Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، ادای احترام به شهدای نیروی انتظامی آستارا روز پنجشنبه در گلزار شهدای این شهرستان ترتیب یافت و شرکت کنندگان با قرائت دعا و فاتحه، یاد و نام شهدا را گرامی داشته و با آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آستارا در این آئین گفت: بزرگترین درجه و رتبه ای که خدواند به برخی بندگان خاص عطا می کند، شهادت است و جوانان با عمل به وصیت شهدا دنباله رو راه آنها باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام اصغر ابراهیمی اظهار کرد: تبعیت از ولایت فقیه و زنده نگه داشتن آرمان های انقلاب، از سفارش های شهداست و باید رفتار و سلوک معنوی شهیدان برای نسل جوان تبیین شود. 

فرمانده هنگ مرزی آستارا هم گفت: امروز به مناسبت هفته ناجا و با هماهنگی شورای اسلامی، یکی از خیابان های دهستان حیران به نام شهید مرزبانی اکبر رودی نام گذاری و تابلو آن نصب شد.

سرهنگ نوذر مرادی افزود: این شهید آستارایی در سال ۱۳۸۰ در درگیری با قاچاقچیام مواد مخدر در استان سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود.

۲۷ مهر تا سوم آبان هفته نیروی انتظامی است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده و ۱۶۷ شهید را به نظام جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است. 

برچسب‌ها آستارا شهید شهدا هفته نیروی انتظامی بنیاد شهید و امور ایثارگران پروندهٔ خبری همراه با نیروی انتظامی؛ برای امنیت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا شهید شهدا هفته نیروی انتظامی بنیاد شهید و امور ایثارگران آستارا شهید شهدا هفته نیروی انتظامی بنیاد شهید و امور ایثارگران اخبار کنکور نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۹۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خون پاک شهدا موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا ظهر چهارشنبه در یادواره شهدای مدافع حرم که با محوریت شهید سردار امان الهی که در مسجد حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد، ضمن تسلیت و تبریک شهادت سردار امان الهی اظهار کرد: شهید امان الهی از شهدای قدس بودند که به دست رژیم خبیث صهیونیستی به درجه شهادت نائل آمدند و افتخاری برای کشور و دیار گروس هستند.

وی افزود: امروز خون پاک شهدای گرانقدر موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است و تزلزل رژیم صهیونیستی را به دنبال داشته است.

استاندار کردستان اضافه کرد: امروز ما شاهد هستیم که روز به روز این رژیم کودک کش به پایان خود نزدیک می‌شود و این به برکت خون شهدای مانند شهید امان الهی است که در ماه مبارک رمضان به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

زارعی کوشا خاطر نشان کرد: از خداوند می‌خواهیم که معرفت شناخت شهدا را به ما عطا کند تا بتوانیم رهروان خوبی برای این این بزرگواران باشیم.

کد خبر 6081011

دیگر خبرها

  • دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد رودهن با خانواده شهید
  • ۲۹ فروردین روز افتخار، ایثار و حماسه خوروبیابانک
  • نقش موثر هنر در انتقال اندیشه شهدا به نسل آینده + عکس
  • اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • خون پاک شهدا موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است
  • عطرافشانی گلزار شهدای سنندج در آستانه روز ارتش
  • تجدید میثاق نیروهای مسلح زنجان با شهدا + فیلم
  • یکی از خیابان‌های شهر قزوین به نام شهید آتش‌نشان نامگذاری شود