Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان - نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس شورای اسلامی از رتبه نازل استان در بخش فاضلاب خبر داد و گفت: استان گلستان رتبه ۳۱ فاضلاب کشور را دارد و همه طرح‌های فاضلاب در استان نیز نیمه‌کاره است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم از علی‌آبادکتول، رحمت الله نوروزی عصر پنجشنبه در مراسم افتتاح متمرکز پروژه های وزارت نیرو با حضور معاون امور آب و آبفا وزارتخانه در استان گلستان به میزبانی شهرستان علی‌آبادکتول اظهار داشت: سال گذشته 33 هزار میلیارد تومان به پویش سراسری وزارت نیرو با عنوان "هرهفته-الف-ب-ایران" اختصاص پیدا کرد اما استان مظلوم گلستان بهره‌ای از آن نبرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوروزی افزود: در صحبتی که با معاون آب و آبفا وزارت نیرو داشتم وی قول مساعد داد این کمبود را جبران کند.

وی با بیان اینکه فاضلاب استان گلستان رتبه 31 کشور را دارد، گفت: طرح فاضلاب شهرستان گنبدکاووس که از 28 سال پیش آغاز شده تنها 4 درصد پیشرفت داشته است.

دبیر مجمع نمایندگان گلستان در مجلس ادامه داد: علت این عقب‌ماندگی این است که مسئولان در این شهرستان جزیره‌ای عمل می‌کنند و منابع بیت‌المال را به هدر می‌دهند.

طرح فاضلاب استان گلستان نادیده گرفته شده است/ سهم اندک ریالی از اعتبار 100میلیون یورویی32 طرح آب و فاضلاب در استان گلستان به بهره برداری می‌رسدشبکه فاضلاب در 45 نقطه شهر کرمانشاه اصلاح شد/ ضرورت همکاری شهرداری برای هدایت آب‌های سطحی

نوروزی با اشاره به ناتمام بودن طرح فاضلاب علی‌آبادکتول اظهار داشت: عملیات ساخت سد قره‌سو–زرین‌گل در سال 92 آغاز شده و فاقد تصفیه خانه آب است.

وی با بیان اینکه گلستان در صنعت برق دچار نوسان و در تامین آب روستا دچار قطعی است، گفت: از وزارت نیرو انتظار داریم طرح فاضلاب شهرستان علی‌آبادکتول را تا پایان عمر دولت به اتمام برساند.

انتهای پیام/581/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان گلستان علی آبادکتول وزارت نیرو طرح فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۹۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ محیط زیست و تکمیل فاضلاب شهری مطالبه مهم شاهرودی‌ها از دولت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس امینی غروب پنج شنبه پیش از سخنرانی سید ابراهیم رئیسی در جمع مردم به میزبانی استادیوم تختی شاهرود ضمن بیان اینکه توسعه روستاها، رفع مشکلات محیط زیست و تکمیل طرح فاضلاب شهری از مطالبات شاهرودی‌ها است، ابراز داشت: مردم این شهرستان انتظار دارند تا در حوزه محیط زیست دست اندازی به طبیعت کم‌، فاضلاب شهری تکمیل و روستاهای محروم از رکود خارج شوند.

وی ضمن بیان اینکه چالش‌های بسیاری در حوزه محیط زیست برای شاهرود وجود دارد، افزود: از دولت رئیسی انتظار می‌رود به این مطالبه مردمی پاسخ مناسب دهد.

امام جمعه شاهرود ضمن بیان اینکه تلاش دولت برای ارائه خدمات بیشتر به مردم ساکن در مناطق محروم خوب اما ناکافی است، ابراز داشت: در بسیاری از روستاها این خدمات دولت به چشم دیده نمی‌شود و انتظار می‌رود در این سفر رفع این موضوعات در دستور کار قرار گیرد.

امینی ضمن بیان اینکه ظرفیت‌های خوب اقتصادی در روستاها وجود دارد اما به دلیل نبود زیرساخت‌های لازم مغفول ماندند، افزود: توسعه و توجه به ایجاد این زیر ساخت‌ها روستاها را از بن بست رهایی خواهد بخشید و آنها به مدار تولید و اقتصاد باز می‌گرداند.

وی بابیان اینکه بخش بی ارجمند از ظرفیت‌های اقتصادی کشور بی بهره است، بیان کرد: یکی از مطالبات مردم شاهرود توجه به رفع محرومیت در روستاهای خارتوران این شهرستان است.

امام جمعه شاهرود ضمن بیان اینکه طرح تکمیل فاضلاب شهری سال‌ها که مسکوت مانده است، تصریح کرد: یکی از خواسته‌های مردم، عزم جدی برای پایان بخشیدن به این طرح است.

وی ضمن بیان اینکه حفر چاه برای تأمین نیاز آب راه حل راهگشایی برای دراز مدت نیست و مشکلات بعدی را به همراه خواهد داشت، افزود: استفاده از ظرفیت تصفیه فاضلاب شهری برای جبران بخشی این مشکل برای صنعت راهی که دولت سیزدهم باید پیگیری کنند.

کد خبر 6082113

دیگر خبرها

  • لزوم ایجاد مدرسه فرزانگان و تیزهوشان در هشترود
  • حفظ محیط زیست و تکمیل فاضلاب شهری مطالبه مهم شاهرودی‌ها از دولت
  • بازدید وزیر کشور از ایستگاه پمپاژ شماره ۳ فاضلاب شهرستان کنارک
  • آغاز اجرای طرح تکمیل فاضلاب شهرستان کاشان
  • تکمیل ۴۰۰ واحد مسکن نیمه‌کاره ۲۰ ساله در رزن
  • اهتمام مدیران برای اتمام طرح‌های نیمه تمام شهرستان آستارا
  • تکمیل بیش‌از ۷۰ هزار طرح نیمه تمام در اولویت کاری دولت
  • شهرداری‌ها با تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را جذب کنند
  • عزم دولت برای تکمیل ۷۰هزار پروژه نیمه تمام عمرانی جدی است
  • هیات اسکواش گلستان به رتبه دوم کشور صعود کرد