Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

 

کلاهبرداری از قشر ضعیف

سلام وقت بخیر .

لطفا کلاهبرداری صندوقدداران خوزستان(رامهرمز باغملک و ...) را پیگیری و منتشر کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیگیری صندوق های خانگی رامهرمز خوزستان

لطفا صندوق داران کلاهبردار در خوزستان  را پیگیری کنید، این صندوق ها میلیاردها پول مردم رو جمع کردم برای پرداخت وام به مردم ولی پول های مردم رو گرفتن و وامی پرداخت نکردن

عدم صدور احکام ترمیمی برای بازنشستگان سال 1399

یا سلام و احترام

با توجه به اینکه برای بازنشستگان سال جاری (افرادی که امسال بازنشسته شده اند )هیچ گونه اقدامی در خصوص احکام ترمیمی آنها صورت نپذیرفته و طبق روال قبل حقوق خویش را دریافت کرده اند خواهشمند است موضوع را پیگیری فرمایید

استعلاجی کرونا پرستاران

سلام،وقت به خیر

لطفا در مورد استعلاجی کرونا کادر درمان گزارش تهیه کنید

جدیدا ۲هفته پرستار رو می فرستند استعلاجی ولی بیمه فقط یک هفته اش رو تقبل می کنه

عدم ارائه وام ودیعه مسکن

 

سلام برخلاف بخش نامه ای که گفتند حتی با وجود چک برگشتی هم به مستاجران وام ودیعه مسکن می دهند اما بانک ها قبول نمی کنند و وام رو نمی دهند . لطفا رسیدگی کنید ما همه اقدامات رو انجام دادیم الان بانک قبول نمی کنه خب مستاجران تو فشارن و وضعیت اقتصادی بده ولی بانک ها سرباز می زنند .

مهلت دفاع از پایان نامه ارشد

سلام

خواهش می کنم در رابطه با این موضوع هم پیگیر باشید..

برای رشته های مهندسی که طرح های عملی داشتند واقعا سال تحصیلی گذشته پر مانع بوده از اغتشاشات آبان تا کرونا و تعطیلی های پی در پی و گرانی وحشتناک مواد آزمایشگاهی و وضعیت نابسامان اقتصادی و.....

خلاصه خودتون بهتر میدونید

تورو خدا پیگیر باشید که وزارت علوم هم حداقل تا 15 آبان مهلت دفاع رو تمدید کنند برای بچه های ارشد...

واقعا زجر آور هست برامون این همه استرس و حجم کار و این همه گرفتاری هایی که داشتیم و داریم

سهام عدالت

سلام لطفا بپرسید چرا تکلیف سهام عدالت را روشن نمی کنند ما جز جا مانده ها هستیم. ممنون

عدم قرعه کشی  های  ایران خودرو به تعداد اعلامی بخشنامه

با سلام

در قرعه کشی اخیر ایران خودرو علی رغم اینکه در بخشنامه و اطلاعیه این شرکت مبنی بر اینکه 9450 خودرو (در فروش فوق العاده تحویل 90 روزه )قرعه کشی  خواهد شد .متاسفانه حدود 10 درصد خودروها در لیست قرعه کشی نیامده .مثلا از 1500 عدد پژو207 به تعداد1387 عدد در لیست برندگان اعلام شده و در بقیه خودرو ها هم همین طور. در حالیکه 7000 خودرو قول داده شده سایپا همه اعلام شدند. سوال اینجاست بقیه خودروهای ایران خودرو کجا رفته است؟ آیا نهاد نظارتی بر این قضیه نیز نظارت دارد؟

سلام لطفا کنکور نظام قدیم رو واسه ۱۴۰۰تمدید کنید

سلام واقعا تواین وضعیت گرونی خرید کتاب غیر ممکنه مخصوصا امثال من که از قشر ضعیف جامعه هستیم تازه کتابای نظام قدیمم به زور توان خریدشو داشتیم لطفا کنکور نظام قدیم رو واسه ۱۴۰۰تمدید کنید. نمی دونم چرا می خواید خودتونو مدیون این همه بچه کنید که دارن تلاش می کنند

کارت ملی هوشمند

از اوایل سال 98 اقدام به درخواست کارت ملی هوشمند کردم و الان یک سال و نیمه که کارت صادر نشده

ممنون می شم پیگیری کنید قضیه چیه؟

پیگیری خرابی سامانه آرد

سلام دوست عزیز، سامانه خرید آرد کشور، که ابتدای هرماه از ساعت۲۴ بازگشایی میشده، و نانوایی ها سهمیه آرد هر ماه رو سفارش میدادن از دیشب تا حالا از دسترس خارج شده و این مساله تاکنون به این اندازه سابقه نداشته، و با توجه به قضیه کمبود نان در ارومیه و سایت فشار بر مردم و اعمال نارضایتی، این مساله کاملا مشکوک به نظر می رسد. لطف پیگیری بفرمائید. ممنون

ساخت پل روی رودخانه

الان دوسال است که پیمانکار کار را شروع کرده الان هم نیست و نصفه و نیمه کار را ول کرده ما در زمستان شرایط سختی داریم لطفاً پیگیری کنید

استان کرمان .. شهرستان منوجان .. روستای محمدآباد . باتشکر

آموزش و امتحان خارج از برنامه شاد و در تلگرام فیلتر شده

با سلام و خسته نباشید.

می خواستم پیگیری کنید از آموزش و پرورش که چرا معلمان وقتی برنامه شاد هست و کل دانش آموزان مجبور به تهیه موبایل هوشمند شدند برای آن، تکالیف و امتحانات دانش آموزان را در برنامه های تلگرام و... که به هیچ عنوان مورد تایید هیچ سازمان داخلی نیست می‌گذارند و دانش آموزان را مجبور به نسب تلگرام و فیلتر شکن می‌کنند؟

من خودم به معلم همسرم گفتم چرا داخل برنامه شاد امتحان برگزار نمی‌کنید در جواب گفت نمی شه. آخه چرا نمی شه؟

خواهشمندم پیگیری های لازم را انجام دهید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدای مردم شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری کنید قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۰۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم عشقی درباره زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت

مجید عشقی درباره واریز سود سهام عدالت گفت: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودهارا جمع آوری کنیم و باقی مانده سود سهام عدالت را پرداخت کنیم. زمان دقیق این پرداخت توسط شورای عالی بورس مشخص خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در برنامه صف اول عملکرد سازمان بورس و اوراق بهادار بررسی شد و مجید عشقی، رئیس سازمان بورس به سوالاتی پاسخ داد.

عشقی گفت: سال ۱۴۰۲، به واسطه اتفاقاتی که افتاد سال سختی برای بازار سرمایه بود. در طول دو سال و نیم گذشته سعی شده که بسترسازی لازم برای جذب سرمایه به بخش مولد اقتصاد و ارائه خدمات به سهامداران انجام شود و تلاش شد افرادی که در صف مجوز مربوط به ارائه خدمات مالی بودند بررسی و پاسخگویی شوند که اکنون این صفوف پایان پیدا کرده و به درخواست‌ها به روز پاسخ داده می‌شود.

او افزود: سال گذشته علیرغم تلاطم در بازار سرمایه دو نمونه داشتیم که شرکت‌ها به صورت خرد برای تامین مالی حضور پیدا کردند. بورس به دلیل ماهیتی که دارد یکی از مصادیقی است که می‌تواند شعار سال و مشارکت مردم را تحقق بخشد. مشارکت مردم در بورس سابقه دارد و ۱۲ میلیون نفر به صورت مستقیم در بورس سرمایه گذاری کرده اند و ۵۰ میلیون نفر نیز از طریق سهام عدالت در بورس ذی نفع هستند. برای ایجاد این مشارکت نیازمند اعتمادسازی هستیم. اگر میخواهیم مشارکت مردم را در بازار سرمایه جلب کنیم باید مفروضاتی داشته باشیم و تا پایان دوره سرمایه گذاری به آن‌ها پایبند باشیم. اعتمادسازی مهمترین بخش در بازار سرمایه است و تمام دستگاه‌ها باید کمک کنند که اعتماد با تصمیمات به موقع به بازار سرمایه بازگردد.

عشقی ادامه داد: موردی که رئیس جمهور و مقام معظم رهبری هم به آن اشاره نمونده اند، بحث تصدی گری دولت و دخالت دستگاه‌های دولتی در شرکت هاست که مخاطرات جدی برای امنیت سرمایه گذاری ایجاد می‌کند. تغییرات متعدد مدیران در بنگاه‌های اقتصادی هم ضربه جدی به بنگاه‌ها می‌زند و سرمایه گذاری در این شرکت‌ها با مخاطره روبرو می‌شود. در حال حاضر طیف وسیعی از ابزار‌ها و صندوق‌ها در اختیار سرمایه گذاران قرار داده ایم تا نسبت به ریسکی که تمایل دارند سرمایه گذاری انجام دهند.

او در خصوص بازگشت سرمایه افرادی که تاکنون در بورس متضرر شده اند گفت: از سال ۹۹ تاکنون تورم تجمیعی ما حدود ۳۰۰ درصد بوده، اما قیمت سهم‌ها تقریبا ۲۵ درصد زیر شرایط اوج در سال ۹۹ است. سهامداران سبد خود را با اوج سال ۹۹ مقایسه می‌کنند که باید بگوییم همچنان جبران نشده است. یکی از دلایل این موضوع این مسئله است که سودآوری شرکت‌ها به واسطه افزایش قیمت‌های سمت بهای تمام شده، کاهش پیدا کرده است.

عشقی با اشاره به وضعیت بورس با توجه به رخداد‌های اخیر گفت: رخداد‌های سیاسی در کل دنیا روی بازار‌های سرمایه اثر می‌گذارد و در بازار ما هم این اتفاق طبیعی بود و در بازار هیجان ایجاد شد. به همین دلیل سازمان بورس برای آنکه از حق سهامدار دفاع کند و معاملات تحت تاثیر هیجانات نباشد، دامنه نوسان برای چند روز محدود شد. این نوع تصمیم‌ها چه در کشور ما چه در کشور‌های دیگر مسبوق به سابقه است. روز گذشته و امروز معاملات متعادل بود و التهابات کنترل شد. از هفته آینده به روند عادی معاملات و دامنه نوسان عادی بازمی گردیم.

عشقی در خصوص واریز سود سهام عدالت گفت: مجموعه اتفاقاتی که برای شرکت‌ها افتاده، باعث شد شرکت‌ها مرتکب تخلف شوند و در پایان سال نتوانند سود سهام عدالت را پرداخت کنند. امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودهارا جمع آوری کنیم و باقی مانده سود سهام عدالت را پرداخت کینم. زمان دقیق این پرداخت توسط شورای عالی بورس مشخص خواهد شد.

رئیس سازمان بورس در خصوص اقدامات آموزش بازار سرمایه گفت: برنامه مدونی در حال اجرا شدن است که سواد مالی و اقتصادی به صورت پایه‌ای به دانش آموزان آموزش داده می‌شود که البته در کوتاه مدت نتایج آن حس نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • گازکشی نشدن برخی از محله‌های روستای بهارستان و دردسرساز شدن آن برای اهالی
  • آخرین اخبار از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت
  • زمان واریز و میزان سهمیه بنزین خودروها اعلام شد
  • مرحله سوم سود سهام عدالت چه زمانی پرداخت می شود؟
  • مرحله سوم سود سهام عدالت در راه است
  • زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه
  • کارت سوخت‌ها شارژ شد؟
  • آغاز ثبت نام دوره کارآموزی پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱ از یکم اردیبهشت
  • زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه اعلام شد + جزئیات
  • خبر مهم عشقی درباره زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت