Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری عصر پنجشنبه در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا با بیان اینکه متأسفانه برخی از صنوف شهرستان پروتکل‌های بهداشتی رعایت نمی‌کنند، گفت: دستگاه‌های متولی با صنوفی که پروتکل‌های بهداشتی رعایت نمی‌کنند برخورد کنند.

وی افزود: کارکنان اداراتی که مشکوک هستند حتماً باید در قرنطینه باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادری ادامه داد: با توجه به اینکه وضعیت شهرستان قرمز است بازارهای هفتگی کماکان تعطیل است.

وی بیان کرد: سمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد شهرستان در خصوص نهادینه کردن فرهنگ استفاده از ماسک فرهنگ سازی کنند.

فرماندار دشتی با بیان نانوایی‌ها و دفاتر پیشخوان ملزم به رعایت بهداشت هستند، گفت: زنبور دارانی که وارد شهرستان می‌شوند حتماً باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

کد خبر 5054453

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر عبدالله نادری ویروس کرونا دشتی ویروس کرونا شیراز بوشهر آمار کرونا شهرکرد شیوع کرونا گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع مجلس شورای اسلامی نیروی انتظامی کرمانشاه هفته ناجا ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۹۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نادری، فوتبالیستی که کتاب می‌خواند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور با جت اختصاصی این تیم که تنها ظرفیتی در حد بازیکنان و اعضای کادرفنی دارد، تبریز را به مقصد ساری ترک کرد تا آماده بازی حساس با نساجی شود.

در این بین تصاویری که از لحظه پرواز اعضای تیم منتشر شده، نکات جالبی را در خود دارد. از جمله در مورد محمد نادری که در حال مطالعه یک کتاب دیده می‌شود و نکته قابل توجه اینکه او اواسط این کتاب هم رسیده است.

نادری بازیکنی است که برخلاف بیشتر همبازیانش، اوقات فراغت خود را با مطالعه کتاب پر می‌کند و از این نظر وجه تمایز جالبی دارد. او این فصل تمرکز خوبی هم کرده تا در بازگشت به فوتبال ایران شمایل همان مدافع چپ مطمئن، تکنیکی و رونده پرسپولیس و استقلال را به طرفداران فوتبال نشان دهد.

دیگر خبرها

  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • عملیات وعده صادق نشان داد ما می توانیم از هر نوع پدافندی عبور کنیم
  • خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان دیر در شان مردم نیست
  • نادری، فوتبالیستی که کتاب می‌خواند (عکس)
  • مستندهایی از شهدای شاخص شهرستان دشتی ساخته شود
  • برداشت محصولات جالیزی در شهرستان دشتی
  • سیستم بهداشتی و پزشکی آماده ورود هوش مصنوعی مولد نیست!
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • بازسازی انهار کشاورزی شهرستان فومن با بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار
  • ضرورت دسترسی عادلانه بیماران هموفیلی به دارو و درمان