی ۳۵ درصد است
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیر برگی
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیر برگی اعلام شد
  • طرز تهیه سوسیس گوشت خانگی (فیلم)
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی اعلام شد
  • چهار خاصیت شگفت انگیز آب گوجه فرنگی
  • توزیع روزانه پیاز در میدان مرکزی به ۳۵۰ تن رسید
  • طرز پخت یک غذای ابتکاری و ویژه با 10 کیلو بادمجان (فیلم)
  • طرز تهیه سالاد ماکارانی رژیمی با کلم بروکلی
  • چهار خاصیت شگفت‌انگیز آب گوجه‌فرنگی