Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلام عباس صادقی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در راستای اشتغالزایی مددجویان برای تعداد ۷۴ نفر از آنها هم دوره های مختلف از جمله خیاطی، آرایشگری، کامپیوترو پرورش ماهی برگزار شد.

وی بیان کرد: اعتبارات سال جاری از محل تبصره ۱۶ بانکی و امدادی در نظر گرفته شده برای این شهرستان در سالجاری ۱۹۰ میلیارد ریال است که تاکنون ۱۰۰ میلیارد آن ابلاغ و ۵۰ درصد آن  نیز جذب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی کل مبلغ سرانه اشتغال از محل تبصره بانکی به ازای هر نفر را ۵۰۰ میلیون ریال دانست و افزود: مبلغ سرانه اشتغال از محل امدادی نیز ۳۰۰ میلیون ریال به ازای هر نفر است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) مانه و سملقان گفت: در صورت به کار گیری کارفرمایان از افراد تحت پوشش این نهاد، بسته های تشویقی وام به ازای هر نفر۵۰۰ میلیون ریال و حق بیمه به کارفرمایان تعلق خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: از سال ۸۷ تاکنون برای تعداد سه هزارو ۹۵۶ طرح ۵۶۵ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی بیان کرد: تعداد هزارو ۵۰۰ طرح نیز هم اکنون تحت نظارت و بازدید است و ۲ هزارو ۵۰۰ طرح دیگر نیز خودکفا اعلام شده است.

شهرستان ۱۱۰هزار نفری مانه و سملقان در ۴۵ کیلومتری غرب بجنورد واقع شده است.

برچسب‌ها کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی مانه وسملقان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی مانه وسملقان کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی مانه وسملقان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۰۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع هزار بسته سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: همزمان با برپایی همایش یادواره شهدای حرم رمضان، شهید اصلانی و شهید دارایی هزار بسته سبد کالا در محدوده شهرک های شهید رجایی و شهید باهنر مشهد و اطراف آن توزیع شد.

سید مصطفی موسوی ارزش هر بسته معیشتی را بیش از یک‌ میلیون تومان دانست و افزود: اقلام این بسته ها شامل: برنج، روغن، رب، حبوبات و سایر اقلام است.

وی گفت: در طرح اطعام‌ مهدوی که ماه مبارک رمضان در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور اجرا می شود،طبخ و توزیع ۶ میلبون غذای گرم و افطاری ساده به همراه تهیه و توزیع ۲۵۰ هزار بسته معیشتی با همکاری مراکز نیکوکاری، مشارکت خیرین، مساجد و حسینیه ها پیش بینی شده است.

موسوی افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا امروز(۱۶ رمضان) یک میلیون و ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم و افطاری ساده طبخ و ۱۷۰ هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع شده است.

 

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • توزیع هزار بسته سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • پویش «خانه دوست کجاست» در ایلام آغاز شد
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شود
  • فعالیت ۱۱۴ آشپزخانه مهدوی در خراسان شمالی
  • گاز روستاهای سیل زده خراسان شمالی وصل شد
  • ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان ایلام توزیع می‌شود
  • توزیع ۶۷ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان ایلامی