Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@20:25:16 GMT

پارک‌ها و مراکز تفریحی فومن تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۹۹۵۹

پارک‌ها و مراکز تفریحی فومن تعطیل شد

شهردار فومن از تعطیلی کلیه مراکز تفریحی، گردشگری، پارک‌ها و کمپ‌های مسافرتی این شهر برای مقابله با شیوع بیماری کرونا خبر داد.

رضا محمدی، در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بر اساس ابلاغیه ستاد ملی مقابله کرونا و دستور استانداری گیلان، برای مقابله با شیوع بیماری کرونا، تا اطلاع ثانوی کلیه مراکز تفریحی، گردشگری، پارک‌ها و کمپ‌های مسافرتی فومن تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در ورودی تمامی مراکز تفریحی بنر و تابلوهای ورود ممنوع نصب شده و نیروهای شهرداری از چادر زدن و اتراق در فضای سبز شهری فومن توسط شهروندان و مسافران جلوگیری خواهند کرد.

شهردار فومن عنوان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و قرار گرفتن فومن در وضعیت قرمز، از همه هموطنان خواهش می‌کنیم در حال حاضر از سفر به این شهر خودداری کنند و در خانه بمانند؛ پس از پایان بحران ویروس کرونا و محدودیت‌ها، در خدمت همه گردشگران خواهیم بود.

محمدی یادآور شد: شهرداری فومن از آغاز شیوع ویروس کرونا در بازه زمانی و در صورت ضرورت، تمامی معابر و اماکن عمومی را ضدعفونی کرده و این اقدامات تا قطع چرخه شیوع این ویروس تداوم خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری فومن به منظور اطلاع رسانی به شهروندان، بر روی تمامی تابلوهای محیطی سطح شهر، بنرهای آموزشی رعایت توصیه‌های بهداشتی و پیشگیری از ابتلاء به بیماری کرونا را نصب کرده است.

شهردار فومن تاکید کرد: از شهروندان انتظار داریم، برای حفظ سلامت خود و دیگران با رعایت نکات بهداشتی در هنگام تردد در شهر از ماسک استفاده کنند.

به گزارش ایمنا، شهر فومن با بیش از ۳۵ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 451310

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران مدیریت شهری شهرداري فومن مدیران شهری شهرداری شهر کرونا در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مراکز تفریحی بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۹۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال شیوع بیماری آنتروتوکسمی در دام‌های سبک

 
 به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان نیشابور، با اشاره به مرگ ناگهانی در گوسفندان سالم و وجود علائم ناچیز در هنگام مرگ در بیماری آنتروتوکسمی (سرخ رودگی یا پرخوری) گفت: این بیماری زمانی که غذای دام عوض می‌شود و بیشتر زمانی که علوفه تازه و فراوان در دسترس دام قرار می‌گیرد بروز می‌کند و مرگ ناگهانی دام‌ها را بدنبال دارد که با وجود هزینه زیاد نگهداری و قیمت بالای هر راس دام باعث بروز خسارت زیادی به دامداران می‌ شود.

دکتر علی سلیمانی واکسیناسیون دام‌ها در دو نوبت به فاصله دو هفته را به دامداران توصیه کرد و افزود: بهتر است در روز‌های اول از خوردن زیاد علوفه تازه توسط دام‌ها جلوگیری کنند و از جیره خشک و علوفه تازه توام استفاده شود.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر
  • لاین دوم بام ایلام احداث می‌شود
  • مکان احداث دومین پارک بانوان اراک مشخص می‌شود
  • احتمال شیوع بیماری آنتروتوکسمی در دام‌های سبک
  • حل و فصل مشکلات در جلسات ملاقات مردمی
  • روند صدور پروانه‌های ساختمانی و عوارض در بروجن الکترونیکی شد
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • تفریحی مهیج در دل کوه‌های برفی توچال | بهره برداری از اسنو پارک
  • تفریحی مهیج در دل کوه‌های برفی توچال/ بهره برداری از اسنو پارک
  • مسجد قیطریه آزمونی برای شهردار تهران