Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی رامهرمز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: دفتر خدمات شماره گذاری و تعویض پلاک خودرو پلیس راهور این شهرستان امروز و به مناسبت هفته نیروی انتظامی افتتاح شد.

او افزود: مردم شهرستان‌های رامهرمز، هفتکل و رامشیر می‌توانند برای پلاک گذاری خودرو با همراه داشتن مدارک موردنیاز و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به دفتر راهگشا در روز‌های هفته بجز ایام تعطیل مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ سهرابی با بیان اینکه دفتر خدمات شماره گذاری در خیابان شهید محمد منتظری، روبروی ساختمان پلیس راهور شهرستان رامهرمز واقع شده است، اظهار داشت: استفاده از ماسک برای همه مراجعه کنندگان الزامی است و به کسانیکه از ماسک استفاده نکنند، خدماتی ارائه نخواهد شد.

مرکز تعویض پلاک خودرو که به شهروندان ساکن شهرستان‌های رامهرمز، رامشیر و هفتکل خدمات ارائه می دهد از 26 شهریور ماه امسال به علت تغییر در مدیریت دفتر موسسه راهگشای این شهرستان و تکمیل فرآیند راه اندازی دفتر جدید از سوی پلیس راهور تعطیل شد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شماره گذاری خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۹۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه ساز در ۲۴ ساعت گذشته در شهرهای خراسان رضوی توقیف شد.   سرهنگ سیدرضا اسدنژاد افزود: ۵۷ دستگاه از این خودروهای حادثه ساز توقیف شده مربوط به مشهد است.   وی اضافه کرد: همچنین دیروز مرتکبان ۱۴ هزار و ۵۰۸ تخلف راهور در استان خراسان رضوی جریمه شدند که سه هزار و ۸۸۷ مورد از این تعداد تخلف حادثه ساز است.   جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: روز گذشته ۱۱۹ فقره تصادف جرحی در شهرهای استان رخ داد که ۱۱۹ نفر در این سوانح مصدوم شدند.   وی ادامه داد: ۴۹۷ فقره تصادف خسارتی نیز در این بازه زمانی رخ داد که ۳۹۸ فقره از این تعداد مربوط به مشهد است.   اسدنژاد گفت: سرعت بالا، مکالمه با تلفن همراه و توجه نکردن به جلو از مهمترین دلایل وقوع سوانح رانندگی است.   روزانه بیش از یک میلیون دستگاه خودرو در کلانشهر مشهد تردد می کند.

دیگر خبرها

  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • لزوم ضابطه‌مند کردن داشتن معاینه فنی تهران برای تردد در پایتخت 
  • تعیین تکلیف پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی به کجا رسید؟
  • افتتاح دفتر نمایندگی بازرسی و نظارت فولاد شهر
  • جزییات جدید صدور گواهینامه رانندگی در سال ۱۴۰۳
  • مانور سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت
  • افتتاح نمایشگاه «سفر آخر» در حوزه هنری