Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-28@12:49:40 GMT

جزئیات جدید از ویدئوی کتک خوردنِ زنی در آبادان

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۰۱۷۹

جزئیات جدید از ویدئوی کتک خوردنِ زنی در آبادان

رویداد۲۴ پس از انتشار ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی که در آن زنی با سر و صورت خونین در محاصره چند زن و مرد دیده می‌شود و واکنش‌های گسترده کاربران مجازی در این باره، زین‌العابدین موسوی، فرماندار ویژه آبادان به همشهری‌آنلاین گفت: «همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.»

به گفته او، «این اتفاق دیروز در آبادان افتاده و دیشب چهارشنبه ۳۰ مهر ماه این افراد بازداشت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

موسوی، بازداشت فردی که لباس حراست به تن دارد و با باتوم، پا و دست، بدن زن زخمی را لمس کرده را نیز تایید کرد. این رفتار مردی که گفته می‌شود از نیروهای حراست فیزیکی پالایشگاه آبادان است، موجب خشم و واکنش‌های زیادی شده است.

فرماندار ویژه آبادان از ارائه جزئیات بیشتر درباره این اتفاق خودداری کرد اما گفت: «این موضوع، به آن صورتی نیست که در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.»

بر اساس اطلاعاتی که در فضای مجازی منتشر شده یکی از مدیران سابق پالایشگاه آبادان به این زن تجاوز می‌کند. این زن پس از بارداری به خانه مرد متجاوز مراجعه می‌کند اما خانواده مرد او را کتک می‌زنند.

فرماندار آبادان اما این موضوع را رد می‌کند و می‌گوید این دعوا به دلیل درگیری‌های شخصی این با خانواده مرد اتفاق افتاده است.

موسوی درباره جزئیات «درگیری شخصی» سکوت می‌کند و می‌گوید «در این باره پرونده قضایی تشکیل شده و دادستان آبادان به زودی در این باره در صدا و سیمای آبادان صحبت خواهد کرد.»

ظهر امروز و پس از انتشار این فیلم که گفته می‌شود در منطقه بریم آبادان فیلمبرداری شده، سروان امیرسام کمایی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان به برنا گفته بود تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شده است: «در تحقیقات میدانی مشخص شد که زن جوان با صاحبخانه اختلاف قدیمی و شخصی داشته و برای تسویه حساب وارد خانه شده که توسط اهالی داخل خانه و ماموران حراست منطقه دستگیر و تحویل ماموران کلانتری قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: رفتار بی رحمانه مامور نگهبانی با یک خانم زخمی/بازداشت مامور حراست بخاطر لمس بدن زن جوان! +فیلم

شنیده ها حاکی از آن است، شایعاتی مطرح شده که زن جوان با در دست داشتن اسید و شوکر به این خانه در منطقه بریم حمله کرده که پس از حضور در خانه چند زن جوان او را به شدت کتک می زنند و او را روی زمین خوابانده و نیروی حراستی منطقه با حضور در محل اقدام به دستگیری او می کنند. در این زمینه شایعاتی مطرح شده که زن جوان با در دست داشتن اسید و شوکر به خانه‌ای در منطقه بریم حمله کرده که پس از حضور در خانه، چند زن جوان او را به شدت کتک می زنند و او را روی زمین خوابانده و نیروی حراستی منطقه با حضور در محل اقدام به دستگیری او می کنند.»

به گفته او: «تحقیقات تکمیلی به صورت ویژه برای مشخص شدن واقعیت این اتفاق ادامه دارد. مامور حراست فیزیکی پالایشگاه آبادان که در صحنه دستگیری بدن زن جوان را لمس کرده و مرتکب رفتاری غیر اخلاقی شده بود، با دستور مقام قضایی دستگیر شد.»

دستور دادستان کل برای پیگیری فوری علت ضرب و شتم یک زن در خوزستان

پس از انتشار فیلم ضرب و شتم یک زن در خوزستان دادستان کل کشور به دادستان مرکز خوزستان دستور داد ماجرا را با فوریت پیگیری کند.

منبع: همشهری آنلاین لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 آبادان زن جوان زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۰۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایت جدید صهیونیست‌ها در رفح با ۱۵ شهید و ده‌ها زخمی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رژیم صهیونیستی سحرگاه امروز سه‌شنبه خانه‌ای را در شمال رفح در جنوب نوار غزه هدف قرار داد که بر اثر آن ۱۵ نفر از جمله ۴ کودک شهید و ده‌ها نفر زخمی شدند.

همچنین بر اثر بمباران گروهی از ساکنان محله «السعودی» در غرب رفح، یک فلسطینی شهید و تعدادی دیگر مجروح شدند و نیروهای امدادی نتوانستند تعدادی از مجروحان را که حال بیشتر آنها وخیم بود، به علت تداوم حملات هوایی رژیم اشغالگر منتقل کنند.

به گفته منابع محلی، در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به خانه ای در نزدیکی ورزشگاه النجوم در منطقه مصبح در شمال رفح شماری شهید یا زخمی شدند.

خبرنگار المیادین در غزه گزارش داد که اشغالگران خانه ای را در منطقه «برکة الوز» در اردوگاه مغازی در مرکز نوار غزه بمباران کردند و جنگنده های اسرائیلی نیز شهر دیرالبلح در مرکز نوار غزه را هدف حمله قرا دادند.

کد خبر 6062548

دیگر خبرها

  • راه اندازی پویش خانه دوست کجاست در شهرستان زارچ
  • انفجار مین در سردشت با دو زخمی
  • آیین گرگیعان به شکل جشنواره برگزار شود
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد
  • خوردن یک وعده این غذا ۳۶ دقیقه از طول عمر را کم می‌کند!
  • ببینید | جنایت جدید صهیونیست‌ها در رفح با ۱۵ شهید و ده‌ها زخمی
  • جنایت جدید صهیونیست‌ها در رفح با ۱۵ شهید و ده‌ها زخمی+ فیلم
  • جنایت جدید صهیونیست‌ها در رفح با ۱۵ شهید و ده‌ها زخمی
  • نفس بازغی یک ویدئوی عاشقانه منتشر کرد + ویدئو