Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتطامی شهرستان‌ رفسنجان فعالیت های همکاران‌ خود را در هفته نیروی انتظامی تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان‌ از رفسنجان سرهنگ مهدی کریمی شامگاه پنجشنبه (یکم آبان) در جمع خبرنگاران‌ ضمن تبریک هفته ناجا بیان کرد: در طول هفته نیروی انتظامی، همکاران پلیس در شهرستان رفسنجان‌؛ طی فعالیت های شبانه روزی موفق‌ به کشفیاتی  شدند از جمله اینکه فردی را در منزلی دستگیر و مقداری طلا و جواهرات از وی کشف کردند که مستخدم آن منزل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان ادامه داد: همچنین توقیف یک دستگاه کامیون‌ حامل ضایعات کابل و سیم برق سرقتی از دیگر اقدامات پلیس در رفسنجان بود که در این راستا یک باب کارگاه ضایعاتی و کوره ذوب هم‌ پلمب شد.

 

 


سرهنگ کریمی تصریح کرد:  در این مدّت یک خودرو سرقتی هم کشف شد که ۳۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق را حمل می کردند در این راستا پلیس شهرستان، ۲ متهم را دستگیر کرد.

 

 

وی به استقرار نیروهای پلیس در آرامستان و گلزار شهدای شهرستان جهت جلوگیری از تجمع و تردد خودروها در این هفته اشاره و خاطرنشان کرد: در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی همکاران پلیس تمام تلاش خود را در این محل ها و مکان ها‌ به کار گرفتند تا از شیوع ویروس کرونا پیشگیری شود.

 

 

سرهنگ کریمی از همراهی مردم با پلیس تشکر کرد و خواهان ادامه این همکاری شد‌ و بیان کرد: ریشه این بیماری منحوس با همکاری مردم‌ با کادر درمان‌ و رعایت پروتکل های بهداشتی می خشکد.

 

 

 

وی در پایان توصیه هایی در رابطه با فضای مجازی کرد و گفت: از آنجایی که فرزندان‌ برای ادامه تحصیل با فضای مجازی سر و کار دارند و به ابزار تلفن و اینترنت نیاز دارند‌ از شهروندان و والدین‌ می خواهیم‌ که ضمن حفظ خونسردی، هیچ ترس و واهمه ای نداشته باشند و به فرزندان‌ آموزش و توصیه های لازم‌ را بدهند‌ و از فرزندان خود بخواهند هر گونه پیام‌ ناشناسی را با آن‌ ها در میان بگذارند‌ تا مشکل خاصی به وجود نیاید.

پایان پیام/605

منبع: شبستان

کلیدواژه: رفسنجان فرمانده نیروی انتظامی هفته نیروی انتظامی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۰۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد دانشجوی دندانپزشکی رفسنجان پیدا شد/تحقیقات تکمیلی ادامه دارد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان در خصوص کشف جسد یک دانشجوی رشته دندانپزشکی گفت: اظهار نظر نهایی در این رابطه پس از انجام تحقیات تکمیلی ازسوی بازپرس پرونده، معاینات پزشکی قانونی و گارگاهان پلیس آگاهی انجام خواهد شد.

علیرضا محمدی اظهار داشت:در پی گزارشی مبنی بر مفقود شدن فردی به هویت (م. د) دانشجوی غیربومی رشته دندانپزشکی بلافاصله دستورات قضایی جهت پیدا شدن این فرد صادر گردید.

وی ادامه داد: صبح امروز سوم اردیبهشت کلانتری ۱۴ سرچشمه در پی گزارش احدی از دشتبانان مبنی بر پیدا شدن خودرویی بدون سرنشین در دشتی حوالی کوه‌های مرتفع سرچشمه مراتب به دادستانی و پلیس آگاهی اطلاع می‌دهند.

دادستان رفسنجان ادامه داد:به محض پیدا شدن خودروی فرد بلافاصله پلیس آگاهی، گروه امدادی جمعیت هلال احمر واکیپی از عوامل گشتی شرکت ملی مس سرچشمه رفسنجان به محل اعزام وتحقیقات جهت پیدا شدن فرد گمشده آغاز می‌گردد که نهایتا با استفاده از هلی شات جسد فرد در ارتفاعات کوه‌های سرچشمه پیدا می‌گردد.

وی خاطرنشان ساخت: بلافاصله بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان و پزشک پزشکی قانونی و کارگاهان پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر می‌شوند و تحقیقات اولیه آغاز می‌گردد

دادستان رفسنجان با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد، گفت: اظهار نظر نهایی در این رابطه پس از انجام تحقیات تکمیلی ازسوی بازپرس پرونده، معاینات پزشکی قانونی و گارگاهان پلیس آگاهی انجام خواهد شد، اما درحال حاضر دو مضنون در این رابطه تحت پیگرد قضایی قرار گرفته اند و به محض روشن شدن نتیجه پرونده به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • جسد دانشجوی دندانپزشکی رفسنجان پیدا شد/تحقیقات تکمیلی ادامه دارد
  • ۱۰ تن عسل فاقد مجوز کشف شد
  • ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد
  • توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه
  • کشف ۱۰ تُن عسل بدون مجوز بهداشتی در طبس
  • کود شیمیایی قاچاق در رودبار توقیف شد