Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان گفت: در تحقیقات میدانی مشخص شد که زن جوان با صاحب خانه اختلاف قدیمی و شخصی داشته و برای تسویه حساب وارد خانه شده که توسط اهالی داخل خانه و ماموران حراست منطقه دستگیر و تحویل ماموران کلانتری داده شده است.
در این زمینه شایعاتی مطرح شده که زن جوان با در دست داشتن اسید و شوکر به خانه ایی در منطقه بریم حمله کرده که پس از حضور در خانه، چند زن جوان او را به شدت کتک می‌زنند و او را روی زمین خوابانده و نیروی حراستی منطقه با حضور در محل اقدام به دستگیری او می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تحقیقات تکمیلی به صورت ویژه برای مشخص شدن واقعیت این اتفاق ادامه دارد.
مامور حراست فیزیکی پالایشگاه آبادان که در صحنه دستگیری بدن زن جوان را لمس کرده و مرتکب رفتاری غیر اخلاقی شده بود، با دستور مقام قضایی دستگیر شد.

انتهای پیام / ش ج 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: درگیری خیابانی دستگیری متخلف زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۰۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۹ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

اوسمار ویه را برای این دیدار خارج از خانه بار دیگر امیررضا رفیعی را در غیاب علیرضا بیرانوند که مصدوم است در چارچوب دروازه سرخپوشان قرار داد.

سرمربی برزیلی پرسپولیس تصمیم گرفت کمترین تغییر را در ترکیب تیمی که برای ماندن در کورس قهرمانی چیزی جز سه امتیاز این دیدار خارج از خانه نمی‌خواهد ایجاد کند. از این رو نفرات زیر را برای شروع بازی در نظر گرفت:

امیررضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، سروش رفیعی، مسعود ریگی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، اوستون ارونوف و عیسی آل‌کثیر.

کد خبر 6082067

دیگر خبرها

  • قتل خونین پسر تهرانی در درگیری خیابانی
  • یک پیشنهاد برای افزایش بازدارندگی مجازات سارقان
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد
  • ربودن مرد جوان به خاطر ۵۰ میلیارد تومان تتر
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان؛ یک نفر کشته شد
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان در تهران/ یک نفر کشته شد؛ 4 نفر بازداشت شدند
  • از بوی بد دهان تا چای سرد
  • توضیحات منبع آگاه فارس درباره شایعات خبر مرگ یک دختر در وزرا