Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، معصومه پاشایی در رابطه با خبر حذف از جلسات شورا بدلیل تذکر به رئیس جمهور در خصوص اولویت های این عرصه  اظهار داشت: اعتراض بنده به دستور جلسات بود که چرا در این شرایط اقتصادی، بجای تمرکز روی   یکپارچه سازی سامانه های اقتصادی  و مکلف کردن  گمرک  به  شفافیت  و بارگذاری داده ها در سامانه تجارت، که می تواند اقتصاد ما را شفاف کند، سراغ دستوراتی که اولویت مردم  و کشور نیست؛ رفته اید!

وی افزود: البته آقای رئیس جمهور  بعد از پافشاری بنده، برای جلسه آتی  یکپارچه سازی سامانه های اقتصادی را در دستور قرار دادند!

پاشایی تاکید کرد: حذف عضو ناظر مجلس از جلسات شورا، توهین به مجلس و جایگاه مردمی مجلس است و متاسفانه چنین اقدامی اولین بار هم نیست!

نماینده مرند و جلفا ادامه داد: رئیس جمهور باید بداند این شوراها برای کمک به پیشبرد اهداف نظام بوده و بازوی فکری برای ایشان محسوب می شوند که باید از حضور صاحب نظران استقبال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ضمن ایشان خود در سال ۵۹ مدافع نظارت بر دولت بودند تا دیکتاتوری ایجاد نگردد ولی اکنون نظارت و نظر مجلس را بر نمی تابند!

این عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت: من اگر جای ایشان بودم در این زمان باقیمانده قوی تر از گذشته کار می کردم و از همه برای خروج کشور از این شرایط کمک می گرفتم تا خاطره بدتر از این در اذهان مردم از خود بجا نگذارم.

پاشایی تصریح کرد: سامانه های اقتصادی و بارگذاری داده ها در آنها را تا پایان چهار سال فرصت خدمتم پیگیری خواهم کرد چرا که دستور حضرت آقا و درمان درد سوء مدیریت داخلى و سد راه دشمن براى نفوذ و ایجاد فساد در بدنه نظام است.

انتهای پیام/60002

منبع: فارس

کلیدواژه: حسن روحانی وزارت امور اقتصادی و دارایی فناوری اطلاعات مجلس تبریز رئیس جمهور نماینده مرند و جلفا در مجلس معصومه پاشایی رئیس جمهور مرند جلفا خبرگزاری فارس فارس تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۹۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور حکمی، اکرم فداکار را به عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد منصوب کرد.

در حکم انتصاب اکرم فداکار آمده است:

 بنا به پیشنهاد معاون محترم حقوقی امور دولت مجلس و استان‌ها و نظر به شایستگی تعهد تخصص و تجربیات ارزشمندتان به موجب این حکم سرکار عالی را به سمت مدیر کل ارتباطات و فناوری و اطلاعات استان یزد منصوب می‌نمایم.

از سرکار عالی انتظار می‌رود به عنوان نماینده ارشد وزیر در استان علاوه بر انجام امور محوله در چهارچوب شرح وظایف، ضمن هماهنگی ظرفیت‌های سایر واحد‌های استانی و منطقه‌ای این وزارتخانه و با هماهنگی و تعامل با استاندار محترم و سایر دستگاه‌های اجرایی استانی نسبت به تحقق موارد تعیین شده اهتمام لازم را به عمل آورید.

امیدوارم با اتکال به خداوند سبحان، رعایت اخلاق اسلامی، تقوای الهی، با روحیه جهادی در راستای خدمتگزاری به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهت تحقق اهداف "دولت مردمی، ایران قوی" موفق و موید باشید.

گفتنی است، اکرم فداکار پیش از انتصاب به عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، عناوینی همچون مسئول مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت استان، معاون اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، مسئول پیگیری‌های ویژه اقتصاد دانش بنیان در استان، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار و مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد را در کارنامه کاری خود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس
  • انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی 
  • در سفر‌های خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • آمادگی مجلس برای برخورد با خاطیان موضوع خانه‌های خالی
  • پاسخ به بیش از ۷۷ هزار تماس توسط مرکز تماس یکپارچه سازمان فناوری
  • تلویزیون‌های جدید TCL چه مشخصاتی دارند؟
  • ابلاغ اولویت‌های پژوهش و فناوری چهار سال آینده شورای عالی عتف